سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

آنکه مغلوب غفلت شود، دلش می میرد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

حجت الاسلام محمدیان در ادامه سخنان خود به تشریح وقایع، حوادث، عبرت‌ها و درس‌های بزرگ بعد از انتخابات سال گذشته پرداخت و ادامه داد: فتنه سال 88 در میان حوادث 32 ساله انقلاب بی نظیر بود، چرا که در این فتنه برای همه معلوم شد موضوع فتنه، بحث انتخابات و شبهه تقلب نیست بلکه جریان استحاله می‌خواهد از بستر انتخابات برای رسیدن به هدف خود که همانا فروپاشیدن نظام از درون بود نزدیک شود.
وی افزود: انتخابات به واقع بستر و بهانه‌ای برای جریانی ایجاد کرد که بخشی از آن در دوران سازندگی از سوی کارگزاران و بخش دیگر در دوران اصلاحات از جانب مشارکت سنگ بنای استحاله نظام را بنیان گذاشتند.
محمدیان با تاکید براین که یکی از اولویت های نهاد، تحلیل دقیق و همه جانبه ریشه‌های فتنه و ردیابی آن در دو دوره سازندگی و اصلاحات است، خاطرنشان کرد: این طور نبود که فتنه سال 88 مربوط به یک یا دو کاندیدا باشد بلکه محصول چندین جریان از جمله معاندین با امام(ره)، معارضین با انقلاب، انقلابی‌های نادم از ارزش‌ها و اصول نظام، مدعیان انقلابی گری و قدرت‌های غربی بود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از جمله ویژگی‌های فتنه سال 88 را اختصاص آن به خواص دانست و افزود: برخلاف فتنه‌های دیگر که بخشی از عامه مردم را درگیر می‌کرد این بار خواص گرفتار فتنه شدند.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 11:49 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 397263
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی