سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

محمد خاتمی که خود یکی از متهمان ردیف اول فتنه پس از انتخابات است سعی کرد دوستان آشوبگر خود را از اتهام براندازی تبرئه کند.
خاتمی که به نوشته سایت جرس با جمعی از جوانان و فعالان اصلاح طلب دیدار کرده، گفت: «در این مدت نیروهای اصلاح طلب در چارچوب قانون و ضوابط اسلامی خواستار تغییر بودند و می خواستند و می خواهند جلوی انحرافات را بگیرند. متأسفانه کسانی وجود دارند که خود را معیار حق و باطل می دانند و به همین دلیل اگر کسی نیز با آنان مخالفت کند تبدیل می شود به فتنه گر در حالی که ما معتقد هستیم که قانون و ارزش های انقلاب و مصالح کشور و مردم معیار هستند». وی افزود: «یک سال است که مردم در حال دادن هزینه هستند و حتی در بسیاری از جمع ها اگر برگزار شود نمی شود از آرمان های انقلاب و امام دفاع کرد! ما می خواهیم در چارچوب نظام و قانون کار کنیم اما عده ای نمی گذارند و به نظر ما آنها هستند که از نظام خارج هستند».

خاتمی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: «همه چیز امنیتی و نظامی شده و صدای مظلومان به جایی نمی رسد. وی افزود: متأسفانه به جایی رسیده ایم که حتی مجلس نیز نمی تواند جلوی بی قانونی ها را بگیرد و از دولت انتقاد کند». وی ادامه داد: «دین یک شمشیر دولبه است و تا جایی که به دنبال احقاق حقوق مردم و برقراری عدالت و خیرخواه مردم باشد موفق است اما زمانی که از دین ابزاری برای توجیه نا روایی ها و نارسایی ها ساخته شود خطرناک و ناموفق می شود». وی در بخش دیگری از اظهاراتش به طور تلویحی تأیید کرد که قطعنامه اخیر محصول یک تقسیم کار میان جریان فتنه و طرف خارجی است و بناست دوستان داخلی آمریکا با ملتهب کردن فضای داخلی زمینه تأثیرگذاری فشارهای خارجی را فراهم آورند. خاتمی گفت: «کشور در حال حاضر در معرض تهدید است؛ دشمن توطئه می کند اما اگر مردم دلخور باشند مطمئن باشید که توطئه ها کارگر می افتد».
گفتنی است خاتمی یکی از اصلی ترین نقش آفرینان و طراحان فتنه 88 بود که تلاش کرد از جنبه های مختلف این حرکت براندازانه را پیش ببرد. بنا به اعترافات صریح بازداشت شدگان خاتمی حداقل دو دیدار مفصل با جرج سوروس - سرمایه دار معروف صهیونیست- داشته و در آن با وی همفکری و رایزنی کرده است. علاوه بر این وی در سال های اخیر با سفرهای متعدد به کشورهای عربی میلیون ها دلار از آنها کمک مالی دریافت کرده است. به نظر می رسد ضرورت دارد خاتمی به جای راهکار دادن به دیگران و اظهارات روشنفکرانه اندکی هم درباره ابعاد خیانت های خود توضیح بدهد.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 10:30 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 397266
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی