سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

ای آن که با رازگویی طولانی اش، همدم عارفان گشت و لباس دوستی اش را بر تن ترسیدگان پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

زمانی برای امضای قائم مقامی رهبری، خدمت حضرت آیت‌الله بهاءالدینی می‌رسند، ایشان امضا نمی‌کنند.
هر چه از فرستادگان آقای منتظری اصرار از ایشان انکار،
تا آنجا که خود آقای منتظری شخصاً خدمت ایشان می‌رسد و تمام کتاب‌هایی را که درباره ولایت فقیه نوشته است، جلوی روی آقای بهاءالدینی می‌چیند.
به گزارش جهان آیت‌الله بهاءالدینی تمام کتب را جمع می‌کنند و به آقای منتظری می‌گویند:
ولایت‌فقیه نوشتنی نیست، فهمیدنی است.

بعد که از ایشان می‌پرسند:
آقا چرا ایشان را تأیید نکردید، مگر شخص دیگری هم می‌تواند؟
می‌فرمایند:
نظر ما سیدعلی خامنه‌ای است.
آقای بهاءالدینی فرموده است:
البته هیچ کس حاج‌آقا روح‌الله نمی‌شود،
ولی آقا سیدعلی خامنه‌ای حقیقت ولایت‌فقیه هستند و رهبر.
از همه به امام نزدیک‌تر است.
کسی که ما به او امیدواریم، آقای خامنه‌ای است.
شما از ما قبول نمی‌کنید، ولی این دید ماست،
نزد ما محرز است آقا سیدعلی خامنه‌ای رهبر آینده هستند.

قبل از ریاست جمهوری آقای خامنه ای،
روزی آقای خامنه ای به بیت حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی می‌روند.
آقای بهاءالدینی می‌فرماید:
خورشید لحظه‌ای تابید و رفت.
یکی از روزها که حضرت آقا تشریف برده بودند به جمکران، حدود ساعت دو شب به حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی خبر می‌دهند که آقا صبح بعد از نماز می‌خواهند تشریف بیاورند منزل شما. تیم حفاظت ساعت چهار صبح برای آماده کردن شرایط به منزل ایشان می‌روند که متوجه می‌شوند آقای بهاءالدینی، پیرمرد نود ساله جلوی در خانه ایستاده‌اند. می‌گویند: آقا چرا با این کهولت سن اینجا تشریف دارید؟ ایشان می‌فرمایند: برای دیدن رهبر بزرگ انقلاب، من از همان ساعتی که شما زنگ زدید آمده‌ام استقبال.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/24 و ساعت 9:33 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش واحد مرکزی خبر از کاراکاس، هوگو چاوز روز چهارشنبه به وقت محلی گفت،امریکا و هم پیمانانش قصد دارند استقلال و ازادی کشورهایی را که مخالف سیاست های انها هستند از بین ببرند.

رییس جمهور ونزوئلا با اشاره به تحلیل های اخیر فیدل کاسترو درباره حمله احتمالی امریکا و رژیم صهیونیستی به ایران گفت،امریکا قصد دارد مردم ایران را به زانو در اورد اما مردم این کشور هرگز در برابر امریکا به زانو در نمی ایند


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/24 و ساعت 9:31 عصر | نظرات دیگران()

گفت: یکی از ضدانقلابیون فراری و حامی فتنه سبز در
مصاحبه با بی بی سی گفته است؛ طرح حجاب و
عفاف همان طرح یکسان سازی کمونیست ها در چین
است!
گفتم: مگر کمونیست ها دنبال حجاب خانم ها
بودند؟
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: طرح یکسان سازی کمونیست ها چه ربطی به طرح حجاب و عفاف دارد؟!
گفت: باز هم چه عرض کنم؟!
گفتم: شخصی به یکی از اراذل و اوباش اجاره ای گفت؛ گیر عجب خری افتاده ایم؟! و یارو در پاسخ گفت؛ خودت گیر عجب خری افتاده ای

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/24 و ساعت 9:24 عصر | نظرات دیگران()

وصیت نامه کروبی

اینجانب مهدی کروبی فرزند بابام پس از سالها رنج و سختی و فشارهای گوناگون برای وطن باید شما را تنها بگذارم و بروم.
من دوران طولانی را به آرزوی رسیدن به صندلی ریاست جمهوری نشستم و یک بار هم خوابیدم که ای کاش نمی خوابیدم، باید ملّت ایران بدانند که اگر من به این مقام می رسیدم بعد از آن به جام جهانی می رفتم و پوز برزیل را در یک مناظره تاریخی تلویزیونی می زدم. ریاست جمهوری را فقط به خاطر خدمت صادقانه دوست داشتم و از شما فرزندانم می خواهم چرخ صندلی ریاست جمهوری را در قبرم بگذارید تا در قیامت نشانی باشد از خدمت من به مردم.
فرزندان من بروید یک چوب سبز بیاورید تا به شما پندی بدهم... ببنید تا یک چوب سبز را خم می کنی میشکند، اگر دو چوب سبز بیاورید هم می شکند. امّا اگر ده چوب سبز بیاورید نمی شکند... ظاهراً این هم شکست، بیست چوب سبز بیاورید فرزندان من... نمی دانم چرا این هم شکست... بروید پنجاه چوب سبز بیاورید.... ای لعنت به شما این چه چوبی است که هر چقدر هم زیاد باشد بازهم می شکند. اصلاً نخواستیم بابا داشتم می گفتم...
فرزندان من طبقه سیزدهم ساختمان طالقانی را درون قبر من بگذارید، تا مرا به یاد زندان تنگ و تاریک دنیا بیاندازد. فرزندانم مابقی داراییهای من به شرح زیر تقسیم شود:
1-    صد میلیون به دکتر حسینی شکنجه گر ساواک که مرا کتک زد تا در آینده با آن کتکها به مقام و منصب برسم.
2-    صد میلیون به رجوی بدهید که از من بعنوان رئیس جمهوری ایران یاد کرد و خودش خضوع کرده دیگر رئیس جمهور نبود.
3-    مبلغی پول از شیمون پرز و اوباما طلب دارم که آنها را بگیرید و خرج کفن و دفن کنید.
4-    به تمام مردم ایران نفری هفتاد هزار تومان بدهید که به من رأی دادند.
ای فرزندانم اموال غیر منقول من را به شرح زیر بین خود تقسیم کنید:
1-    زمینهای لواسانات را که در دوران خدمت صادقانه در بنیاد شهید خریده ام به فرزندم علی که بخاطر من تجاوزات متعددی را تحمل کرده بدهید.
2-    منزل حقیر شش هزار متری نیاوران را که در دوران ریاست بر مجلس خریده ام به پسر دیگرم حسین بدهید که همواره در حفظ جان من بسیار کوشا بود.
3-    زمینهای چند هزار هکتاری واقع در رفسنجان را که اخیراً هدیه گرفته بودم بین دخترانم تقسیم کنید.
4-    کارخانه تولید پفک نمکی و چی توز که به نام خودم است را در زمان سازندگی جناب کرباسچی برایم بنا کرد به زن هفتمم و فرزندانش بدهید.
مابقی مال و اموال و حساب بانکی سوئیس و هدیای نقدی و غیر نقدی که در طول عمرم جمع کردم و هدایایی که از سیا و موساد و ام آی شیش گرفتم و نذورات شیوخ خلیج و... را که برای سفر خارج اختصاص داده بودم را به صورت مساوی بین مابقی زنانم تقسیم کنید و به زن اولم هیچی ندهید چون هرجا می رفتم تبلیغات انتخاباتی می آمد کنارم می نشست تا اونهای که اون پائین مرقصیدند مرا گول نزنند و....


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/24 و ساعت 7:53 صبح | نظرات دیگران()

گفت بعد رفتن آیت الله (امام) سید دیگری می آید که آمدن اون سید؛ آغاز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست...

http://shareimage.org/images/n78lxr1vxo1mye6v6au.jpg

 

بعد ایشون اینها را به من(یعنی به آقای حاجتی) گفت، چند ماه گذشت ، دوباره من این روحانی راوی را دیدم ، به من گفت: یه چیز عجیب بگم بهت در تکمیل حرفهای اون چند ماه پیش،

گفتم بگو

این روحانی راوی گفت: این حرفها را پیش یه پیرمرد 80 نود ساله از بستگانمون  در بروجن ، گفتم

این پیرمرد گفت: چیز جدیدی نگفتی به من ؛ من سالهای قبل ، حدود سال 1322، یعنی 30 سال قبل از تو شنیده بودم!!!

حاج آقا حاجتی: به این روحانی گفتم: حرفهای اون پیرمرد با تو یکی بود یا اضافاتی داشت؟

گفت دوجا اضافه داشت

گفت که این پیرمرد گفت: سید اول رحلت میکنه، سید دوم می آید؛ زمان صدارت و رهبری سید دوم طولانی تره

در زمان رهبری سید دوم ؛ فتنه های بزرگی رخ خواهد داد

 


plugins/content/imagesresizecache/515a3ce7c545163c0823f0c93d97aedf.jpeg

 

که این سید با اقتدار بر همه این فتنه ها  غلبه میکنه

کاهش روز به روز سبزها در سال 88 و سپس نابودی کامل آنها در سال 89

plugins/content/imagesresizecache/e078101663ed6607296ca04a73de3e68.jpeg

و انقلاب را با دستان مبارکش به ید با برکت و مبارک حجه ابن الحسن می سپارد....

http://shareimage.org/images/o9l8vgd18cu92zk2t67p.jpg

(این حرف پیرمرد برای سال 75 بوده که نه قتل های زنجیره ای اتفاق افتاده بود و نه فتنه اصفهان،نه فتنه 18 تیر و نه فتنه ان پی تی و نه فتنه بزرگ سال88)

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/24 و ساعت 7:48 صبح | نظرات دیگران()

محمد خاتمی که خود یکی از متهمان ردیف اول فتنه پس از انتخابات است سعی کرد دوستان آشوبگر خود را از اتهام براندازی تبرئه کند.
خاتمی که به نوشته سایت جرس با جمعی از جوانان و فعالان اصلاح طلب دیدار کرده، گفت: «در این مدت نیروهای اصلاح طلب در چارچوب قانون و ضوابط اسلامی خواستار تغییر بودند و می خواستند و می خواهند جلوی انحرافات را بگیرند. متأسفانه کسانی وجود دارند که خود را معیار حق و باطل می دانند و به همین دلیل اگر کسی نیز با آنان مخالفت کند تبدیل می شود به فتنه گر در حالی که ما معتقد هستیم که قانون و ارزش های انقلاب و مصالح کشور و مردم معیار هستند». وی افزود: «یک سال است که مردم در حال دادن هزینه هستند و حتی در بسیاری از جمع ها اگر برگزار شود نمی شود از آرمان های انقلاب و امام دفاع کرد! ما می خواهیم در چارچوب نظام و قانون کار کنیم اما عده ای نمی گذارند و به نظر ما آنها هستند که از نظام خارج هستند».

خاتمی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: «همه چیز امنیتی و نظامی شده و صدای مظلومان به جایی نمی رسد. وی افزود: متأسفانه به جایی رسیده ایم که حتی مجلس نیز نمی تواند جلوی بی قانونی ها را بگیرد و از دولت انتقاد کند». وی ادامه داد: «دین یک شمشیر دولبه است و تا جایی که به دنبال احقاق حقوق مردم و برقراری عدالت و خیرخواه مردم باشد موفق است اما زمانی که از دین ابزاری برای توجیه نا روایی ها و نارسایی ها ساخته شود خطرناک و ناموفق می شود». وی در بخش دیگری از اظهاراتش به طور تلویحی تأیید کرد که قطعنامه اخیر محصول یک تقسیم کار میان جریان فتنه و طرف خارجی است و بناست دوستان داخلی آمریکا با ملتهب کردن فضای داخلی زمینه تأثیرگذاری فشارهای خارجی را فراهم آورند. خاتمی گفت: «کشور در حال حاضر در معرض تهدید است؛ دشمن توطئه می کند اما اگر مردم دلخور باشند مطمئن باشید که توطئه ها کارگر می افتد».
گفتنی است خاتمی یکی از اصلی ترین نقش آفرینان و طراحان فتنه 88 بود که تلاش کرد از جنبه های مختلف این حرکت براندازانه را پیش ببرد. بنا به اعترافات صریح بازداشت شدگان خاتمی حداقل دو دیدار مفصل با جرج سوروس - سرمایه دار معروف صهیونیست- داشته و در آن با وی همفکری و رایزنی کرده است. علاوه بر این وی در سال های اخیر با سفرهای متعدد به کشورهای عربی میلیون ها دلار از آنها کمک مالی دریافت کرده است. به نظر می رسد ضرورت دارد خاتمی به جای راهکار دادن به دیگران و اظهارات روشنفکرانه اندکی هم درباره ابعاد خیانت های خود توضیح بدهد.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 10:30 عصر | نظرات دیگران()

میرحسین موسوی که سال گذشته هتاکان به امام حسین و روز عاشورا را انسان های خداجو خوانده بود دیروز در اظهاراتی متفاوت و گمراه کننده گفت:شعار جنبش سبز ادامه دهنده راه امام حسین و حضرت عباس است.

به گزارش جهان، وی بدون اشاره به اینکه چطور ممکن است آمریکا و رژیم صهیونیستی و شبکه های ضد انقلاب از جنبشی که راه ائمه را دنبال می کند حمایت کنند اظهار داشت:این ایستادگی‌ها سختی‌هایی دارد، اما بدانیم که وعده قرآن است که ان مع العسر یسری، با سختی گشایش است و ما این گشایش را در جامعه خود و در حوزه عمومی امروز ملاحظه می کنیم. علی رغم تحمل سختی‌ها، زندان‌ها، کشتارها، فشارها و کهریزک‌ها امروز نشاطی در میان ملت به ویژه جوانان برای میل به جامعه‌ای عادلانه و فارغ از ظلم و جور دیده می‌شود 
میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که «دروغ و ظلم و قانون‌ستیزی مشروعیت نظام را ذوب می‌کند» و «ظلم باقی ماندنی نیست»، هدف از جنبش سبز را حاکمیت آرای مردم برشمرد


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 9:55 عصر | نظرات دیگران()

در حالی که اعضای سرشناس جریان فتنه گر در مصاحبه ها ، مقالات و سخنرانیهای خود به صورت کاملا علنی شکست و انحلال جریان فتنه را بارها اعتراف کرده اند در بخشی از تبلیغات جالب این تلویزیون اینترنتی آورده شده است : گسترش آگاهی ها ، استراتژی اصلی جنبش سبز! است مهم آنست که در چهارچوب هر شهروند، یک رسانه، هر علاقمند به جنبش سبز، راهی برای گسترش این آگاهی و تعمیق آن در میان همه اقشار و بویژه در اقشار مستضعف جامعه پیدا کند.
 به گزارش صراط این سایت که مقدمه ایست برای ورود به تلویزیون اینترنتی میرحسین با یک دموی غم انگیز شروع شده  و در قسمت پائین صفحه اصلی تعدادی از سایتهای حامی جریان فتنه از قبیل توئیتر ، فیس بوک ، جرس ، بالاترین و . . . دیده می شود
ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 9:51 عصر | نظرات دیگران()



 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 9:48 عصر | نظرات دیگران()

حجت الاسلام محمدیان در ادامه سخنان خود به تشریح وقایع، حوادث، عبرت‌ها و درس‌های بزرگ بعد از انتخابات سال گذشته پرداخت و ادامه داد: فتنه سال 88 در میان حوادث 32 ساله انقلاب بی نظیر بود، چرا که در این فتنه برای همه معلوم شد موضوع فتنه، بحث انتخابات و شبهه تقلب نیست بلکه جریان استحاله می‌خواهد از بستر انتخابات برای رسیدن به هدف خود که همانا فروپاشیدن نظام از درون بود نزدیک شود.
وی افزود: انتخابات به واقع بستر و بهانه‌ای برای جریانی ایجاد کرد که بخشی از آن در دوران سازندگی از سوی کارگزاران و بخش دیگر در دوران اصلاحات از جانب مشارکت سنگ بنای استحاله نظام را بنیان گذاشتند.
محمدیان با تاکید براین که یکی از اولویت های نهاد، تحلیل دقیق و همه جانبه ریشه‌های فتنه و ردیابی آن در دو دوره سازندگی و اصلاحات است، خاطرنشان کرد: این طور نبود که فتنه سال 88 مربوط به یک یا دو کاندیدا باشد بلکه محصول چندین جریان از جمله معاندین با امام(ره)، معارضین با انقلاب، انقلابی‌های نادم از ارزش‌ها و اصول نظام، مدعیان انقلابی گری و قدرت‌های غربی بود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از جمله ویژگی‌های فتنه سال 88 را اختصاص آن به خواص دانست و افزود: برخلاف فتنه‌های دیگر که بخشی از عامه مردم را درگیر می‌کرد این بار خواص گرفتار فتنه شدند.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/4/22 و ساعت 11:49 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396502
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی