سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

5) «جبهه ایستادگی» /  یاران اصلی محسن رضایی

دبیرکل جبهه ایستادگی: قطعا در تمامی استان ها لیست مستقل خواهیم داشت

جبهه ایستادگی ایران اسلامی که طیف سیاسی نزدیک به محسن رضایی را شامل می شود، در انتخابات لیست مستقل ارایه می کند.

دبیرکل جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: این جبهه در تمام استان های کشور داوطلبان مورد حمایت خود را شناسایی کرده است.

حجت الاسلام حبیبی در خصوص لیست منتشره شده جبهه متحد اصولگرایی گفت: آقای میردامادی که جزء لیست جبهه متحد است جزء اعضای شورای عالی جبهه ایستادگی می باشد و آقای ابوترابی فرد و کازرونی هم که در لیست جبهه متحد هستند در لیست ما هم قرار دارند.

 

دبیرکل جبهه ایستادگی در پاسخ به این سوال که در صورتی که علاوه بر اشتراکات موجود، حجت الاسلام علوی در لیست جبهه متحد قرار بگیرند، آیا باز هم احتمال اینکه لیست جدا بدهید وجود دارد ؟ گفت: حتی اگر مشترکات ما با جبهه متحد زیاد هم باشد، لیستی با نام جبهه ایستادگی خواهیم داد و تحت این عنوان تبلیغ خواهیم کرد که وقتی با مشارکت حداکثری مردم همراه باشد هیچ اشکالی ندارد .

 

حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی:

جبهه ایستادگی از هر گونه تعامل با جبهه پایداری خودداری می‌کند. ما با جبهه پایداری مشترکاتی نخواهیم داشت.

لیست جبهه ایستادگی به شکل یک طرفه با لیست جبهه متحد‏، مشترکاتی خواهد داشت.

جبهه ایستادگی با جبهه متحد اصولگرایان در سیاست ها وحدت دارد ولی در مصادیق ممکن است اختلاف هایی وجود داشته باشد

نباید با ارائه یک لیست از مردم بخواهیم فقط از بین افراد این لیست گزینه ها را انتخاب کنند و حق انتخاب مردم را محدود کنیم، چرا که این باعث تک حزبی جلوه دادن نظام می شود و مناسب نیست.

 

لیست جبهه ایستادگی تاکنون:

 

1 ـ حجت الاسلام سید محمود علوی

2 ـ حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد

3 ـ حجت الاسلام میردامادی

4 ـ حجت الاسلام محسن کازرونی

5 ـ حجت الاسلام یدالله حبیبی

 

6) «ائتلاف جهادگران ایران اسلامی» / لیست دوم همفکران محسن رضایی

ائتلاف جهادگران ایران اسلامی دیگر لیست یاران و نزدیکان محسن رضایی در انتخابات مجلس است که احتمالا لیستی نزدیک به جبهه ایستادگی منتشر خواهد کرد.

وهاب عزیزی دبیرکل ائتلاف جهادگران ایران اسلامی گفت: ائتلاف جهادگران ایران اسلامی متعلق به اصولگرایان میانه‌رو است و تلاش دارد در تهران یک لیست کامل ارائه دهد و در سایر شهرستان‌ها نیز لیست کامل داشته باشد»

عزیزی همچنین با بیان اینکه این ائتلاف به تمامی اصولگرایان احترام می گذارد افزود: البته معتقدیم اصولگرایی باید به دور از افراط و تفریط باشد همچنین اصلاح طلبان میانه رو را برای کشور مفید می دانیم و معتقدیم که میانه روها می توانند کشور را از چالش نجات دهند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان بیشتری در فهرست ائتلاف جهادگران قرار می گیرند یا نه، گفت: تاکید ما بر حضور نامزدهای اصولگرا است اما اگر اصلاح طلب میانه رو را پیدا کردیم و حضور او را به صلاح دیدیم نام آن را در فهرست ائتلاف جهادگران قرار می دهیم.

لیست ائتلاف جهادگران ایران اسلامی تاکنون:

1 ـ حجت الاسلام سید محمود علوی

2 ـ ابراهیم انصاریان

3 ـ الهام امین زاده

4 ـ مهدی شیرکوند

5 ـ علیرضا محجوب

6 ـ حسن غفوری‌فرد

7 ـ سیدحسین هاشمی

8 ـ مرتضی غرقی

9 ـ وهاب عزیزی

 

7) «حزب مردم‌سالاری» / لیست اصلی اصلاح طلبان

حزب مردم‌سالاری به دبیر کلی مصطفی کواکبیان، در این دوره انتخابات، ارائه لیست اصلی اصلاح طلبان را به عهده خواهد داشت.

 نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به اقدامات انتخاباتی حزب مردم‌سالاری، گفت: این حزب به فضل خداوند در غیر از تهران لیست 100 نفری خواهد داشت و در تهران لیست 15 نفری ارائه خواهد داد. هرچند از لیست سراسری ما هنوز 35 نفر بلاتکلیف هستند، بویژه نمایندگان فعلی مجلس که امیدوارم در زمان باقیمانده شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید کند.

 مصطفی کواکبیان ادامه داد: اخیراً علیه بنده شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها فراوان سخن می‌گویند؛ عده‌ای ما را ادامه فتنه می‌خوانند و عده‌ای اسب تروای نظام اما ما نیز با خدا عهد بسته‌ایم که هرچه تکلیف و وظیفه است، همان را انجام دهیم.

 

نماینده سمنان در خانه ملت، همچنین تصریح کرد: ملت رشید ایران قطعا به نامزد‌الدوله‌هایی!!! که مجلس را در راس امور نمی‌دانند، ولی با تمام وجود می‌خواهند آن را تسخیر کنند، دست رد خواهد زد!!!

 8) «خانه کارگر» / گروه دوم اصلاح طلبان
 

گروه دوم اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، خانه کارگر است که پیش بینی می شود لیستی با مشترکات بسیار با حزب مردم سالاری ارائه کند.

محجوب با بیان این نکته که خانه کارگر حتما لیست انتخاباتی می دهد گفت: لیست‌های خانه کارگر با جبهه اصلاحات هیچ وقت ارتباط نداشته و لذا لیست امسال هم کلیتی کارگری دارد.

 

دبیر کل خانه کارگر از انتخاب 120 نامزد برای حضور در لیست سراسری خانه کارگر خبر داد و گفت: خانه کارگر قطعا لیست انتخاباتی می دهد و امکان دارد در این لیست افرادی از جبهه اصلاحات یا جریان اصولگرایی نیز حضور داشته باشند.

 

دبیرکل خانه کارگر اضافه کرد: برای خانه کارگر مهم است که بقیه گروه‌های حاضر در عرصه انتخاباتی اسفند 90 چگونه لیست‌های خود را می‌بندند.

 

محجوب تصریح کرد: اساس کار خانه کارگر این است که در ابتدا ببیند که چه تعداد از جامعه کارگران، کاندیدا شده‌اند چرا که برخی از کارگران در حال حاضر دچار مشکل احراز صلاحیت هستند و برخی دیگر مشکلی در این زمینه ندارند.

 9) « جبهه صدای ملت» منتقدان دولت دهم/ همفکران علی مطهری

حذف نام مطهری، عباسپور، کاتوزیان، نواب و برخی چهره های شاخص اصولگرایان منتقد دولت، زمینه لیست دیگری را در اردوگاه اصولگرایان فراهم کرد که می توان پیش بینی کرد با سرلیستی علی مطهری در عرصه انتخابات حاضر شوند. لیستی که مورد حمایت منتقدان دولت است.

مصطفی رضاحسینی نماینده شهر بابک از اعلام موجودیت جبهه جدیدی به نام منتقدان دولت دهم برای حضور در مجلس نهم خبر داد.

 

در همین راستا علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پس از انتشار فهرست جبهه متحد اصولگرایان، اعلام کرد به طور جداگانه فهرستی تحت عنوان " منتقدان دولت دهم" ارائه خواهد کرد.

 فهرست مخالفان اصولگرایی که به نام "منتقدان دولت دهم " وارد کارزار انتخابات شده احتمالا حمایت جریان رسانه ای تجدیدنظرطلب را به همراه خواهد داشت، این فهرست احتمالا با حضور علی عباسپور و حمیدرضا کاتوزیان حمایت معنوی برخی چهره‌های اصول‌گرای دارای مواضع نامناسب و دیرهنگام در فتنه را نیز پشت سر خود حس خواهد کرد.

به نظر می رسد مرزبندی نکردن اصولی این افراد با جریان فتنه و بعضا همراهی ها با این جریان موجب ایجاد ذهنیتی مثبت در ذهن رأی دهندگان وابسته به جریان تجدیدنظرطلب شده است.

لیست منتقدان دولت دهم تاکنون:

1 ـ علی مطهری

2 ـ علی عباسپور تهرانی

3 ـ حمیدرضا کاتوزیان

4 ـ سید ابوالحسن نواب

 

10) «کانون دانشگاهیان ایران اسلامی» / تلفیق جبهه متحد(8+7) و جبهه پایداری

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به دبیرکلی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین گروهی بود که اسامی نامزدهای مورد حمایت خود را در حوزه انتخابیه تهران اعلام کرد.

در لیست این تشکل شمار زیادی از افراد جبهه پایداری دیده می‌شوند و عملا تلفیقی از جبهه متحد(8+7) و جبهه پایداری است.

 لیست کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

1 ـ محمدرضا مرندی

2 ـ فرهاد جوانمردی

3 ـ ایراندخت فیاض

4 ـ غلامعلی حدادعادل

5 ـ حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی

6 ـ سیدشهاب‌الدین صدر

7 ـ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی

8 ـ فاطمه رهبر

9 ـ فاطمه آلیا

10 ـ طیبه صفایی

11 ـ محمدنبی حبیبی

12 ـ سیدعلی ریاض

13 ـ محمداسماعیل کوثری

14 ـ علی‌اصغر زارعی

15 ـ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان

16 ـ سیدکمال سجادی

17 ـ محمد سلیمانی

18 ـ مسعود میرکاظمی

19 ـ حسین نجابت

20 ـ مهدی کوچک‌زاده

21 ـ حجت‌الاسلام حمید رسایی

22 ـ نادر طالب‌زاده

23 ـ محمدهادی زاهدی وفا

24 ـ حسین فدایی

25 ـ علیرضا زاکانی

26 ـ حجت‌الاسلام احمد سالک

27 ـ حسین حمیدزاده

28 ـ ابراهیم انصاریان

29 ـ حسین طلا

30 ـ مهرداد بذرپاش


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/11/26 و ساعت 9:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396434
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی