سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هرگاه دو مسلمان یکدیگر را ببینند و یکی از آنان به دیگری سلام کند و با او دست دهد، محبوب ترین آنان نزد خداوند، خوش روترین آنان نسبت به دیگری است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

چند روز پیش خبری مثل بمب در شهرستان رامهرمز منفجر شد"سید ناصر موسوی نماینده سه دوره شهرستان رامهرمز رد صلاحیت شد"این خبر کافی بود تا سیل پیامکهای شادباش بین مردم ردوبدل شود"خرمشهر را خدا آزاد کرد   -  رامهرمز را جنتی""قذافی رفت" و...این عاقبت کسی بود که با خرید و فروش رای و توسل به قدرت تراول و سیم کارت و ترانزیت آدم از شهرهای اطراف رای جمع کند،این مسئله کافی بود تا شور انتخاباتی را صد چندان کند ،خود افراد زیادی را سراغ دارم که بعد از سالها تصمیم به رای دادن گرفتند چون احساس کردند رای شان تاثیر گذار است ،این اقدام اعتبار شورای نگهبان را به شدت ارتقاء و به بالاترین حد خود رساند.

اما این شادی دوامی نیافت ،"مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد – آقامون سید ناصر موسوی تایید شد" یک اقدام غیر منتظره و نادرآنهم پنج روز بعد از شروع تبلیغات ،موجی از ناراحتی و تاسف و تاسف و باز هم تاسف.

امروز هیچ جوابی درقبال طعنه ها به مملکت و شورای نگهبان نداشتم ،جز سر تکان دادن. چه کسی جوابگواست ؟ آب به جوی رفته را چه کسی برمیگرداند؟ چه کسی جوابگوی کاهش مشارکت مردم است؟ این سوال را چه کسی جواب میدهد : تفاوت انتخابات با رای ناسالم و انتخابات فرمایشی دوران طاغوت در چیست؟ آیا این بار هم رهبر عزیزمان باید تاوان پس بدهد؟

 

مجید م (9/12/90)

www.iranaftab.parsiblog.com


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/12/9 و ساعت 5:34 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396559
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی