سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از هجمه‌ برخی گروه‌ها به جبهه پایداری گفت: افراد نباید به خودشان اجازه بدهند و جبهه پایداری را متهم به ارتباط با جریان انحرافی کنند چراکه این جبهه را آیت‌الله مصباح یزدی به عنوان کسی که بیشترین روشنگری را عیله جریان انحرافی انجام داده، تاسیس کرده‌ است.
 
وی با بیان اینکه از مواضع جبهه پایداری حمایت می‌کند، اظهار داشت: جبهه پایداری مورد حمایت امت حزب‌الله است و بنده نیز از این جبهه حمایت می‌کنم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اتهام ارتباط جریان انحرافی با جبهه پایداری دروغ محض است، گفت: وقتی شخصیتی همچون حضرت آیت‌الله مصباح یزدی جبهه‌ای را شخصأ تاسیس می‌کنند، افراد باید در اظهارنظرهای خود نسبت به این جبهه دقت کنند.
 
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی وقتی در راس یک جبهه‌ قرار می‌گیرد، می‌توان گفت که لازم است مواضع و رویکرد آن جبهه مورد حمایت قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه جبهه پایداری برای وحدت اصولگرایان تأسیس شده و تلاش می‌کند وحدت اصولگرایان را محقق کند، از دلسوزانی که خود را در جبهه اصولگرایی تعریف می‌کنند، خواست نسبت به نظرات اعضای این جبهه بیشتر توجه کنند.

 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/6/19 و ساعت 5:14 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 122
مجموع بازدیدها: 396726
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی