سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

 


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:27 عصر | نظرات دیگران()

گفته می شود هزینه ی های مالی این نشست بر عهده رنجبر بوده که از تمکن مالی زیادی برخوردار است.
 اخیراً فرزند شاه معدوم با تعدادی از عوامل مخالف و معاند نظام و همسو با جریان فتنه در شهر پاریس ملاقات داشته است.
بنابراین گزارش هدف از برگزاری این نشست، هماهنگی برای ادامه بحران آفرینی جریان فتنه در داخل کشور و انتخاب رهبری واحد در خارج از کشور برای هدایت این جریان بوده است.
 در این نشست، عناصری نظیر علی رضا نوری زاده (ضد انقلاب فراری مقیم لندن)، محسن مخملباف(سخنگوی میرحسین موسوی در خارج از کشور)، آیدین خوش بنیانی(عضو حزب مشروطه ایران شاخه آلمان)، رنجبر و تعدادی از عوامل اپوزیسیون خارج از کشور حضور داشته اند.
گفته می شود  هزینه ی های مالی این نشست بر عهده رنجبر بوده که از تمکن مالی زیادی برخوردار است.
گفتنی است چندی پیش فرزند شاه معدوم در مورد موسوی و جنبش موسوم به سبز گفته بود:به نظر من موسوی و مجموعه جنبش سبز می توانند یاری رسان من باشند تا بتوانیم نظام دیگری را جایگزین جمهوری اسلامی کنیم!


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:25 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش«جوان آنلاین»،این افراد که سهم آنان در فتنه سال 88 کمتر از شخصیت هایی همچون مرد خاکستری اصلاحات و برخی دیگر از همفکران آنان نیست،همواره در دو چهره به ایفای نقش مشغول بوده و برنامه های تشکیلاتی خود را دنبال می کرده اند.
یکی از این چهره ها «مرد نقابداری » است که همواره سعی کرده است در عرصه سیاسی کشور چهره ای معتدل از خود به نمایش بگذارد،اما در تشکیلاتی که وی در آن عضو می باشد به عنوان یک «مهره تحریک» شناخته شده و رادیکال ترین مواضع را اتخاذ و بر پی گیری آنها تاکید می کند. میزان تندروی های این فرد به حدی است که وی در جریان فتنه 88 دعوت تشکیلات خود برای حضور درخیابان ها را تلاشی برای به تمکین در آوردن مقامات برجسته نظام عنوان کرده بود.
وی که همواره نقش جفت تشکیلاتی مرد خاکستری اصلاحات را ایفاء می کند،به دلیل حضور خود در یکی از نهادها نقش انتقال دیدگاه های تشکیلات خود در این نهاد را به عهده داشته و فعالیت معکوس دراین زمینه را هم پی گیری می نماید.
فرد مزبور که در جریان آشوب های سال گذشته بر اتخاذ روش های رادیکال تاکید می کرد در همین حال به فعالیت های اقتصادی نیز مبادرت کرده و اقدام به خرید ساختمانی در منطقه قیطریه به قیمت تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کرده بود.
این مرد نقابدار همچنین از جمله  چهره های مورد خطاب  یکی از سران فتنه در درگیری لفظی شدید با مرد خاکستری اصلاحات بود که به وی و سایر دوستانش اعتراض شدیدی کرده بود.
این چهره شکست خورده انتخابات در جلسه مذکور با انتقاد از برخی نزدیکان مرد خاکستری اصلاحات به وی گفته بود: " متاسفانه دوستان همه دم از مبارزه می زنند ولی وقتی پای عمل و گذشتن از منافع مادی می شود همه کنار میکشند. مبارزه با عافیت طلبی سازگاری ندارد. آقایان باغهای جماران را به زور و با روشهای مختلف تصاحب کرده اند حالا امروز دم ازمبارزه و حق مردم میزنند. مگر آقای «...» که ادعای ارتباط نزدیک با «...» است در اوج بحران سال گذشته به فکر خرید و فروش زمین نبود.من که چیزی ندارم از دست بدهم چه مادی و چه معنوی همه وضعیت اقتصادی من را می دانند و تا آخر ایستاده ام. شما فکری به حال دوستانتان بکنید."


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:24 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، همسر میرحسین موسوی مجددا تاکید کرد که او عروس آذربایجان و شوهرش، داماد لرستان است.

زهرا رهنورد در نامه‌ای که خطاب به یکی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های سال گذشته نوشته، اظهار داشته است: لرها به من می گویند دختر لر؛ موسوی را داماد لرستان و ترک‌ها هم مرا عروس آذربایجان صدا می‌کنند.

زهرا رهنورد که از سوی همسرش روشنفکرترین زن ایران نامیده شده، این اظهارنظر را که در میان رسانه‌های خبری به عنوان "تئوری داماد لرستان" مطرح شده، برای نخستین بار پس از اعلام نتایج انتخابات در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس مطرح کرد.

خانم رهنورد در بیان دلایل خود درباره تقلب در انتخابات به بی‌بی‌سی گفت که امکان ندارد لرها به احمدی‌نژاد رای بدهند؛ چون من لر هستم و طبیعتا موسوی هم داماد لرستان است و لرها به دامادشان رای می دهند.

این اظهارنظر خانم رهنورد همواره به عنوان یکی از تفریحات کاربران اینترنتی در سایت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

به عنوان مثال، یکی از کاربران سایت "گوگل ریدر" در متنی با اشاره به این سخنان همسر میرحسین موسوی، نوشته است: مشخص است که در انتخابات تقلب شده؛ چون همسر رئیس جمهور تهرانی است و احمدی‌نژاد هم بارها اعلام کرده که او داماد تهران است و امکان ندارد مردم تهران او را رها کنند و به داماد لرستان رای بدهند!"


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:17 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، شیخ اصلاحات عصر دیروز در دیدار با خانواده یکی از متهمان فتنه 88، به سیاه نمایی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد و در دفاع از رژیم طاغوت گفت که حتی "نظام شاه" هم با "خانواده ها" مانند جمهوری اسلامی برخورد نمی کرد. کروبی البته درباره آنچه خانواده‌ها نامید توضیحی نداد اما به نظر می رسد منظور وی مجرمان و متهمان فتنه اخیر است.

شیخ اصلاحات که به دلیل این نوع مواضعش از سوی بسیاری از محافل داخلی و خارجی به عنوان یکی از "سران مخالف جمهوری اسلامی" شناخته می شود، در ادامه خود را یکی از شخصیت های نظام دانست و حتی اظهار داشت: من به عنوان عضوی از این نظام شرمنده شما هستم!

وی همچنین در سخنان جالبی با اشاره به بازداشت و محاکمه فتنه گران، گفت که "این رفتارها را به حساب اسلام و امام نگذارید."

گفتنی است که پس از ایستادگی سران فتنه در برابر رای مردم و قانون و همسویی با دشمنان ایران، فعالان سیاسی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب، کروبی و دیگر سران فتنه را "اخراجی های نظام" دانستند.

اما این نوع موضع گیری های کروبی علیه جمهوری اسلامی همواره تحسین عوامل سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

هفته گذشته علیرضا نوری زاده، همکار دوجانبه موساد و سیا، با اشاره به ادعاهای مهدی کروبی علیه سپاه پاسداران به تمجید از شیخ اصلاحات پرداخت و وی را فردی "شجاع" توصیف کرد.

همچنین مجید محمدی که وابستگی خود به موساد و سفرش به اسرائیل را نشانه روشنفکری بی تعصب! می داند در مقاله ای نوشت که "متهم کردن کروبی به عامل خارجی بودن نیز هیچ تاثیری در رفتار سیاسی وی نداشته است."

گفتنی است که مهره های سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی با "شجاعانه" خوانده مواضع مهدی کروبی وی را به اتخاذ رویکردی افراطی تر ترغیب می کنند؛ کروبی هم تاکنون به درخواست های آنان پاسخ مثبت داده است


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:15 عصر | نظرات دیگران()

رئیس سازمان خصوصی سازی ارزش کل شرکتهای دولتی را که باید واگذار شود حدود 150.000 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : در پنج سال گذشته 328 شرکت به ارزش حدود 68.400 میلیارد تومان واگذار شده است .
به گزارش واحد مرکزی خبر ، کرد زنگنه در برنامه نگاه یک روند خصوصی سازی در ایران را سالم ترین خصوصی سازی در دنیا دانست .
رئیس سازمان خصوصی سازی افزود : تمام دست اندرکاران خصوصی سازی و اقوام درجه یک آنها طبق قانون ، از خرید سهام منع شده اند . کرد زنگنه از سنگ اندازیها در بحث خصوصی سازی سخن گفت و افزود : برخی مدیران بخش دولتی مهم ترین مانع واگذاری هستند اما وقتی از او سئوال شد نام آنها را افشا کنید گفت فعلاً جواب ندهم بهتر است.
کرد زنگنه سال 93 را سال پایان خصوصی سازی در کشور اعلام کرد و درباره علت و گران بودن فروش بلوکی سهام شرکتها که گاها موجب شفاف نبودن نحوه واگذاریها می شود ، گفت : اولا سهام بلوکی در همه جای دنیا گران تر فروخته می شود ثانیا بازار ما عمقی برای سهام خرد ندارد و اگر شرکتی 3% یا 4% سهامش عرضه شود سهامش سقوط می کند به همین دلیل بلوکی عرضه می شود .
کرد زنگنه در پاسخ به این سئوال که چرا برخی نهادهای شبه دولتی سهام خرید می کنند و ایا اینها همان نهادهای شبه دولتی نیستند گفت اگر منظور موسسات عمومی و صندوقهای بازنشستگی است این کاملا بر اساس قانون است و اگر اشکال هست ، که هست ، از قانون است و قانون باید اصلاح شود .
رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سئوال که چرا بعد از واگذاریها ، هیات مدیره بخش خصوصی مدیر دولتی را نگه می دارد ولی کارگران را اخراج می کند گفت شرکت هایی که به صورت بلوکی فروخته شده ، مدیران ان متعهدند سقف اشتغال را حفظ کند وگرنه قرارداد فسخ می شود سقف اشتغال با حفظ افراد فرق می کند مثلاً چند تا کارگر کم کار باز خرید می شوند و چند تا کارگر جدید جایگزین می شود وباید سقف اشتغال حفظ شود .
کردزنگنه در مورد نحوه قیمت گذاری هم گفت حدود 300 کارشناس دادگستری و موسسه حسابرسی داریم که با توجه به نظر آن ها، قیمت گذاری می شود و در هیات واگذاری و با حضور نمایندگان خود دستگاه ها قیمت پایه تصویب می شود. پروسه قیمت گذاری با استانداردهای حسابداری و حسابرسی مطابق است و ارزیابی ها مناسب است .
به گفته کردزنگنه ، حدود 43 میلیون نفر در کشور برای دریافت سهام عدالت شناسایی شده اند که سهام 35 میلیون نفر به ارزش هر نفر یک میلیون تومان واگذار شده است .
کردزنگنه افزود : پرسودترین شرکت ها وارد سهام عدالت شده اند .
کردزنگنه درباره واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس گفت طی جلساتی با سعیدلو و نمایندگانشان قرار شد که قبل از واگذاری اقداماتی شود ، چون این دو باشگاه دارایی و استادیوم ندارند و وضعشان از خیلی باشگاه ها بدتر است


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 5:9 عصر | نظرات دیگران()

با گذشت چند روز از پایان یافتن جام جهانی 2010هچنان این جام متفاوت با حاشیه هایی همراه است

به گزارش بولتن :با فروکش کردن این مسابقات شنیده شده است به یکی از گزارشگران این جام تذکر جدی و اساسی داده شده است.

عادل فردوسی پور گزارشگر بازی فینال اسپانیا-هلند، پس از پیروزی تیم ملی اسپانیا برابر حریف و خوشحالی بی حد و حصر مردم  این کشور و تعطیلی فردای آنروز و تعطیلی دو روزه کشورمان مطالبی گفته  که موجب تذکر جدی  مسئولان به وی شده است

این در حالی است که چندی پیش کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به نحوه دادن برخی اطلاعات و شائبه خرافاتی بودن آن اطلاعات اعتراض کرده بود
 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/4/26 و ساعت 6:51 عصر | نظرات دیگران()

محمدرضا خاتمی که اخیراً با همسرش به آلمان سفر کرده بود، ملاقات محرمانه‌ای با مهدی هاشمی رفسنجانی داشته است.

به گزارش رجانیوز، بنا به گفته چند تن از افراد مورد وثوق خارج از کشور، دیدار محمدرضا خاتمی و مهدی هاشمی که ساعتی طول کشیده است اما از مطالب مطرح شده در این دیدار، اطلاعی در دست نیست.

زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی وی را در این دیدار همراهی کرده است و دختر و داماد خاتمی نیز که ساکن انگلیس هستند، به آن‌ها در آلمان ملحق شده‌اند.

گفته می‌شود که خاتمی در این سفر، یک واحد منزل مسکونی را در مونیخ آلمان خریداری کرده است.

محمد رضا خاتمی هفته گذشته در گفت‌وگو با روزنامه شرق، زندگی در جامعه ایران را به‌دلیل آنچه که وی مقاومت بسیار زیاد در برابر تغییر و تحول‌خواهی می‌خواند، سخت خوانده بود.

مهدی هاشمی از مرداد ماه سال گذشته از کشور خارج شده و علی‌رغم تأکید مقامات قضایی و اطلاعاتی کشور مبنی بر بازگشت به ایران و پاسخگویی به اتهاماتش در خصوص حوادث پس از انتخابات، از این اقدام خودداری کرده است.

وزیر اطلاعات چندی پیش تأکید کرد که حکم جلب مهدی هاشمی صادر شده است


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/4/26 و ساعت 6:43 عصر | نظرات دیگران()

کیهان نوشت: این سایت که مواضع رسمی میرحسین موسوی را منعکس می کند، با انتشار مقاله ای با عنوان «جایگاه دین در جنبش سبز» به قلم فرزاد کمانگیر و بهزاد راد به تخطئه باورهای دینی پرداخت و به صراحت نوشت که بدنه جریان سبز به چنین اموری باور ندارد.

در این مقاله آمده است: «طرح منشور چارچوبی است جهت یافتن حداقل های مشترک تمام کسانی که برای «نیل به آزادی، عدالت اجتماعی، استقرار موازین حقوق بشر و تحقق حاکمیت ملی» مبارزه می کنند. تنها حول محور این اصول اساسی است که گروه های مختلف می توانند اتفاق نظر داشته باشند. مهم التزام نظری و عملی به چنین اصولی است. اینکه جریان های مختلف درون جنبش این اصول اساسی یک نظام دموکراتیک را از چه متونی استخراج می کنند و چگونه توجیه می کنند اهمیت چندانی ندارد. شاید آقای موسوی از متون دینی به این استخراج برسد و دیگر گروه ها از سایر متون، از جمله «منشور بین المللی حقوق بشر». مهم این است که جریانهای مختلف درون جنبش بر سر این اصول اساسی به عنوان یک مخرج مشترک به توافق برسند».

این مقاله ادامه می دهد: «خواسته جدایی دین از سیاست در سطح کلان در برگیرنده استقلال متقابل نهادهای دینی و روحانی از حکومت است و نه به معنی عدم حضور دین در جامعه».

نویسنده در بخش دیگری از مقاله اش به صراحت اسلام سیاسی را زیر سؤال برده و می نویسد: «با در نظر گرفتن تکثر گرایی جنبش سبز نمی توان از «اسلام سیاسی جنبش سبز» سخن گفت چرا که این تنها اعتقاد بخشی از جنبش است، هر چند که این بخش بزرگ باشد. این بخش می تواند در نهایت عملاً در «حوزه عمومی» با تشکیل احزاب دموکراتیک اسلامی شرکت کند و مبلغ چنین اسلام سیاسی ای باشد. ولی به هیچ وجه خواسته های این بخش نمی توانند جزء حداقل های مورد توافق تمام اعضای جنبش سبز قرار گیرند».

کلمه به دلایلی که حدس زدن آن سخت نیست، نگفته است که موضع موسوی در مقابل چنین ایده هایی چیست؟!


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/4/26 و ساعت 6:42 عصر | نظرات دیگران()

برادر همکار جرج سوروس در ایران بی آن که توجه کند در حال توهین به هواداران ادعایی خود است، گفت: «به جرأت می‌توان گفت 95 درصد جریان محافظه کار ناراضی است و پنج درصد هستند که گرفتاری‌ها را برای مملکت ایجاد می‌کنند اما آن 95 درصد قدرت و شهامت آنکه آن پنج درصد را مهار کنند ندارند و همه امور مملکت در دست آن پنج درصد افتاده است».
خاتمی که با روزنامه شرق گفت‌وگو می‌کرد در این باره چیزی نگفت که اولا چگونه چنین برآوردی را به دست آورده و آیا شیوه محاسبه ایشان به شیوه نبوغ آمیز پیرزن اصلاحات در استدلال برای پیروزی همسرش در انتخابات ربطی دارد یا نه و ثانیا چگونه امکان دارد که یک جمع 95 درصدی قادر به غلبه بر حریفان 5 درصدی خود نباشند؟!
برپایه گزارش روزنامه کیهان، محمدرضا خاتمی و تاجزاده در میان گروه های اصلاح طلب به «گنده گو» شهرت دارند و بارها برخی از عوامل فتنه از آنها خواسته اند در مصاحبه ها و اظهارنظرهای خود حرفی نزنند که به سوژه ای برای تمسخر اصلاح طلبان تبدیل شود.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/4/26 و ساعت 6:28 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396498
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی