سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

1330244608.jpg


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 5:5 عصر | نظرات دیگران()

اختلاف میان مهدی کروبی و سید محمد خاتمی وراد فاز جدیدی شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»،پس از بروز اختلافات عدیده میان مهدی کروبی و سید محمد خاتمی که بارها با تلاش شکست خورده برخی بزرگان اصلاح طلب جهت آشتی آنان روبرو شده،مهدی کروبی طی مذاکراتی با برخی چهره های سیاسی اصلاح طلب خواستار موضع گیری آنان علیه خاتمی شده است.
 
گفته می شود کروبی در دیدارهای متعدد با برخی متهمان حوادث بعد از انتخابات و چهره های دیگر سیاسی ضمن برشمردن دلایل اختلافات خود با خاتمی وی را یک محافظه کار خوانده وتصریح کرده است ،وی در مبارزات آنان نه تنها هیچ نقشی نداشته بلکه تنها درصدد استفاده از پتانسیل جریان سبز و ضمیمه کردن آن به جریان اصلاحات می باشد.
 
وی خطاب به برخی محکومان حوادث بعد از انتخابات با بیان این که خاتمی در طول حوادث یک سال گذشته فقط دیدار با آزادشدگان حوادث بعد ازانتخابات را در دستور کارخود داشته و هزینه ای در این راه پرداخت نکرده، نسبت به ایفای نقشی که در تقسیم کار به او سپرده شده ابراز تردید کرده و گفته است،وی تا پایان راه با ما نخواهد بود.
 
کروبی همچنین از برخی از این افراد خواسته است مطالبی را که درباره خاتمی می دانند در جلسات و دیدارهای گروهی بیان کرده و بگویند که خاتمی چه کرد که اصلاحات به سرانجام نرسید.
 
گفته می شود وی از این افراد خواسته است تحت عنوان آسیب شناسی جریان اصلاحات سهم کوتاهی های خاتمی را در زمینگیر شدن این جریان بیان کنند.

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 12:3 صبح | نظرات دیگران()

 


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 12:2 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش سرویس سیاسی جهان به نقل از کیهان، «ناصر-م» نویسنده ایران گلوبال می نویسد: این روزها هاشمی رفسنجانی رسماً حرفهای کیهان پسند می زند و تلویحاً علیه آقایان کروبی و موسوی موضع می گیرد، چرا؟ بوی حلوای داغ این بار از کدام سمت و سو به مشام هاشمی می رسد؟ بر سر آن نامه و افشاگری هاشمی علیه یزدی چه آمد؟ بر سر سخنرانی در نمازجمعه 26 تیرماه چه آمد؟ بر اسناد کاملاً سری و محرمانه در لندن که نزد پسرش مهدی به امانت مانده است، چه رفت؟ 

برگشت مهدی به ایران و ادامه تحصیل او و ادعا نامه های دادستانی علیه مهدی چه شد؟ پس از چند فشار ظاهری، هاشمی رفسنجانی به سرعت سنگرها را رها کرد و به سوی حاکمیت رهسپار شد! 

ایران گلوبال می افزاید: شاید دل کندن از هاشمی برای بعضی ها آسان نباشد، چرا که دلربایی های هاشمی بسیار فریبنده است! چرا که خانواده رفسنجانی در عرصه سیاست بسیار زرگرند و هر زمان می توانند جوهر آماج سیاست خود را برابر با نیاز زمان و مکان نشان دهند! اما شکایت های هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد، به انتقاد از تحریم های غرب انجامیده است، چرا؟ 

به روشنفکرانی که تا چندی پیش همچنان به اسطرلاب هاشمی رفسنجانی دل بسته بودند، اینک باید عمیقاً تاسف خورد و به شکست سیاست های آنها تسلیت گفت، چرا که هاشمی رفسنجانی- پس از بازی های سیاسی، وزنه خویش را در خدمت حاکمیت قرار داده است. 

او می گوید در شرایط کنونی خواهیم توانست بر تحریم ها فائق آییم زیرا شرایط ایران امروز و جهان بدتر از سال 67 نیست. او همچنین می گوید «رهبری مرکز اصلی نظام است... در مواردی هم که نظراتمان مختلف باشد طبعاً مطابق همین قانون اساسی من باید کوتاه بیایم. رهبری تشخیص داده اند و قدرت اجرا هم دارند. باید عمل کنند. حجت نزد ایشان است.»
 
این سایت ضد انقلابی با بیان اینکه «هاشمی سنگر را رها کرده» اضافه می کند: آقایان کروبی و موسوی! با احترام و تحسین بیکران شجاعت و مبارزه شما، به رفسنجانی امید نبندید. او در پی تهدیدها سنگر را رها کرده است.
 
ایران گلوبال تأکید می کند: اپوزیسیون در ایران پراکنده است و از پذیرش مسئولیت شانه خالی می کند، شاید هم منتظر است آمریکا نیروها را در یکی از شهرهای اروپا گرد آورد و متحد سازد.

 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/16 و ساعت 10:58 عصر | نظرات دیگران()

افتتاحیه شصت و سومین جشنواره فیلم لوکارنو، شب گذشته درحالی برگزار شد که دختر بازیگر ایرانی، بازهم بدون حجاب روی سن ظاهر شد.

به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، جشنواره فیلم لوکارنو که هر ساله در شهر لوکارنوی سوئیس برگزار می‌شود، یکی از جشنواره های فیلم جهان به حساب می آید که در سالهای گذشته، سرمایه گذاری سیاسی روی سینمای ایران کرده و رو به اهدای جوایز به برخی چهره های سینمایی خاص آورده است.

اما برخلاف سالهای گذشته، سینمای ایران امسال حضور پررنگی در لوکارنو ندارد و به جای آن از یک بازیگر خارج نشین سینمای ایران به عنوان داور بخش مسابقه استفاده می کند تا این خلا پر بشود.

 
از سوی دیگر، این بازیگر جوان و جویای نام چندی پیش، پس از خروج از ایران در مصاحبه ای بر این نکته تاکید کرده بود که به دنبال کسب وجهه و جایگاه در سینمای جهان است. وی که به خوبی می داند که برداشتن حجاب یکی از اولین پیش شرطهای رسیدن او به چنین جایگاهی است، با ظاهری متناسب با چنین جایگاهی در افتتاحیه شرکت کرده و در ادامه نیز با داوران این مسابقه به صورت زننده‏ای عکس یادگاری انداخت. 



سابقه حضور ایرانی ها در لوکارنو

لوکارنو به عنوان یک جشنواره دسته دوم سینمایی در دنیا، در سالهای گذشته سکوی پرش مناسبی برای معرفی برخی سینماگران سیاسی ایرانی به جهان محسوب می شود.

به عنوان مثال این جشنواره را باید کاشف چهره ای مانند جعفر پناهی دانست که سال گذشته به دلیل فعالیت سیاسی در وقایع پس از انتخابات دستگیر شد. جعفر پناهی با فیلم آینه در سال ???? برنده یوزپلنگ طلایی لوکارنو شد. این درحالی بود که سینماگران ایرانی هیچگاه جایگاهی برای آثار او قائل نبوده اند. جشنواره لوکارنو همچنین در سال ???? برنامه ویژه ای در بزرگداشت رخشان بنی اعتماد برگزار کرد.

تنها فیلم ایرانی حاضر در لوکارنوی امسال

البته در این میان فیلم کردی «ماندوو» به عنوان تنها فیلم ایرانی حاضر در جشنواره، توسط فیلمنامه نویس «کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد» نوشته شده است و البته از کارگردان و عوامل ایرانی بهره می برد.

این فیلم، اولین ساخته «ابراهیم سعیدی» و محصول وزارت روشنبیری (فرهنگ و هنر) کردستان عراق است. این فیلم عراقی، با همکاری فنی ‌و هنری عوامل ایرانی ساخته شده است.

حسین مرتضائیان، نویسنده فیلمنامه «کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد» ساخته بهمن قبادی، نوشتن فیلمنامه این فیلم را به عهده داشته است.

این فیلم که در شهر کرکوک عراق فیلمبرداری شده، دربردارنده داستان یک خانواده آواره کرد ایرانی در عراق است که پس از ?? سال اقامت در عراق تلاش می‌کنند تا به زادگاهشان در ایران بازگردند اما با مشکلاتی مواجه می شوند
 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/16 و ساعت 10:57 عصر | نظرات دیگران()

یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان فمنیست دروغ وتظاهراست که پس از برملا شدن اجباری ماهیتشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان ایرانی را به کناری نهاده اند.
به گزارش  جهان؛ بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند .

هر چند افرادی چون مهر انگیز کار ، شهلا شرکت و شهلا لاهیجی از همان ابتدا به دلیل سوابقی که به پیش از انقلاب اسلامی بر می گشت نمی توانستند چندان ادعایی داشته باشند اما در بازیهای سیاسی و در میان برخی گروههای سیاسی اصلاح طلب نقشی بر عهده گرفته بودند که احتیاج به کمی نمایش دینداری داشت  و آنها تا چندین سال  با دروغ خود را در بین مردم موجه نگاه داشتند.

اخیرا مهر انگیز کار یکی از زنان نزدیک به طیف زنان اصلاح طلب و از مسافران کنفرانس ننگین برلین در کتابی که خارج از کشور به چاپ رسانده است به گفتگوی خود با اکبر گنجی در ایران اشاره می کند که برای شرکت در کنفرانس برلین از او خواسته به عنوان نماینده  اصلاح طلب ایرانی روسری به سر کند حتی اگر تمایلی ندارد و او برخلاف تمایلش به اصرار گنجی در آن جلسه با حجاب ظاهر شده است.

مهر انگیزکار 
وی وکیل، روزنامه‌نگار  و یک فعال فمنیست است که در فروردین سال ???? در کنفرانس «ایران بعد از انتخابات» که توسط بنیاد هانریش بل در برلین برگزار شده بود (مشهور به کنفرانس برلین) شرکت کرد.  ودر این کنفرانس سخیف به همراهی با  توهین  کنندگان به مردم و نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در همین دوره بود که  همسرش، سیامک پورزند، با بیان مطالبی علیه جمهوری اسلامی برای یکی از نهاد جاسوسی آمریکا پناهندگی سیاسی گرفت و مهر انگیز کار هم به ینگه دنیا گریخت.

توضیح عکس: مهر انگیز کار در لباسی که به آن اعتقادی ندارد

مهرانگیز کار هم اکنون به عنوان پژوهشگر در کالج مطالعات دولتی جان اف کندی در دانشگاه هاروارد مشغول به  فعالیت علیه جمهوری اسلامی  است و در میتینگ های سیاسی خصوصا پس از انتخابات ریاست جمهوری فعلانه حضور دارد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار ، مصاحبه با VOA ضد ملت ایران

وی به خاطر فعالیت ها ضد ایرانی اش جوایزهای دلاری متعددی دریافت کرد مانند: جایزه آزادی نوشتنVasyl Stus انجمن قلم نیوانگلند (ماساچوست آمریکا) به عنوان نویسنده‌ای که با ظلم و بی رحمی مبارزه کرده است ! و نیز در سال ???? دریافت جایزه حقوق بشر سالانه سازمان "Human Rights First" (کمیته وکلای حقوق بشر سابق) را دریافت  کرد  و البته این دلارها در بسیاری برنامه های ضد ملی مهر انگیز کار به کار گرفته شد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار در قالب اصلی اش

فاطمه حقیقت جو
وی نماینده اصلاحات در مجلس پنجم بود که در جریان استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اجرای  اصلاحات مورد نظر خود و دوستان اصلاح طلبش در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ ? اسفند ???? پذیرفته شد.


توضیح عکس:حقیقت جو(با چادر) نماینده اصلاح طلبان درمجلس پنجم


توضیح عکس : حقیقت جو درآن سوی مرزها ودر کنار کریستین امانپور

وی به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه های برنامه های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

فاطمه حقیقت‌جو که به همراه محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی مدیریت سایت ضدانقلاب جرس را برعهده دارد، مثل دیگر دوستان فراری اش اخیرا از یک موسسه آمریکایی جایزه ای نقدی !دریافت کرده است. 

او  پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و با توصیه دوستان  آمریکایی هایش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.

اخیرا وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا به تشریح نظرات سکولار خود درباره حجاب پرداخته و با بی ارتباط دانستن حجاب با عفت از همان مثال نخ نما شده که آدم باید دلش پاک باشد استفاده کرده و گفته است: این تصور غلطی است که برخی فکر می کنند اگر زنی حجاب نداشت از دایره پاکدامنی و عفت خارج شده است. من زنان بسیاری را می شناسم که حجاب ندارند اما عفیف هستند .

حقیقت جو که مثل دوره نمایندگی اش در مجلس فردی احساساتی و هیجانی است برای پیاده کردن اهداف غرب در ایران بسیار بی تابی نشان می ده وطی  مصاحبه ای ادعا کرد طرح حجاب و عفاف که در ایران اجرا می شود با هدف مقابله با جنبش سبز است زیرا زنان بدحجاب عنصر حیاتی جنبش سبز هستند!

وی در ادامه نظراتش که با ماهیت رفتار او و پوشش چادرش در ایران تفاوت آشکار دارد پرده از روی دروغ دینداری خود بر میدارد و اینطور برای ایران نسخه می پیچد که: بهتر است در ایران یک حکومت غیردینی داشته باشیم .!

هرچند که گروه اصلاح طلب به روسری کردن حقیقت جو دل خوشند اما حقیقت جو با اظهار نظر در مورد حجاب کاملا عقاید خود را آشکار کرده است و روسری کوچک حقیقت جو که حتی از پوشاندن مو و گردن وی عاجز است ادامه این نمایش مذهبی بودن را مضحک جلوه داده است.


توضیح عکس: حقیقت جو در کنار زن مانکنی که دوست نزدیک رضا پهلوی است و به رفتارهای غیر اخلاقی شهره است.


فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر کارشناس و مشاور دفتر مشارکت زنان اصلاحات، خبرنگار روزنامه های اصلاح طلب که در روز محاکمه عبدالله نوری با دعوت از خبرنگاران اصلاح طلب تظاهراتی در مقابل دادگاه ویژه روحانیت به راه انداخت.

وی پس از فرار به خارج و پناه بردن به دامن آمریکایی ها طی مصاحبه او با یکی از شبکه های لس آنجلسی وقتی مجری از او سوال می کند چرا شما فقط جلوی دوربین روسری سر می کنید می گوید من بنا بر مصلحت و شرایط قبلا در ایران حجاب داشتم ولی اعتقادی به آن ندارم و وقتی خبرنگار از او می خواهد روسری اش را بردارد در مقابل دوربین تلویزیون کشف حجاب می کند و این عمل زشت را اعتراض به وضع موجود ایران می داند و از زنان ایرانی هم می خواهد که تجربه او را تکرار کنند.

 
توضیح عکس: داوودی مهاجر در زمان مسئولیت در نهاد دولتی اصلاح طلبان


توضیح عکس: فریبا داوودی مهاجر در حال دریافت یکی از چندین جوایز دلاری



 سایت های اصلاحات کشف حجاب داوودی مهاجر کسی که به قول خودش بیست و پنج سال چادر بر سر گذاشته را با شتابزدگی به تحلیل پرداختند اما واقعیت این است که این زنان تا هنگام حضور در ایران و در بین مردم به دروغ متوسل شده و اهداف خود را به کمک هم فکران اصلاح طلب خود چون زهرا شجاعی تا دور افتاده ترین روستاها رسوخ داده اند و این خیانتی است که اصلاح طلب ها به مدد دروغ در حق مردم متشرع ایران به کار بسته اند و با هیچ تحلیلی دروغ توجیه نمی شود.


شیرین عبادی
شیرین عبادی، مدعی احقاق حقوق زنان با جمع‌آوری امضا برای کمپین‌های خود ساخته در قالب تشکل‌های فمنیستی احکام اسلام را پی در پی به مبارزه طلبیده و در برابر آن با گاردی سکولار و مبتنی بر مدد رسانی غربی ضد اسلامش با انواع جایزه های جهانی که دیگر حنایش برای هیچ آدم عاقلی رنگی ندارد ژست حقوق بشری گرفته است.


وی برای دریافت یکی از همین جوایز سیاسی که اعتراض بسیاری از دانایان را بر انگیخت و پیش از او شامل حال قصاب صبرا و شتیلا هم شده بود بدون حجاب برای گرفتن جایزه ظاهر می شود .

البته عبادی پیش از انقلاب از نزدیکان دربار پهلوی بوده است و تز فکری مشابهی با دیکتاتوری محمد رضا پهلوی و همسر او یعنی فرح پهلوی خاصه در حوزه اخلاقی دارد  که البته این نزدیکی با فاسدترین افراد از نظر اخلاقی بیانگر روحیه او نیز هست.



عبادی در همان ژست های مضحک حقوق بشری  خود را حامی دین انگلیسی ساخته بهائت می داند و بارها وکیل شکایت بهائیان علیه ایران می شود اما در برابر قتل عام کودکان و زنان مسلمان در بسیاری نقاط دنیا به دست مدافعان آمریکایی و انگلیسی سکوت پیشه می کند وی در این سر سپردگی کار را به جایی می رساند که شخصا به دیدار سران کشورهای اروپایی می رود تا آنها را علیه حمله و فشار به حکومت اسلامی ایران ترغیب کند.


توضیح عکس: سه زن سکولار نزدیک به اصلاح طلبان ،شیرین عبادی، سیمین بهبهانی و مهر انگیز کار

کاملا روشن است که عبادی یک فرد سکولار است که هرگز نمی تواند ادعای دینداری داشته باشد اما وی با زیرکی خاصی از مقابله رودر رو با اسلام پرهیز می کند اما با بی پروایی خود در نوع پوشش و ارتباط با مردان نامحرم قوانین اسلام را مورد بی احترامی قرار می دهد و به کمک دوستان خود در غرب و تحت پوشش زن مسلمانی که جایزه نوبل! گرفته در حال ترویج نوعی اسلام است که خطری برای غرب و دوستان غربی اش نداشته باشد.

شادی صدر 
صدر  وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست ایرانی و فعال حقوق زنان است. 

وی از اعضای فعال همه کمپین هایی است که از طریق عوامل بیرونی اداره می شود تا به دولت و ملت ایران برای تن دادن به قوانین بین المللی تدوین شده توسط غرب  که متعارض با قوانین اسلام است فشار وارد نماید.

 مانند کمپین «قانون ِ بی‌سنگسار»؛ «نه به طرح امنیت اجتماعی»، «تحصیل سهم من نیست، حق من است»، «نه! به لایحه حمایت از مردان در خانواده»، «دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاه‌ها»، «اعتراض به فشارهای غیرقانونی علیه فعالان جنبش زنان» و «مادر من، وطن من» و همچنین «منشوری از آن خود» (منشور زنان ایرانی) است.

شادی صدر نیز عملاً اعتقاد به حجاب و تفکرات اسلام در حوزه پوشش زن ندارد و با تشکیل جلسات متعدد در داخل کشور برای زنان و دختران طبقات مرفه و سازمانهای غیر دولتی زنان به نشر افکار سکولار خود می پردازد.

جالب این است که او هم مثل دیگر دوستانش از بذل و بخشش دلارهای آمریکایی بی بهره نمانده و با این دلارها روزگار می گذراند .
وی به خاط فعالیت های سکولارش جایزه های متعددی گرفته که آخرین آن، جایزه زنان شجاع وزارت امور خارجه آمریکا (????) به خاطر شجاعت و رهبری در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان! به او  داده شده است.

 وی در تمام  جلسات خود در خارج از کشور مثل دیگر دوستان اصلاح طلبش  بدون حجاب ظاهرشده و عملا کشف حجاب کرده است.


توضیح عکس: شادی صدر در خارج از کشور


توضیح عکس: صدر در حال اعتراض به مسئولین ورزشگاه آزادی برای ورود ورزشگاه

واقعیت این است که دروغ و تظاهر یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان بوده و هست که از آن تا برهه ای به شکلی خاص بهره برده اند و پس از تمام شدن زمان و برملا شدن اجباری نوع دیدگاهشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان  ایرانی را به کناری نهاده اند تا بیشتر شبیه کسانی باشند که از جنس آنها هستند.

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/14 و ساعت 9:56 عصر | نظرات دیگران()

مدعیان اصلاح طلبی، رجال سیاسی را به هنگام تنش ها و التهاب ها بازی می دهند اما وقتی آنها به زمین خوردند، هیچ محلشان نمی گذارند. این اتفاقی بود که سر مصطفی معین آمد و احتمالا به زودی در انتظار کسانی چون میرحسین موسوی است.


سایت اصلاح طلب «مردمک» به این موضوع پرداخت و نوشت: در نهایت این موسوی است که باید هزینه شکست احتمالی برنامه هایش را پذیرا شود.


به گزارش کیهان، نویسنده این سایت با مرور ظهور و سقوط مصطفی معین در سال 84، به حضور او در یکی از تجمعات چندی پیش مقابل زندان اوین می پردازد و می نویسد: معین را دیدم، یکی از همان شب هایی که جلوی اوین شده بود پاتوق شبانه مان. هی دور و بر را نگاه کردم ببینم چند نفر از آن جمعیت دویست سیصد نفری می روند جلو حال و احوالش را می پرسند، خبری نبود. من و پدر و چند نفر دیگر رفتیم جلو و چند کلمه ای حرف زدیم. لبخند غمگینانه ای زد و گفت ما برای همدلی آمده ایم؛ اما هیچ حواس شان به او نبود، حالا یا نمی شناختندش یا حوصله اش را نداشتند یا برای شان شکست تلخ چهار سال پیش را تداعی می کرد و ازش شاکی می شدند یا... به هر حال کاری به کارش نداشتند.آن طرف تر که رفتیم پدر سرش را تکان داد و گفت« چه کسی باورش می شود این آدم یک روزی کاندیدای ریاست جمهوری این مملکت بوده است». من رویم را برمی گردانم سمت دیگر و فکر می کنم نه فقط یک کاندیدا، کاندیدایی که یکی از پیشروترین برنامه های دموکراسی خواهی را در این مملکت ارائه کرده است و لااقل چهارمیلیون رای داشته است. چه کسی باورش می شود واقعا؟ معین پس از شکست در دور اول انتخابات ریاست جمهوری سال 1384، کم و بیش از صحنه سیاست ایران حذف شد. کمی فکر کنید ببینید چند مصاحبه یا سخنرانی از او را در چهار پنج سال گذشته می توانید به خاطر آورید؟ چرا همه چیز با شکست دود شد و به هوا رفت؟


در پایان این مطلب آمده است: شاید جایش نباشد حالا که در حال و هوای پاییز 86 هستیم، یک هو بجهیم به این تابستان گرم و تمام نشدنی 89، اما بگذارید در حد یک اشاره بگویم که عنوان این پست قرار بود بالای متنی بنشیند که یک جور هشدار زودهنگام بود به رخداد سرنوشت مشابهی برای موسوی در آینده، به این که حواس تان باشد. سوخت و سوز ندارد فرا رسیدن زمانی که او بابت شکست این تصمیمات و تحقق نیافتن مطالبات و بی سرانجام ماندن اعتراضات، مورد شدیدترین انتقادها قرار گیرد دقیقاً از سوی همان کسانی که یک روز هواداری اش را می کردند. شما که بهتر می دانید لاجرم آن کس که بالاتر نشست...


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/5/13 و ساعت 5:51 عصر | نظرات دیگران()

گفت: سریال کارتونی «پت و مت» که یادت هست؟ ماجراهای خنده دار دو تا کله پوک که با دیدن آن بچه ها از خنده روده بر می شوند.
گفتم: آره، یک کارتون عروسکی ساخت انگلیس بود. چطور مگه؟
گفت: حالا انگلیس همان کارتون «پت و مت» را با دو شخصیت عروسکی دیگر بازسازی کرده و پخش می کند.
گفتم: اسم دو شخصیت عروسکی جدید هم همان «پت و مت» است؟
گفت: نه! دو تا عروسک اسرائیلی است به نام های بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی.
گفتم: عروسک های خوبی انتخاب کرده اند، در کارتون «اسب تروا» که تبدیل به «خر تروا» شد تماشاچیان را حسابی از خنده روده بر کرده بودند.
گفت: در کارتون جدید این دو عروسک اسرائیلی با نام های جعلی علیه مقامات جمهوری اسلامی نامه می نویسند و بعد معلوم می شود که «منوشه امیر» براشون نوشته و کلی باعث خنده می شوند.
گفتم: این نقش ها را که اینجا هم می تونستند بازی کنند. چرا رفتند انگلیس؟!
گفت: آرزو داشتند توی کارتون های خارجی بازی کنند.
گفتم: چی بگم؟! دو تا سوسک پولدار با هم ازدواج کرده بودند برای ماه عسل رفتند توالت فرنگی


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/5/13 و ساعت 5:27 عصر | نظرات دیگران()

رییس جمهور با یادآوری اینکه دیگر دوران جنگ نیست، گفت: امروز ملت در تبعیت از رهبری، جام‌های زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد.

به گزارش رجانیوز، رییس جمهور با انتقاد از همراهی برخی در داخل با دشمنان ملت ایران تاکید کرد که ملت ایران اینبار جام زهر را در کام منافقان فرو خواهد کرد.

احمدی نژاد که روز امروز در اجتماع باشکوه مردم همدان سخن می گفت، اظهار داشت: برخی در داخل کشور وقتی ما در مقابل قلدرها می ایستیم می گویند "ماجراجویی می کنید" و وقتی می گوییم گفت و گو می کنیم، می گویند "سازش و عقب نشینی کرده است" ؛ ملت شما را شناخته است.

رییس جمهور با یادآوری اینکه دیگر دوران جنگ نیست، خطاب به همراهان دشمن گفت: اگر 100 جام زهر پر کرده باشید، ملت ایران این جام زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/5/13 و ساعت 5:25 عصر | نظرات دیگران()

رئیس جمهور به تشریح جزئیات بیشتری از سناریوی طراحی شده از سوی غرب علیه کشورمان پرداخت؛ سناریویی که علاوه بر عوامل خارجی، عده‌ای نیز در داخل بازیگران آن هستند.

به گزارش شبکه ایران، دکتر محمود احمدی‌نژاد که در هجدهمین نشست سراسری افق رسانه ویژه مدیران برون‌مرزی سخن می‌گفت، با اشاره به جابه‌جایی جاسوس‌های روسی و امریکایی میان دو کشور که در روزهای اخیر صورت گرفت، گفت که براساس این سناریو، قرار است که چند تن از جاسوس‌های روسی خود را به عنوان دانشمند هسته‌ای معرفی کنند که در ایران شاهد فعالیت‌های هسته‌ای بوده‌اند و ادعا کنند که در ایران کلاهک هسته‌ای وجود دارد و یا این که ما به دنبال دستیابی به سلاح اتمی هستیم.

وی ادامه داد: قرار است در این سناریو با فشار روانی که می‌آورند، یک شکست و نقطه ضعفی پیدا کنند و عده‌ای هم در داخل فعال بشوند و در نهایت جام زهری بدهند و کار را تمام کنند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که همان کسانی که جام زهر را آن موقع به امام راحل(ره) دادند، اکنون نیز دوباره در حال تلاش هستند، تصریح کرد: یک مشت نادان پیدا شده‌اند و می گویند که ماجراجویی نکنید و فکر می‌کنند ما از منافع‌مان خواهیم گذشت.

وی تأکید کرد: با ایستادگی ملت همین سناریوی دشمن برای ملت تبدیل به فرصتی خواهد شد و آنها به استکبار ضربه خواهند زد.

ایرنا هم از این مراسم گزارش داد، احمدی نژاد با اشاره به صدور قطعنامه های ضد ایرانی شورای امنیت گفت : باور من این است که این قطعنامه هایی که صادر می کنند برای دفاع از موجودیت سیاسی خودشان است.

احمدی نژاد اضافه کرد: البته خیال کردند با آسیب زدن به ملت ما می توانند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به فضا سازی رسانه های غربی گفت : آنها به دروغ می گویند ما نمی خواهیم به ملت ایران آسیب برسانیم درحالی که هدف آنان از تحریم ها فقط ملت ایران است.

وی افزود : نشستند طراحی کردند که من به بخشهایی از آن اشاره کردم و امیدشان در یک کار سنگین و ضربتی است، این ها می خواهند نشان بدهند که این تحریمها اثر گذاشته است و ایران باید کوتاه بیاید.

نقش اساسی رسانه‌ها هدایت بشر به سوی جامعه مهدوی است
رییس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه رسانه‌ها در شکل دادن به اندیشه‌ها و افکار جامعه، نقش اساسی آنها را هدایت بشر به سوی جامعه مهدوی عنوان کرد.

وی افزود : تمامی تلاش رسانه‌های غربی در راستای رسیدن به جامعه لیبرالی و انسانی مطابق با آن است.

وی افزود : سردمداران غربی برای رسیدن به چنین هدفی از تمام قدرت و ابزارهای رسانه‌ای برای نفی آنچه که با آنها مخالف هستند، صیانت از موجودیت خود، اثبات آنچه می‌خواهند در دنیا مستقر شود و هدایت اندیشه‌ها و افکار عمومی به سمت جامعه هدفی که تعیین کرده‌اند استفاده می‌کنند.

رییس‌جمهوری اضافه کرد: رسانه‌های ایران نیز باید ضمن تلاش برای نفی ارزش‌های جامعه لیبرالی و اهداف آنان، برای رسیدن به جامعه ایده‌آلی و حاکمیت عدالت و ارزش‌های انسانی که همان جامعه مهدوی است تلاش کنند و تمام برنامه‌ها و اخبار خود را با چنین محوری تنظیم و ارایه کنند.

شیوه خبررسانی رسانه هایی مثل بی بی سی و سی ان ان
رییس جمهوری در ادامه سخنان اظهار داشت: رسانه هایی مثل بی بی سی و سی ان ان وقتی می خواهند خبری بدهند ، در یک جمله همه مواضع اصلی شما را می زنند ، خود را و موجودیت امروز شان را تثبیت می کنند و ذهن مخاطب را به نقطه ای نهایی که علاقه مندند، می برند.

احمدی نژاد افزود: با تصویری که پشت این جمله می گذارند، کلماتی که انتخاب می کنند و رعایت تقدم و تأخر، شما نمی توانید خبر را انکار کنید چون خبر داده و اتفاقی هم افتاده است اما در نحوه بیان آنقدر خوب کلمات را کنار هم می چینند و با تصویر و لحن میکس می کنند که به اهداف خود می رسند. رییس جمهوری گفت: آنها امروز چه چیز را نفی می کنند؟ آنها استقلال ، هویت ، دین باوری و اعتقاد ملت ها به ارزش های الهی را نفی و طوری تنظیم می کنند که این ارزش ها راناکارآمد، خرافی و باطل جلوه دهند و بدون اینکه بگویند این باطل است طوری چینش می کنند که نتیجه اش می شود اینها باطل است.

جامعه مهدوی متعلق به همه بشریت است
رییس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخی ها تصور می کنند وقتی صحبت از جامعه مهدوی می شود مختص شیعه است ، گفت : این خیلی اشتباه و کوچک شمردن موضوع است.

وی افزود: برخی نیز کمی افق نگاهشان را بلندتر می کنند و معتقدند جامعه مهدوی متعلق به مسلمانان است که این نیز اشتباه است.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/12 و ساعت 8:29 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 25
مجموع بازدیدها: 396342
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی