سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

[ و او را گفتند خردمند را براى ما بستاى فرمود : ] خردمند آن بود که هر چیزى را به جاى خود نهد . [ پس او را گفتند نادان را براى ما وصف کن ، گفت : ] وصف کردم . معنى آن این است که نادان آن بود که هر چیز را بدانجا که باید ننهد ، پس گویى ترک وصف ، او را وصف کردن است چه رفتارش مخالف خردمند بودن است . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

شنیده های ندای انقلاب حاکی از آن است که لیدر جریان انحرافی با ابرازخوشحالی نسبت به اجرای فاز اول طرح رودر رویی با نظام و مغشوش نشان دادن چهره نظام ونمایشی از اختلاف داخلی درجمهوری اسلامی،  ابراز رضایت نموده وبه برخی اعضای حلقه یک خود که در مفاسد اقتصادی این جریان نقش برجسته ای دارند اعلام کرد" از هیچ توپ وتشری نهراسید ، آنچه در حال وقوع است حساب شده وقابل پیش بینی بوده است و سکوت ما نیز کم کم به پایان می رسد و گفتنی ها را خواهیم گفت" وی همچنین ازنزدیکان خود خواست همچنان در این مسیر گام بردارند.
لیدر جریان انحرافی در پاسخ به یکی از اصحاب منحرفش گفت : مطمئن باش ایشان از همه مسائل و رویدادها وآنچه اتفاق افتاده ویا در آینده بوقوع خواهد پیوست مطلع می باشد ،ما در برابر ایشان عددی نیستیم .
البته جناب لیدر منظورشان از ایشان را مشخص نکرده اند و نگفته اند که ایشان چه کسی است که از همه مسایل با خبر است!البته کارشناسان معتقدند شکستن سکوت مهره ای جریان انحرافی و پاسخگویی به اتهامات امر مبارکی است که به شناخت بیشتر مردم  از این جریان کمک می کند.

 


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/3/31 و ساعت 11:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 61
مجموع بازدیدها: 396827
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی