سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

 

مجتمع تفریحی دشت بهشت تهران، غروب جمعه و در سالروز شهادت امام سجاد (ع) میزبان یک پارتی شبانه با حضور تعدادی از پسران و دختران نیمه عریان بود!

به گزارش «تابناک»، در شب سال نو میلادی در کنار برگزاری مراسم جشن کریسمس در باشگاه آرارات توسط همشهریان ارامنه که در چارچوب قانون و بر اساس حق طبیعی آنها انجام شد، متاسفانه در 14 نقطه تهران عده ای از دختران و پسران مسلمان! اقدام به برگزاری پارتی های مختلط کردند.

بر اساس این گزارش، در یکی از این مراسم ها که جمعه شب در محل مجتمع تفریحی دشت بهشت در منطقه اوین و با حضور صدها تن از دختران و پسران به اصطلاح مسلمان برگزار شده بود، حضار با ظاهری نامناسب و هنجارشکن اقدام به پرپایی جشن و پایکوبی کردند.

در این مهمانی که از ساعت 21 الی 2 بامداد به طول انجامید، زنان و دختران با پوشش زننده و نیمه عریان از محل ورودی به مجتمع تا هنگام خروج با این وضعیت حضور یافته و بنا بر اخبار دریافتی حتی چند تن از این افراد به وسیله آمبولانس از محل خارج می شوند که به احتمال زیاد بر اثر مصرف زیاد از حد مشروبات الکلی بوده است.


 


بر این اساس لازم است دستگاه های مسئول با پیگیری های لازم جلوی چنین اقدامات خلاف شئونات اسلامی را گرفته و حداقل در شب های عزای اهل بیت علیهم السلام کنترل بیشتری داشته باشند


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 7:49 عصر | نظرات دیگران()

آقای خاتمی!، این حرف ها را چه کسی زده است؟

 
 

یک منبع آگاه در گفتگو با (جوان ) از سیدمحمد خاتمی خواست که فارغ از تمامی سناریوهایی که جریان اصلاحات دنبال می کند،مواضع خود را در خصوص اصول انقلاب اسلامی،نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را به صورت کاملا شفاف و روشن بیان کند.
وی با بیان اینکه ادعای آقای خاتمی این است که پایبند به نظام و انقلاب می باشد،گفت:آقای خاتمی بهتر است به جای شرط گذاری برای نظام و فرار به جلو صریحا مواضع خود را نسبت به برخی اظهارات که طی بهمن سال 87 تا اواخر سال 89 درگوشه کنارهای مختلف مطرح شده اعلام کند تا مشخص شود ایشان میزان دلبندی هایشان با انقلاب و نظام و نسبت ایشان با این سخنان چگونه است.
وی با بیان اینکه آقای خاتمی خود قطعا می داننداین سخنان توسط چه کسی بیان شده خواستار موضع گیری شفاف وی نسبت به این سخنان شد.
این منبع آگاه این سخنان را به این شرح اعلام کرد:
- اگر در این انتخابات احمدی نژاد سقوط کند عملاً رهبری حذف می شود . اگر به هر قیمتی و به هر شکلی اصلاحات دوباره بر حوزه سیاسی و اجرایی کشور باز گردد، دیگر رهبری اقتداری در جامعه نخواهد داشت. سقوط اصولگرایان به معنای پایان اقتدار رهبری تلقی می شود. با شکست اصولگرایان باید قدرت رهبری را مهار کرد.
- برای پیروزی در انتخابات نیاز به یک شوک اجتماعی داریم. علاوه بر آن به شوک خارجی هم نیاز داریم.
- ما به هیچ وجه نمی توانیم این انتخابات را بپذیریم ، مگر اینکه هیات تحقیق بی طرف باشد چون اگر می خواستیم بپذیریم می بایست بعد از صحبت های رهبری آنرا قبول می کردیم، حالا که این ریسک را کرده ایم و تا اینجا آمده ایم، خودکشی است اگر آن را بپذیریم و نباید بعد از اعلام شورای نگهبان نتیجه را قبول کنیم.
- باور داشته باشید که رهبری از این جمعیت ترسیده است، و همین نقطه درست جای فشار وارد کردن است.
- ما باید امشب یک بیانیه بدهیم مبنی بر این باشد که ما این نتیجه را نمی پذیریم و پیشنهاد ابطال انتخابات را مطرح کنیم. ما دیگر نمی توانیم به هیچ دلیلی مردم را در صحنه بیاوریم. چرا دیگر از مردم بخواهیم که رای دهند و باید حرفهایمان را به مردم بزنیم.
- بالاخره نظر مهندس موسوی ابطال انتخابات بود که تحقق نیافت حال بیاید و بگوید این مرحله پایان یافت. ما هم بگوییم ما که گفتیم برای گرفتن حق تان بیائید، منبعد باید حق خودتان را از نظام بگیرید.
- بروید از نظام شکایت کنید از آنها شکایت کنید و یا اطلاعات خودتان را به کمیته ... منتقل کنید.
- ما باید بگوییم خود شورای نگهبان مورد اعتماد نیست.
این منبع آگاه در خاتمه با بیان اینکه نگاهی به این اظهارات کاملا نشان دهنده عبور از نظام،انقلاب اسلامی،قانون اساسی و ارکان مختلف آن می باشد،گفت:به آقای خاتمی پیشنهاد می کنم که صراحتا بگویند آیا این مطالب را قبول دارند یا نه؟.اگر قبول دارند،پس کاملا بازگشت به نظام و حتی تعهد به ماندگاری نظام چندان برای آنان محلی از اعراب ندارد و اگر قبول ندارند،به صراحت بگویند آیا آن گوینده این مطالب می پذیرد که علیه نظام براندازی کرده و حال باید انتظار محاکمه را داشته باشد؟.
 


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 7:46 عصر | نظرات دیگران()

وحید یامین پور در وبلاگ شخصی اش از دیدار با آیت الله مصباح یزدی و انجام گفت و گو با وی مطالبی را نوشته است که بخش‌هایی از نوشته های او را در ادامه می خوانید:

*حضرت آقا چند سال پیش وقتی عطش جوان های اهل علم را دیدند بدون مقدمه فرمودند که اگر امروز علامه طباطبایی و استاد مطهری در میان شما نیستند، آقای مصباح یزدی را در یابید. اشاره ی آقا همان و ارادت ما همان.

*حدود ده سال بود که از نزدیک ندیده بودمشان. به طور آشکاری پیرتر و شکسته تر شده بودند. اما نشاط لبخند و لطافت کلام یک فیلسوف هشتاد ساله تو را زنده می کرد و به وجد می آورد. سرم را به شانه اش چسباند و در اولین کلام با لبخندی پرسید: "پس چرا برنامه تعطیل شد؟!"

*دقت و پرهیزکاری ایشان شگفت زده ام کرده بود و ترجیح دادم سکوت کنم تا از سفره تواضع و تقوای ایشان بهره ای ببرم.

*شاید اگر این عالم هشتاد ساله همچون بسیاری دیگر از حضرات، به نمازهای اول وقت و امورات مستحبی اش بیش از مسؤولیت های تاریخی اش در حمایت از ولایت اهمیت می داد، تا این اندازه مورد طعن و هتک رسانه های های فتنه گر قرار نمی گرفت. فرق است بین عبدالله ابن عمر و مالک اشتر...


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 7:33 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 7:20 عصر | نظرات دیگران()

جلوی ساختمان عدالت شیشه ای؛ “کاکتوس” این بار به جای پژوآخوندی سبز، پژو 504 سفید احمدی نژاد دارد به نفع عدالت به بیشترین قیمت به فروش می رسد اما ترازوی عدالت را بعضی ها مفت خریدند. بعضی ها مفت فروختند....بعضی ها روی شان نمی شود بگویند “مصلحت آقازاده ها”، می گویند “مصلحت نظام”. اول معترض نظامی که امنیت آن، بر اساس مصلحت آقازاده ها تشخیص داده می شود، ما بسیجیان خامنه ای هستیم. ما عاشق جمهوری اسلامی 300 هزار شهیدیم، نه عاشق چشم و ابروی آقازاده ها. پلاک خانه ما را شهرداری نمی زند. پلاک خانه ما هنوز بر گردن شهداست و هنوز بر دوش رهبر چفیه هست و هنوز جنگ، تمام نشده.....برای چند ساعت به عمار مرخصی بدهید تا دمی آشوبگران را تار و مار کند و بعد دوباره برش گردانید زندان و دوباره شلاق بزنید! نترسید؛ هر وقت هوس کردید شلاق بزنید تن ما هست! ما مثل سران فتنه نیستیم. ما حتی مثل لایه دوم فتنه گران هم نیستیم. ما را نمی خواهد هتل اوین ببرید. ما را به همان زندان اوین ببرید و شلاق بزنید. ما اینقدر معرفتش را داریم که نگذاریم چشم دشمن، به ضربات شلاق شما بر تن ما بیافتد. اگر هم افتاد، می گوییم؛ شلاق جمهوری اسلامی به تن ما خورده! تن ما شان پیدا کرده! عشق است! و اگر جنبش سبز خواست جلوی زندان اوین برای 72 کشته ای که نداد، شلوغ کند، ما باز می آییم و بعد که فتنه گران را دور کردیم، شما باز ما را ببرید و شلاق بزنید!.... قطعه26

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 1:43 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش باشگاه خبرنگاران،گابی اشکنازی،رییس اسبق ستاد مشترک اسراییل در تاریخ 15 نوامبر 2009 به آیک اسکلتون، رییس هئیت اعزامی آمریکا به سرزمین های اشغالی می گوید:ما تنها 10 تا دوازده دقیقه فرصت داریم تا در برابر ضربات موشکی مهلک ایران خود را آماده کنیم.
به گزارش ویکی لیکس،این افسر ارشد صهیونیستی ادعا نمود که 300 موشک شهاب سه ایران تنها ظرف دقایقی به سرزمین های اشغالی خواهند رسید و تل آویو زمان بسیار کمی را برای دفاع دارد.
یک روزنامه نروژی با دستیابی به اطلاعات سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی از طریق سایت ویکی لیکس و اشاره بر ترس وافر رژیم صهیونیستی از گروه های جهادی منطقه نوشت:اشکنازی با اعلام خبر وحشت بسیار زیاد از توان نظامی حزب الله و حماس و تاکید برای ایجاد سپر دفاعی مناسب به نماینده اعزامی آمریکا گفته بود که حزب الله 40000 هزار فروند راکت در اختیار دارد و حتی مقام های آمریکایی رقم آن را 50000 هزار فروند اعلام داشته بودند.
اشکنازی همچنین اعتراف کرده بود که حماس حتی توانایی بمباران تل آویو پرجمعیت ترین شهر اسراییل(سرزمین های اشغالی) را دارد.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 1:37 عصر | نظرات دیگران()

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ریشه 20 ساله فتنه اخیر گفت؛ هیچیک از سران فتنه در اقداماتی که انجام داده اند از خود اختیاری نداشته اند بلکه فرمول دیکته شده مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل را دنبال کرده اند.
شریعتمداری گفت؛ اقداماتی نظیر، ابراز تردید درباره امکان تقلب در انتخابات و سپس تشکیل «کمیته صیانت از آراء»، «انتخاب یک نماد رنگی»، اعلام تقلب پس از انتخابات و آشوب های خیابانی تماماً و بدون کم و کاست و حتی با تعیین ترتیب اولویت در فرمول کودتاهای رنگی از سوی مدیران بیرونی فتنه نظیر جین شارپ، جان کین، جرج سوروس، هلوی، مایکل لدین و فوکویاما، مورد تأکید قرار گرفته و مطابق اسناد موجود به سران فتنه دیکته شده است.
شریعتمداری به سفر جان کین، در پاییز 1378 یعنی بعد از شکست فتنه تیرماه 78 اشاره کرد و گفت؛ این نظریه پرداز کودتاهای مخملی از مرکز مطالعات وست مینستر انگلیس بعد از ورود به ایران با گروههای مدعی اصلاحات جلسات توجیهی متعددی داشت و او دو بار دیگر نیز به ایران آمد و با عوامل فتنه به رایزنی پرداخت.
مدیر مسئول کیهان به سفر یورگن هابرماس، مشهورترین نظریه پرداز «نافرمانی مدنی» به ایران و ملاقات وی با برخی از عوامل اصلی فتنه در اردیبهشت 81 و نیز سفر ریچارد رورتی در خردادماه 83 و سفر تموتی گارتن اش، از رهبران صهیونیست سرویس اطلاعات خارجی انگلیس به ایران در سال 84 و سفرها و ملاقات های پی درپی فرستادگان این سرویس ها نظیر، کیان تاجبخش، هاله اسفندیاری، رامین جهانبگلو و... اشاره کرد و با توضیح درباره موضوع نشست های این فرستادگان با مدعیان اصلاحات اعلام کرد، با جرأت و براساس اسناد غیرقابل تردید می گویم که سران فتنه ستون پنجم مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل بوده اند.
خاتمی در پی عقب نشینی تاکتیکی است
شریعتمداری درباره اظهارات اخیر خاتمی گفت؛ ایشان حداقل 2 بار با جرج سوروس صهیونیست که از مدیران کودتاهای مخملی است، ملاقات پنهان داشته است، در تمامی مراحل فتنه 88 از فرمول دیکته شده بیگانگان پیروی کرده است، بنابراین تنها راه پیش روی او محاکمه و مجازات به جرم جنایاتی است که مرتکب شده است. وی افزود؛ عقب نشینی تاکتیکی بعد از ناکامی فتنه، یکی از دستورالعمل های ارائه شده در فرمول جین شارپ است که امروزه خاتمی انجام این ماموریت را برعهده دارد.
شریعتمداری درباره وحدت گفت؛ اولاً؛ توده های عظیم مردم با یکدیگر در وحدت کامل هستند که حماسه 9 دی نمونه آن است و ثانیاً؛ وحدت معیار و ملاک دارد، کسانی که دست به جنایت و خیانت زده اند باید محاکمه و مجازات شوند و فریب خوردگان یعنی 13 میلیون رأی دهنده به موسوی که خیلی زود متوجه فریب شده و از سران فتنه فاصله گرفتند، با سایر مردم تفاوتی ندارند و اما، برخی از عوامل دیگر فتنه که جرایم سنگین ندارند، اگرچه می توانند توبه کنند و بازگردند، ولی باید توجه داشت کفش دزد را بعد از توبه به مسجد راه می دهند، اما پیشنمازش نمی کنند.
هیچ کس از سرلشکر بی لشکر نمی ترسد
شریعتمداری با اشاره به اینکه تاخیر محاکمه فتنه گران مربوط به مصالح نظام است، افزود: برخی رسانه های بیگانه منظور از مصلحت را ترس نظام دانسته اند در حالی که باید گفت چه کسی از سرلشکر بی لشکر می ترسد.
وی با بیان اینکه موسوی و سایر سران فتنه در اولین سخنرانی خود در اسفند ماه 87 مدعی حفاظت از خط امام(ره) و به میدان آوردن ارزش های به زمین مانده انقلاب و اسلام بود، گفت: موسوی اهانت کنندگان به ساحت حضرت ابی عبدالله علیه السلام در روز عاشورا را مردان خداجو نامید و طرفداران وی در روز قدس به نفع اسرائیل شعار داده و به توصیه سایت وزارت خارجه اسرائیل شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را مطرح کردند.
آشوبگران و یونیفورم نظامیان اسرائیلی
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه دشمن حمایت مردم از نظام خود را با عنوان افراد لباس شخصی معرفی می کند، گفت؛ مگر قرار است توده های عظیم وفادار به نظام، با یونیفورم نظامی در صحنه حضور داشته باشند و خطاب به آشوبگران گفت؛ شما که از اسرائیل دستور می گیرید، چرا یونیفورم سربازان اسرائیل را به تن ندارید!؟
وی به شرح چند سرفصل از برکات فتنه 88 اشاره کرد و از جمله گفت؛ فتنه 88 بر همگان ثابت کرد که «خامنه ای، خمینی دیگر است».
مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: برخی از دشمنان ادعا می کنند که بسیجی بی ترمز است؛ که بنده هم با این نظر موافقم و می گویم چرب و شیرین دنیا و مال و منال که ترمز دیگران است برای بسیجی ترمز نیست، بلکه بسیجی با فرمان رهبر می خروشد و با نظر او ترمز می کند.
وی در خاتمه تاکید کرد: فتنه 88 مرده است و سران فتنه از بین رفته و دچارمرگ مغزی شده اند، اما در عین حال باید مراقب فتنه های دیگر بود؛ هرچند با توجه به حرکت مردم در 9 دی دشمن قطعا می داند که توانایی هیچ کاری را ندارد و همانطور که نشریه usa today در شماره دیروز خود نوشته بود، حمایت از جنبش سبز! -یعنی همان فتنه- آمریکا را در منطقه بی اعتبار کرده است


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/10/11 و ساعت 2:21 عصر | نظرات دیگران()

 شبکه ایران: روز پنجشنبه خبری منتشر شد که از حضور نوه امام راحل (ره) در مراسم بزرگداشت سالگرد 9 دی در مهدیه تهران خبر می‌داد.

پس از اعلام خبر حضور "سیدعلی خمینی" در مراسم گرامیداشت 9 دی که با شرکت گسترده مردم و هیات های مذهبی در مهدیه تهران برگزار شد، موجی از فشارها و اهانت‌ها علیه حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی توسط حامیان فتنه و رسانه‌های اپوزیسیون و خارجی آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش، سایت‌های مرتبط با جریان فتنه با انتشار اخبار بدون منبع، مدعی شدند سیدعلی خمینی روز پنجشنبه در قم بوده است.
 
نوه امام: هم 9 دی بودم، هم سالگرد 9 دی
 
با این حال، ساعاتی بعد حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی در گفتگو با مشرق گفت: من اهل مصاحبه و تبلیغات رسانه‌ای نیستم. هم 9 دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه شرکت کردم که البته این حضور بر اساس تشخیص و احساس وظیفه بود.
 
نوه امام راحل همچنین با اشاره به این مسئله که 9 دی یک حماسه ملی بود افزود: من کاری به خطوط و جریان‌های سیاسی ندارم و به خاطر اهل بیت(ع) و اصل ولایت فقیه که میراث امام راحل است تشخیص دادم که باید در این مراسم حضور پیدا کنم و به همین دلیل نیز شرکت کردم.
 
سید علی خمینی تاکید کرد: من به عنوان یک فرد عادی و در میان هزاران نفر از مردم در این مراسم حضور پیدا کردم و ادعاهایی که رسانه‌های بیگانه در مورد تکذیب حضور من در مراسم مطرح کرده‌اند، صحت ندارد و اینجا اعلام می‌کنم تنها مطالبی که شخصاً بیان می‌کنم معتبر است.
 
ناراحتی دفتر امام از حضور نوه امام در مراسم سالگرد 9 دی!
 
در این میان، واکنش دفتری که نام دفتر امام خمینی (ره) بر خود نهاده و سایت جماران در برابر این مصاحبه بسیار جالب و در عین حال معنادار بود.
 
دفتر امام لحظاتی پس از انتشار مصاحبه حجت‌الاسلام خمینی و تایید حضورش در مراسم پاسداشت سالگرد 9 دی، در بیانیه‌ای سخنان وی را رد کرد و به نیابت از او مدعی شد که سیدعلی خمینی اصلا در تهران نبوده و در شهر قم حضور داشته است.
 
اگرچه علت ناراحتی و واکنش سریع دفتر امام به حضور نوه امام در مراسم پاسداشت حمایه 9 دی مشخص نیست و معلوم نیست به چه علت سایت جماران و دفتر امام از این مساله عصبانی شده‌اند اما تحقیقات نشان داد که حجت‌الاسلام خمینی پنجشنبه را در قم بوده است اما نه همه آن روز؛ ایشان بعد از ظهر روز پنجشنبه حوالی ساعت 13 از قم حرکت می کند و در حدود ساعت 16 به قصد حضور در مراسم مهدیه به سمت میدان رازی می رود. به دلیل حضور گسترده مردم و هیات های عزاداری در حوالی خیابان های منتهی به مهدیه، ایشان به همراه راننده خود از ماشین پیاده شده و همراه با مردم ولایت مدار به سمت مهدیه حرکت می کند. در طول مسیر برخی شرکت کنندگان که ایشان را می شناسند با ابراز احساسات از حضور وی تقدیر کرده و جهت سلامتی جناب حجت الاسلام سید علی خمینی صلوات هایی را می فرستند.
 
با رسیدن به نزدیکی مهدیه و بیشتر شدن تراکم جمعیت دیگر امکان ادامه مسیر برای ایشان میسر نمی‌شود و به ناچار در میان حلقه جمعیت حاضر از جمله تنی چند از طلاب و روحانیون در مراسم شرکت می‌کند.
 
درخواست آیت‌الله سیستانی از حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی
 
در همین راستا، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با شبکه ایران اعلام کرد که وی داماد آیت‌الله سیستانی است و در سفری که اخیرا به عراق داشته، ضمن دیدار با ایشان، آیت‌الله سیستانی از وی می‌خواهد که حمایت خود از رهبر معظم انقلاب را به طور شفاف و صریح اعلام کند.
 
گفته می‌شود حضور حجت‌الاسلام خمینی در مراسم سالگرد 9 دی نیز در همین راستا صورت گرفته است

 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/10/11 و ساعت 2:12 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر پنجشنبه در پنجمین نشست ماهیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد به حوادث انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: عموم کسانی که برای فتنه و آشوب به خیابان ها آمدند به هیچ کس رای نداده بودند. تعداد زیادی از دستگیر شدگان اعتراف کردند و مشخص شد که اهل رای دادن نیستند.

وی با بیان اینکه وجه دیگر فتنه ها «خیر» است گفت: مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله برای ما تعریف کرد که در آن شب ها با توجه به اینکه عمده رسانه های دنیا از سوی صهیونیست ها اداره می شود نگران بودند. چشم میلیون ها و بلکه ده ها میلیون مسلمان و حتی غیر مسلمان آزاده آن شب ها تا صبح خواب نرفت؛ عده زیادی از مومنین تا صبح اشک ریختند و برای نظام دعا کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید که در جمع پزشکان بسیجی سخن می گفت افزود: ولی جمهوری اسلامی ایران نه تنها محکم و استوار و مقتدر جای خود ایستاد بلکه نقش بی بدیل ولی فقیه را همگان بیش از پیش درک کردند و حتی دوستان ما در سطح دنیا اطمینان خاطرشان به جمهوری اسلامی ایران بیشتر شد.

وی با اشاره به جمله ای از امام(ره) مبنی بر همیشگی بودن جنگ بین حق و باطل تا زمان ظهور امام زمان(عج) گفت: تا ما در برابر یهود و نصاری تسلیم نشویم آن ها راضی نخواهند شد و دست از دشمنی با ما بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به سقوط، ‌انحطاط و انحراف برخی در حوادث بعد انتخابات گفت: با تحلیل های قرآنی بهتر می توان علت این سقوط و انحطاط را درک کرد و فهماند. در روایات بسیاری داریم که حب دنیا بزرگترین خطر برای یک مومن است و این مسئله یکی از دلایل انحراف برخی ها بعد از انتخابات شد.

رحیمیان تصریح کرد: هنگامی که امام به قائم مقام رهبری نامه ای می نویسد جمعی از بزرگان امروز و آن روز خدمت امام می روند و گریه می کنند و می خواهند که امام نامه دیگری بنویسد؛ امام با اصرار این ها می پذیرد و نامه دیگری می نویسد ولی خطاب به آنان می گوید اما پشیمان خواهید شد. ده سال بعد معنی این جمله امام کاملا مشخص شد.

وی با بیان اینکه امام در مصرف بیت المال بسیار دقت داشت به خاطره ای از امام اشاره کرد و گفت: در آن زمان بنده، آقای محلاتی و شیخ صانعی به امور دفتری امام مشغول بودیم. به علت خرید خانه ای 320 هزار تومان بدهکار بودم، هرگز از بدهی ام نزد امام سخنی نیاورده بودم ولی روزی شاهد این بودم که امام به کسی از نزدیکانش گفت بدهی این آقا را پرداخت کنید. نزد امام رفتم و گفتم من عزم کردم در زندگی ام از وجوهات استفاده نکنم اگر اجازه بدهید همین روال را ادامه دهم. روزی که تنها به خدمت امام رسیدم به من گفت این پاکت از آن شماست. من پاکت را برداشتم و دیدم حاوی 200 هزار تومان است. اما چون از وجوهات و هدایای امام باخبر بودم دانستم که این مقدار از طریق هدایایی که برای امام آمده به من داده است. چند روز بعد صد و بیست هزار تومان دیگر به من داد تا بدهی خود را پرداخت کنم. در حالی که اصلا نسبت به میزان بدهی ام سخنی به میان نیاورده بودم.

وی گفت: چرا باید این فرد که ادعای خط امامی دارد برای سروشی که ولایت فقیه،‌ خط امام، ‌امام زمان، ‌زیارت جامعه، ‌اصل وحدانیت قرآن را انکار می کند به مناسبت سالروز تولدش پیام دهد و او را به ملاصدرا تشبیه کند؟! انسان چرا این گونه می شود که همه چیز را فراموش می کند؟! شما که هنوز مدعی خط امام هستی؟! خط امام کجا و انکار ولایت فقیه کجا؟! خط امام کجا و مورد تشویق دشمنان قرار گرفتن کجا؟!

رحیمیان در پایان به ویژگی های خواص اشاره کرد و گفت: خواص کسی است که خود بفهمد و بصیرت داشته باشد. گاهی اوقات یک پیرزن بی سواد نیز خواص می شود


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/10/11 و ساعت 2:11 عصر | نظرات دیگران()

گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، حاج منصور اراضی در مراسم سالگرد 9 دی که بعداز ظهر پنجشنبه در مهدیه تهران با بیان اینکه نباید برگزاری سالگرد 9 دی تصنعی شود، اظهار داشت: پریشب این اقلیت مجلس با سران فتنه در جماران جلسه گذاشتند و گفتند شرط ما برای حضور این است که شروطی که فلانی در نماز جمعه مطرح کرده است، عملی شود ما آن را قبول داریم.

وی ادامه داد: در این شرایط قوه قضائیه چه می خواهد بکند؟ اگر واقعا کار اینها (سران فتنه) تمام است آنها را به ما بدهید، ما اعدام کنیم؛ چرا دست روی دست گذاشتید؟ مدرک می خواهید؟ این جلسات اینها با سفیر انگلیس مدرک نیست؟

وی در ادامه به برخی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور هم اشاره کرد و اظهار داشت: این آقایی که در دفتر رئیس جمهور است گفته است حضرت نوح مدیریت نکرده، حضرت عیسی فراری بوده اما کسی چیزی نگفت و گفتند انشاء الله گربه است!

این مرثیه خوان و مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه سال 88 شروع فتنه است خطاب به حاضران در مراسم گفت: به شما هیاتی ها می گویم این شروع فتنه است و یک فتنه جدید تر شروع شده و امسال شروع کردند که به هیاتی ها ضربه بزنند و در مرکز امور مساجد هم یک حرفی زدند و خواستند به ابی عبدالله ضربه بزنند چون اینجاها است که حزب الهی ساز است.

منصور ارضی افزود: پشت این جریان، در دستگاه های دولتی کار می کنند. اخیرا هم یکی گفته است کسانی که موسیقی را حرام می داند، موسیقی را نمی فهمد؛ یعنی مرجع تقلید نمی فهمد بعد هم راحت در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند.

منصور ارضی در ادامه خطاب به سران قوا، گفت: حرف ما با سران قوا است، شما بیدار شوید! دارند حزب الهی ها را از سازمانها دفع می کنند. شما سعی کنید گرفتار شیطان نشوید. ما امروز خواهش می کنیم اما بعدا جور دیگری خواهیم گفت. آقا می گوید و آنها طفره می روند و آن را وتو می کنند.

وی با اشاره به دستور یزید برای عزاداری امام حسین(ع) بعد از حادثه عاشورا، تصریح کرد: جوانها! گول نخورید، هر کس امام زمان(عج) را به شما معرفی کرد به ریشه اش نگاه کنید که به رهبری می رسد یا نه؟


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/10/11 و ساعت 2:9 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396944
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی