سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

به گزارش قاصد به نقل از افکار ، در آخرین جلسه شورای عالی استاندارد به ریاست محمود احمدی نژاد، مهدی خورشیدی آزاد دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد.

نظام‌الدین برزگری که تا چند روز پیش رئیس سازمان ملی استاندارد بود، در واکنش به انتصاب مهدی خورشیدی اظهار امیدواری کرد هرچه که به خیر و صلاح این سازمان است، اتفاق بیافتد!

یکی از شعارهای اصلی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری مبارزه با فامیل بازی در سیستم دولتی بود. امروز بعد از گذشت 6 سال آیا رئیس جمهور محترم به این وعده خود و البته خواست مردم عمل کرده است؟ برای پاسخ به این سوال باید سوابق چند نفر از نزدیکان وی را بررسی کرد.


مهدی خورشیدی : داماد احمدی نژاد

مهدی خورشیدی آزاد پسر احمد خورشیدی آزاد و تنها داماد محمود احمدی نژاد می باشد. وی در دولت اول احمدی نژاد طی حکمی با امضای پرویز داودی به سمت مشاور نهاد و دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور رسید.
پس از این حکم شایعاتی در خصوص حضور مهدی خورشیدی آزاد در فدراسیون فوتبال مطرح ، اما عملی نشد.

مهدی خورشیدی در 4 خرداد 88 در دفاع از دولت نهم حرف‌هایی را علیه پدر خود به خبرگزاری فارس زد که سبب شد پدرش بگوید "فرزندی به نام مهدی ندارم".

مهدی احمدی نژاد : فرزند احمدی نژاد

وی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. شنیده شده در بازرسی ریاست جمهوری حضوری فعالیت دارد اما حکمی به نام وی نخورده است.

پروین احمدی نژاد : خواهر احمدی نژاد

البته پروین احمدی نژاد پست دولتی ندارد اما یکی از اعضای شورای شهر تهران است . وی امسال برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ثبت نام کرده است

حمید رضا افراشته : داماد خواهر احمدی نژاد

بعد از محمود احمدی نژاد حمید رضا افراشته مطمئنا پر حاشیه ترین عضو خانواده احمدی نژاد است.  روح‌الله بهمنی، احد قدمی و حمیدرضا افراشته سه داماد خواهر احمدی نژاد هستند که روح‌الله بهمنی و احد قدمی مداح اهل بیت هستند و حمیدرضا افراشته متمایز از آن‌ها، همراهی رئیس دفتر دایی همسرش یعنی اسفندیار رحیم مشایی را انتخاب کرده است.
حمیدرضا افراشته در سال 84 به نهاد ریاست‌جمهوری رفت و در گروه مشاوران جوان این نهاد، معاونت استان‌ها را بر عهده گرفت.

او در نهاد ریاست‌جمهوری و در سمت معاون امور استان‌ها فعالیت‌های خوبی داشت و به اکثر شهر‌ها برای افتتاح یا سخنرانی پروژه‌ها سفر می کرد. علاقه زیاد وی به مشایی دو طرفه بود. چرا که چندی بعد از طرف مشایی و با توجه  " حسن سوابق و تجربیاتش" به عنوان دبیر همایش بین‌المللی جوانان منصوب شد.

احد قدمی : داماد خواهر احمدی نژاد

احد قدمی مداحی که شهرتش را مدیون همراهی با عبدالرضا هلالی است؛ تا پیش از این و بعد از انتخابات شوراها و انتخاب خانم پروین احمدی‌نژاد به صندلی مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رسید ولی بعد از اعتراضات گسترده از این سازمان جدا شد.

اما وی بعد از این انفصال اجباری ، بیکار نشد و طی حکمی از سوی علی ترکاشوند، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به سمت ریاست مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب شد.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/10/13 و ساعت 10:9 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 396401
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی