سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

نگاهداری دین، ثمره معرفت و اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

زهرا رهنورد (زهره کاظمی و یا زینب بروجردی ) در مراسم تولد به همراه سایر زنان مدعی اصلاحات!


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:50 عصر | نظرات دیگران()

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: یکی از سایت های ضدانقلاب که در جریان فتنه همراه با سایر گروههای اپوزیسیون از موسوی و کروبی و خاتمی به شدت حمایت می کرد طی یادداشتی آنها را «بی عرضه» نامید.
گفت: ننوشته که چرا؟!
گفتم: نوشته است که آنها تمامی سرمایه گذاری کشورهای غربی و حمایت گروههای اپوزیسیون را بر باد دادند و عرضه هیچ کاری را نداشتند.
گفت: سران فتنه لقمه بزرگتر از دهانشان برداشته بودند، وقتی از آمریکا و متحدانش هیچ غلطی برنمی آید از این حیوونکی ها چه انتظاری هست؟!
گفتم: همین سایت با عصبانیت به داریوش همایون وزیر صهیونیستی رژیم شاه حمله کرده و نوشته است تعریف و تمجید او از موسوی و کروبی و خاتمی خنده دار است.
گفت: راست میگه، سران فتنه، خودشان هم از این تعریف و تمجیدها تعجب می کنند.
گفتم: دزدی را محاکمه می کردند. وکیل مدافعش گفت؛ آقای قاضی! این شخص یک آدم شریف و مردم دوست و قانون گراست. دزد که خودش را می شناخت از جا بلند شد و با عصبانیت به وکیل مدافع گفت؛ فلان فلان شده، تو از من حق الوکاله گرفته ای و داری از شخص دیگری دفاع می کنی؟


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:45 عصر | نظرات دیگران()

کرمی، مدیر سایت جمهوریت و از مدیران ارشد دانشگاه آزاد بود که سال گذشته به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شد و با رای دادگاه به تحمل 11 سال حبس محکوم شد.

بعد از اعترافات کرمی، علی اصغر شفیعیان، عضو بخش تبلیغات ستاد میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری، در یادداشتی که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد، با اشاره به خبر محکومیت برخی از نویسندگان سایت "جمهوریت"  نظیر حمزه کرمی توسط دادگاه، از "مهدی هاشمی" به عنوان مسئول اصلی این سایت نام برد و خواهان رسیدگی قضایی به پرونده وی شد.

این عضو حزب مشارکت نوشت: "به خدا اگر جای مهدی هاشمی بودم، لحظه‌ای خوابم نمی‌برد که الان کرمی و باستانی و نوربخش کجایند؟ خانواده هایشان چه می‌کشند؟ نمی‌دانم مهدی هاشمی چطور به دروغ می‌گوید که دارد هم در خارج دکترا می‌خواند که معلوم نیست کدام کشور و کدام دانشگاه است و هم مدعی است که همزمان دارد در کشورهای مختلف به شعبه‌های دانشگاه آزاد سر می‌زند."

گفتنی است مهدی هاشمی رفسنجانی، فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، چند روز پس از چهارمین دادگاه متهمان کودتای مخملی، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد و تاکنون به ایران بازنگشته است.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:41 عصر | نظرات دیگران()

برخی اخبار و تحلیل ها حاکی از آن است که کروبی برای فراموش نشدن از رهبری جنبش سبز، دیدارهای خود را افزایش داده است و هر روز به بهانه های مختلف تلاش می کند در صدر اخبار رسانه های سبز قرار گیرد.


به گزارش جهان، آگاهان سیاسی معتقدند که اختلاف بر سر رهبری جنبش سبز میان خاتمی و موسوی است و کروبی در این بین مورد بی توجهی قرار گرفته است.

از اینرو کروبی هر روز تلاش می کند تا با مواضع تندتر از قبل جایگاه خود را در صدرنشینی اخبار رسانه های ضدانقلاب از دست ندهد.
وی که اخیراً در دیدار با خانواده یک زندانی گفته بود نظام شاه بهتر از وضعیت حالا بود، در جمع دیگری به عملکرد رئیس جمهور اشاره کرد و وی را مشکوک خواند.
کروبی که پیش از این رئیس جمهور کشور را دعوت به بازگشت در آغوش ملت کرده بود، اینبار تصریح کرد: مدیریت جهانی، عدم تمکین در قبال قانون، تضعیف نهادهای مردمی از طریق عدم تمکین و زورگویی، سوءاستفاده از مقدسات، دروغ گویی، دخالت و تصمیم گیری در حریم خصوصی خانواده ها (میزان بچه دار شدن)، خس و خاشاک خواندن ملت بزرگ ایران و .. بس نبود که امروز گستاخانه تک حزبی را مطرح می کنند!! 
کروبی همچنین با بیان اینکه اظهارات احمدی نژاد مشکوک است، وی را طرفدار اسلام طالبانی دانست. وی البته در انتها پیش بینی کرد که دولت احمدی نژاد به دلایلی نمی تواند خیلی سرکار و پابرجا بماند.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:39 عصر | نظرات دیگران()

 
یکی از مسئولان در پاسخ به سئوالی درباره سرعت عمل در اعدام ریگی بخشی از ناگفته‌های این اعدام را بازگو کرد.
به گزارش جهان وی گفت: " ....... بازداشت ریگی شبکه اصلی این گروهک را فروپاشید. اما اخباری مبنی بر تکاپوی آنان برای مقابله به مثل و ربودن برخی از مسئولان محلی و کشوری مطرح شده بود که به عنوان تاکتیکی برای جلوگیری از اقدام آنان در اجرای حکم درباره ریگی تسریع شد...." 

به گفته وی برخی از نزدیکان ریگی گروه‌هایی را برای اجرای نقشه ربودن برخی از مسئولان آموزش داده و چند گروه نیز به ایران اعزام شده بودند که پس از کشف این توطئه دادگاه و اجرای حکم ریگی شتاب گرفت. 

این مقام مسئول گفت که نام برخی از مسئولان محلی ، کشوری و حتی دیپلمات‌ها در فهرست ویژه قرار داشته و گروه‌های مختلفی برای ربودن آنان آموزش دیده بودند.

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:36 عصر | نظرات دیگران()

 
رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور از حوادث جدید در یک سال آینده خبر داد و تأکید کرد در یک سال آینده مردم متوجه می شوند که شریعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد و در این دوره، عده ای احمدی نژاد را کافر می خوانند.

مشائی در دیداری غیر خصوصی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به هر تقدیر مرا تخریب کنند گفت: آقای احمدی نژاد به من گفته است که تو چوب من را می خوری.من را نمی توانند بزنند به تو گیر می دهند.

به گزارش جهان وی سپس پیش بینی کرد که البته نوبت احمدی نژاد هم می رسد و زمان تحقق این پیش بینی را یک سال و نیم دیگر دانست.

وی با بیان اینکه البته آقای احمدی نژاد هم می داند که نوبت خودش هم می رسد گفت: یک روز آقای احمدی نژاد به من گفت که تا یک سال دیگر من کافر می شوم.

مشائی در ادامه توضیح داد که البته منظور ایشان این بود که این ها مرا کافر خواهند خواند.

وی سپس تأکید کرد از تمام کسانی که علیه من مطلب خلاف نوشتند، شکایت می کنم تا مسائل روشن شود.

وی ادامه داد: از نظر آقای شریعتمداری من مسلمان هم نیستم. از نظر ایشان من جاسوس و منافق و عضو کودتای مخملی هستم.

برای خیلی از شما شریعتمداری مظهر حمایت از دولت است. اما ایشان اصلاً احمدی نژاد را قبول ندارد. من این موضوع را اثبات می کنم. یک سال دیگر خواهید دید این که ایشان نماینده رهبری هستند دلیل نمی شود که ما ایشان را نقد نکنیم. شما در خیابان به خیلی از کسانی که نسبت شان به رهبر انقلاب بیشتر از ایشان بوده است فحش دادید. این دلیل نمی شود که بخاطر این نسبت وی را نقد نکنیم. من این حرفها را قبول ندارم.

رئیس دفتر رئیس جمهور سپس اظهار داشت: عزیزان من یک کلمه اصولگرائی کافی نیست. در میان اصولگرائی آن آدم گنده ای که همه شما می شناسیدش هم وجود داشت که احمدی نژاد در پیش از انتخابات دوره نهم نسبت به حضور او هشدار داد

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:34 عصر | نظرات دیگران()

کروبی روز گذشته در دیدار با خانواده «محمد داوری» سردبیر سایت سحام نیوز و یکی از مهمترین کسانی که در ماجرای "دروغ بزرگ تجاوز در کهریزک" نقش داشت گفت: امیدوارم هر چه زودتر فضایی فراهم گردد تا آنچه دربازداشتگاه ها بر مردم و جوان های این کشور گذشته است روشن شود.

 به گزارش  جهان، وی با بیان اینکه داوری کارمند من بوده است ادامه داد: طی این یکسال تلاش کردند تا به زور از محمد داوری اعتراف نمایشی بگیرند که موفق نشدند. 
رقیب اصلی آرای باطله در انتها با اشاره به اینکه من به داوری دستور دادم تا ماجرای کهریزک را دنبال کند، تلویحاً از دادستانی خواست که بجای داوری او را دستگیر کنند و گفت: همه مسئولیت ها به عهده من بوده و محمد داوری در این میان به عنوان کارمند حزب صرفاً اجرای دستور کرده و به دستور من مسئول فیلمبرداری و تهیه گزارش از افرادی بود که به حزب مراجعه می کردند.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:31 عصر | نظرات دیگران()

پروفسور مظفر اقبال، رییس مرکز اسلام و علوم کانادا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت‌های گسترده رسانه‌های غرب بر ضد انقلاب اسلامی ایران، نسبت به آن هشدار داد و خواستار پاسخ‌گویی مسؤولان و رسانه‌های جمعی کشور به این فعالیت‌ها شد.

وی افزود: رسانه‌های عمومی غرب فعالیت‌های خود را بر ضد جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده‌اند و متأسفانه هیچ اقدامی در پاسخ به این هجمه‌ها صورت نمی‌گیرد.

پروفسور اقبال با بیان این‌که اطلاعات زیادی درباره ایران و حوادث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن در کشورهای غربی صادر نمی‌شود به ماجرای ربایش شهرام امیری توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: درباره چگونگی ربایش و حتی آزادی شهرام امیری اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

وی همچنین با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری ابراز داشت: رسانه‌های غربی این حوادث را در انعکاسی وسیع و بسیار بزرگ جلوه دادند، در حالی که مقامات ایران برای آگاه کردن اذهان عمومی مردم جهان، نتوانستند اقدام مناسبی انجام دهند.

رییس مرکز اسلام و علوم کانادا در ادامه با اشاره به رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: من عاشق حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم و با دو بار ملاقات، معنویت و علم را در چهره ایشان دیدم اما هرگز نمی‌توانم به سبب گستردگی مقام ایشان، شخصیت و رهبری آن حضرت را ترسیم کنم.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:28 عصر | نظرات دیگران()

سؤال: خواهشمند است در خصوص«التزام به ولایت فقیه» توضیح دهید؛ به عبارت دیگر چگونه باید عمل نماییم تا بدانیم که به جانشین بر حق آقا امام زمان (عج) اعتقاد و التزام کامل داریم؟
جواب: «ولایت فقیه به معناى حاکمیت مجتهد جامع‌الشرائط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) که همان ولایت رسول الله (صلى الله علیه وآله) مى‌‌باشد و همین که از دستورات حکومتى ولى امر مسلمین اطاعت کنید نشانگر التزام کامل به آن است.»

ایشان همچنین پیش از این، در پیامی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرده بودند: «خدشه‌ در التزام‌ به‌ ولایت‌ فقیه‌ و تبعیت‌ از رهبری‌، خدشه‌ در کلیه‌ نظام‌ اسلامی‌ است‌ و این‌جانب‌ این‌ را از هیچ‌ کس‌ و هیچ‌ دسته‌ و گروهی‌ تحمل‌ نخواهم‌ کرد؛ البته‌ امروز بحمدالله‌ و توفیقه‌، کلیه‌ آحاد و گروه های‌ خط امام‌، ملتزم‌ به‌ ولایت‌ فقیه‌ و تبعیت‌ از رهبری‌ می‌باشند و امید است‌ که‌ زمینه‌ برای‌ رمی‌ افراد و گروه ها به‌ عدم‌ التزام‌ به‌ آن‌، هرگز فراهم‌ نگردد.»


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 12:16 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش فارس به نقل از «اشپیگل»، شیخ محسن العواجی گفت که اگر هیچ کشور دیگری اقدام به بمباران ایران نکند، اسرائیل باید به چنین اقدامی مبادرت ورزد.

وی همکار شیخ «یوسف القرضاوی» در اتحادیه جهانی علمای مسلمین و مؤسسه بین‌المللی قدس است و از علمای فعال جنبش موسوم به «بیداری» نیز به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، این شیخ عرب که سخنان وی هم‌راستا با اظهارات «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه افراطی اسرائیل ارزیابی می‌شود، گفت: مسأله هسته‌ای اسرائیل موضوعی داخلی است و با رویکرد موجودیت ملی آن مرتبط است اما برنامه هسته‌ای ایران موضوعی جهانی است.

این موضع گیری العواجی در حالی بیان می‌شود که وی تا پیش از این به عنوان یکی از فعالان سیاسی معتدل در عربستان سعودی شناخته می‌شد و حتی چند سال پیش با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز دیدار کرده و با او عکس یادگاری انداخته بود.

پیش از این نیز «یوسف العیبه» سفیر امارات متحده عربی در آمریکا گفته بود: حمله نظامی علیه ایران به یک فاجعه منجر خواهد شد اما ایران هسته‌ای فاجعه‌ای بزرگتر است. وی از ایران هسته‌ای به عنوان تهدیدی برای موجودیت امارات نام برده بود


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 12:10 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396501
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی