سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

به [دوستی] آن که به تو رغبتی ندارد، رغبت مکن . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

چندی ایست که دشمنان قسم خورده نظام و نوچه های داخلی شان  دم از رفراندوم هسته ای میزنند! که اولا" لازم است بررسی شود که آیا مشکل غرب با ایران فقط مسئله هسته ای است ؟کاملا واضح است که این مسئله یک بهانه در دست غرب میباشد ،تمام مشکل آمریکا وایادیشان استقلال سیاسی و اسلامی بودن جمهوری ماست! از اول انقلاب با کودتا و کشتار و سپس جنگ به مقابله با نظام پرداخته اند و پس از مقاومت جمهوری اسلامی طی این سالها که منجر به سرایت انقلاب به کشورهای اسلامی شده است رو به ترفند جدید یعنی مقابله با جمهوری اسلامی از طریق "مردم"آورده است مردمی که خون داده اند و انقلاب را بوجود آورده اند، اما چگونه؟همانطوری که رئیس سازمان سیا در کنگره آمریکا گفت که با تحریم و فشار به مردم ایران ،آنها را مقابل نظام شان قرار خواهیم داد !اگر این توطئه جدید موفق شود ،خواهیم گفت که به یکباره تمامی دستاوردهای امام وشهدا را به باد خواهیم داد .

دراین توطئه یک بخش آن" رفراندوم هسته ایست " که عملی دو سر باخت برای مردم و نظام میباشد،مطرح کردن این رفراندوم از حلقوم افرادی که هیچ اعتقادی به نظام و رفراندوم ندارند جای سوال نیست؟

1:کدام کشور مستقلی برای حقوق مسلم خود که در اثر فشار خارجی به چالش کشیده شده است رفراندوم برگذار کرده است ؟آیا آمریکا برای حمله به عراق و افغانستان رفراندوم برگذار کرد؟آیا فکر نمیکنید با برگذاری رفراندوم از این به بعد برای تمامی مسائل ریز و درشت رفراندوم باید برگذار کرد؟این کار مثل این میماند که بعد از حمله عراق رفراندوم برگذار کنیم که آیا مقاومت بکنیم یا تسلیم شویم؟

2:نفس قبول کردن رفراندوم یعنی عقب نشینی ،یعنی اثر بخشی تحریم ها یعنی پالس به امریکا که تحریم بسیار موثر بوده و این کار صرفه نظر از نتیجه رفراندوم به تشدید تحریم ها چه در مسئله هسته ای و چه در مسایل دیگر خواهد انجامید!

3:به فرض رای مردم در رفراندوم مثبت باشد ،آیا استکبار و این عناصر سست و فریبکار نتیجه رفراندوم را میپذیرند ؟آیا آشوب بعد از رفراندوم متصور نیست؟

4:اگررای مردم منفی باشد،آنوقت است که باید فاتحه انقلاب را خواند این کار یعنی علامت به استکبارو زانو زدن نظام در مقابل تحریم هاست ،آنوقت است که آمریکا و غرب با چماق تحریم تمامی استقلال سیاسی نظام را خواهند گرفت ،مثلا برای رفع تحریم واطمینان از عدم فعالیت هسته لازم است تمامی مملکت را بازرسی کرد ،عین همانکاری که در عراق قبل ازاشغال انجام شد،یا مثلا خواهند گفت از تروریسم نباید حمایت کنید و اسرائیل را به رسمیت بشناسید در غیر اینصورت تحریم....

آیا با این اوصافی که گفته شد عاقلانه ترین راه بجز مقاومت وجود دارد؟آیا فکرنمیکنید تغییر نظر غرب از اجلاس استانبول تا بغداد بخاطر پالس های خائنین داخلی مبنی بر اثر بخشی تحریم ها باشد؟

مجید م www.iranaftab.parsiblog.com


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 91/4/23 و ساعت 12:48 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396581
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی