سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

احمد خورشیدی در گفت‌وگو با فرارو پیرامون ماهیت جریان موسوم به انحرافی اصولگریان گفت: «در هر مرحله‌ای از مراحل انقلاب بحث انحراف وجود داشته و تا آخر هم وجود خواهد بود.»

وی افزود: «همیشه انحراف از یک جریان حق به وجود می‌آید به این معنا که وقتی عده ای در درون یک جریانی نفوذ می‌کنند و می‌خواهند آن را به چپ و راست ببرند، می‌گویند که انحراف به وجود آمده است. این مساله در جریان اصولگرایی هم وجود داشته و دارد و خواهد داشت.»

این حامی سابق دولت با بیان اینکه در چند ماه گذشته علایم انحراف دیده شده، گفت: «مطمئن باشید که این جریان یک جریان انحرافی است که با تدبیر حضرت آقا و بصیرت مردم و نخبگان، سرکوب شده و به نظر من کارشان تمام است و هر چه قدر هم که ظرف چند روز گذشته رنگ عوض کردند و مصاحبه‌هایی به طرفداری ظاهری از ولایت فقیه انجام دادند ثمر نداشته و آنها شناخته شده‌اند.»

خورشیدی با تاکید بر اینکه کار این جریان تمام شده است، گفت: «هرچند که این جریان در آینده ممکن است دنبال مجلس، ریاست جمهوری و شوراها باشند ولی یقین بدانید که موفق نخواهند شد.»

این عضو ارشد ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در سال 84، پا گذاشتن روی ولی فعلی و نوید دادن به ظهور امام زمان که زمان ظهورش را کسی نمی‌داند را از جمله عقاید جریان موسوم به انحرافی نامید و گفت: «اینها را همان آقایی که می‌گوید قرن بیست و یکم قرن ظهور است و برای ظهور امام زمان وقت تعیین می‌کند، می‌گوید. اینها بر خلاف روایات و احادیث مسلم است.»

وی با اشاره به بازداشت تعدادی از افرادی که گفته می‌شود از اعضای اصلی این جریان هستند، گفت: «این افراد مطالب زیادی را گفته‌اند. مدیر این جریان هم مشخص است که کیست. مطمئن باشید که با اینها برخورد خواهد شد چرا که عدم برخورد با اینها مساوی است با انحراف از انقلاب.»

پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در این باره که گفته می‌شود شخصی به نام عباس غفاری که متهم به جن گیری است با برخی از نزدیکان رئیس جمهور در ارتباط بوده‌ است، گفت: «بعید می‌دانم که این شخص با شخص آقای احمدی نژاد ارتباط داشته باشد ولی ایشان اعتراف زیادی کرده و ارتباطش هم با همان کسی که شما می‌شناسید.»

خورشیدی اضافه کرد: «باید مرز بندی کنیم و درباره آقای احمدی‌نژاد پیش از آقا قضاوت نکنیم.»

وی تاکید کرد: «کار این جریان به یکی دو سال نمی‌رسد چرا که نه از سوی مردم به آنها اقبال می‌شود، نه از سوی حاکمیت و نه از سوی نخبگان بنابراین بی خودی زور می‌زنند. کار آنها تمام است، افکارسنجی‌ها هم همین را می‌گویند.»

خورشیدی در پایان توضیح داد: «آن گونه که در اخبار و روایات آمده است و عقل سلیم می‌گوید زمان ظهور امام زمان را حتی خود امام هم نمی‌داند و می‌فرماید دعا کنید که ظهور نزدیک شود. بنابراین این ادعا، انحراف محض است.»

وی ادامه داد: «متاسفانه این آقایان ول کن این حرف‌ها نیستند و می‌خواهند دنبالش را بگیرند و یک مشکل اساسی درست کنند. خوشبختانه خدا کمک کرد تا قبل ایجاد مشکل، موضوع حل شد. من طی مصاحبه‌های دیگری، در این باره مفصل سخن خواهم گفت.»


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 90/2/26 و ساعت 5:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396564
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی