سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیرا گاه چشمها به صاحبانش دروغمی گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

به گزارش شبکه ایران، ترک سفره افطار عبدالله نوری توسط سید حسن خمینی به دلیل دعوت از چهره‌های ضد دین و ساختار شکن، عدم حضور میرحسین موسوی، رفتار تحقیر کننده خاتمی با کروبی، چند دسته شدن سیاسی میهمانان، اعتراض برخی چهره‌ها به عدم اطلاع رسانی صحیح از ترکیب مهمانان دعوت شده، عدم تمایل خاتمی به طرح مباحث سیاسی و ترک زود هنگام مراسم افطار توسط برخی مهمانان باعث بروز شکاف‌های جدید در میان گروه‌های سبز شده است.
بر اساس گزارش مشرق در این مراسم که حدود 100 نفر از چهره‌های سبز حضور داشتند می‌توان به افرادی چون بهزاد نبوی، حبیب الله پیمان، حمیدرضا جلائی پور، غلامحسین کرباسچی، علی خاتمی، قدرت الله علیخانی، محمدعلی ابطحی، محمد نعیمی پور، مرتضی کاظمیان، علی شکوری‌راد، علیرضا علوی تبار، هادی قابل، اسحاق جهانگیری، مصطفی ملکیان، غلامعباس توسلی، مجید انصاری، محمد ملکی، حسین انصاری‌راد، هرمیداس باوند، محمد خاتمی، مهدی کروبی، سیدحسن خمینی، سیدیاسر خمینی، سیدعلی خمینی، احمد منتظری، احمد صدرحاج سیدجوادی، سعید حجاریان، محمد نوری‌زاد، محمد موسوی خوئینی‌ها، هاشم صباغیان، محمد مجتهد شبستری، محمدجواد مظفر، سیدمحمد موسوی بجنوردی، عبدالله رمضان‌زاده، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، صفدرحسینی، محسن آرمین، علیرضا رجائی، علی حکمت، موسوی لاری، محمود حجتی، فیض الله عرب سرخی، محمد عطریانفر، احمد خرم، هاشم آغاجری، محمدرضا خاتمی، عباس عبدی، فریبرز رئیس دانا، سازگارنژاد، احمد قابل، حسن اسدی زیدآبادی، رضا تهرانی، بیژن زنگنه، سیدسراج الدین موسوی و جواد اطاعت اشاره کرد.
برخی خبرها حاکی از آن است به برخی افراد گفته شده بود قرار است در این جلسه درباره چگونگی برگزاری مراسم روز قدس بحث و بررسی شود اما شعله ور شدن اعتراضات و طرح اتهامات علیه یکدیگر باعث شد این مراسم ناتمام به پایان برسد


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 1:57 عصر | نظرات دیگران()

للحق

تقدیم به جلبکان سبز الکی


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 12:41 عصر | نظرات دیگران()

- انتخابات ریاست جمهوری سال ?? خوب یادم هست اجماع توده ملت وقتی روی نام دکتر احمدی نژاد شکل گرفت که عده ای از علما به حمایت از دیگر نامزدهای انتخابات پرداختند ولی علمای ربانی مثل آیت الله مصباح آمدند و از خادم ملت حمایت کردند اما حالا این مصباح بصیرت از نظر برخی ها شده “عده ای از علما”! یعنی اگر الان حضرت مصباح درباره فلانی نظری دارد، خب عده ای از علما هم نظر دیگری دارند! ما به احمدی نژادی رای دادیم که ترازش نه عده ای از علما که علمایی چون مصباح یزدی بود. با ترازوی امثال مصباح بود که رای ما به طرف نام دکتر هدایت شد و حالا مصباح و جنتی و یزدی و سید احمد خاتمی و … شده اند عده ای از علما! من تحلیلگر سیاسی نیستم و سرمقاله نویس هیچ روزنامه ای نیستم. سواد من به من می گوید، این گونه مواقع بگو؛ زرشک! ما اگر دنبال نظر “عده ای از علما” بودیم، که اصلا به احمدی نژاد رای نمی دادیم. ما دنبال نظر عالمان با عمل بودیم و حالا متاسفانه می بینیم مصباح از نظر برخی از نزدیکان رئیس جمهور “عده ای از علما” خوانده می شود. من یک حرف دارم؛ شان دکتر در کنار نام مصباح کجا و شان دکتر در کنار نام مشایی کجا؟ چرا عده ای می خواهند از وزن احمدی نژاد کم کنند؟ ما به دکتر با کدام میزان رای دادیم؛ تراز مصباح یا ترازوی مشایی؟

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 12:39 عصر | نظرات دیگران()

بیانیه 476 دررابطه با فیلم منتشر شده از تاجزاده

بیانیه شماره 476 مهندس
ای مردم خداجو
توزندانهای رژیم دارن شعبده بازی میکنند و فیلم خصوصی مردم رو مثل عکس زن مردم علنی پخش میکنن.
ای مردم محکم بایستسد و فریب این صحنه آرایی خطرناک رو نخورید
اعترافاتی که با موز و ساندیس و مبل گرفته شده باشد نه ارزش استناد دارد و نه ارزش رد کردن
ای مردم دوستان ما در زندان تحت شکنجه ی روحی بودند و بیش از 24 ساعت است که سهمیه ی آناناس و آب پرتغالشون قطع شده و مجبور به اعتصاب غذا شدن و 3روزه که لب به رانی و سن ایچ نزدن
متاسفانه نظام دیکتاتور بجای کباب بختیاری به دوستان ما سلطانی داده تا سعی در تطمیع آنها را بکند ولی بنده محکم عرض میکنم که ملت خداجوی با همکاری گروههای اسلامی پژاک و ریگی دست از مبارزه بر نخواهد داشت و زندانیان را که هیچ جرم سیاسی انجام نداده اند و انگ سیاسی کاری به آنها زده شده آزاد خواهند کرد.
ای ملت شما را به قانون اساسی دعوت میکنم هرچند بعضی جاهاش ایراد داره و لازم نیست اونجاهاش رو رعایتش کنید و هرکس در وسع توانش موادی رو رعایت کنه کفایت میکنه..
ای امت خداجوی راه امام را بروید و بر علیه درخواست ولایت فقیه قدم بردارید اینجوری معلوم میشه که من مورد حمایت امام بودم و بقیه کلم بودن و کلا هر گلی که به سر نظام زده شده توسط من بوده و جنگ رو من اداره کردم.
ای ملت برزید تو خیابونها
تقلب شده
هر کسی مدرک داره بفرسته به عروس آذربایجان که اخیرا شروع کرده به بیانیه دادن
هرجور شده مدرک جمع کنید و بفرستین
توروخدا ما رو تنها نذارن
خواهش میکنم
بریزید تو خیابون
شبها چراغ اتومبیلتون رو روشن کنید
وعده ی ما شبهای احیا در مساجد
مطمئن هستم همگی بنا به درخواست من در شبهای قدر شب زنده داری خواهید کرد و من یه بیانیه ی توپ هم اماده کردم که بعد اون شبها منتشرش میکنم
از رسانه ی خداجوی بی بی سی هم درخواست میکنم شبهای قدر به مساجد بره و گزارش کنه که مردم همانند روز عاشورا به اماکن مقدس اومدن تا درخواست مهندس رو اجابت کرده و با عزاداری مخالفت خودش رو با رژیم اعلام کنه
-------
امضا کنندگان
مهندس صحنه آرا
شیخ با سواد
عروس قرآن پژوه


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 4:33 عصر | نظرات دیگران()

اخیرا یکی از مشاوران میرحسین موسوی که تاثیر زیادی بر عملکرد وی دارد خواستار اتخاذ مواضع بسیار تندتری از سوی موسوی شده است اما میرحسین زیر بار نمی‌رود. 

به گزارش جهان شنیده شده میرحسین موسوی در پاسخ به فشارهای وی گفته است: ما در روز 22 خرداد نتوانستیم هیچ تجمع و راهپیمایی برگزار کنیم و دچار ریزش هوادار شده‌ایم، درگیری‌ها و اختلافات داخلی نیز که مزید بر علت شده است، لذا اگر الان فضا را تند نماییم بدون شک نظام به شدت با ما برخورد می‌نماید و با دستگیری من جنبش به شکست می‌انجامد. 

با این حال موسوی از سوی نزدیکان خود شدیدا به اعلام مواضع تند علیه نظام تشویق می شود


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 5:19 عصر | نظرات دیگران()

با پایان 28 سال مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی بر دانشگاه آزاد، بزودی سرپرست جدید این دانشگاه معرفی می‌شود.
به گزاش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، هیئت مؤسس دانشگاه آزاد به زودی سرپرست جدید دانشگاه آزاد را معرفی می کند.
حمید میرزاده دبیر هیات موسس به عنوان گزینه مورد علاقه و پیشنهادی اکبر هاشمی رفسنجانی برای سرپرستی این دانشگاه است. دوره سرپرستی موقت بوده و رئیس جدید بایستی پس از طی مراحل قانونی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شود.
برخی اعضای هیات موسس بنا دارند مراسم مفصل و پرهزینه‌ای را با هزینه دانشگاه آزاد برای تجلیل از عبدالله جعفرعلی جاسبی برگزار کنند.
به گزارش فارس، عبدالله جعفرعلی جاسبی که از زمان تأسیس دانشگاه آزاد تاکنون ریاست این دانشگاه را برعهده داشته است، به دلیل برخی عملکردها و همچنین اتهاماتش در زمینه‌های مختلف من‌جمله عملکردش در ایام فتنه و بسیاری موارد دیگر مورد انتقاد گسترده فعالان دانشجویی، کارشناسان و خانواده‌های دانشجویان محصل در دانشگاه آزاد قرار گرفته بود.برخی فعالان دانشجویی نیز به واسطه انتقاد از جاسبی در سال‌های اخیر با شکایت دانشگاه آزاد به دادگاه فراخوانده شده‌اند.
مسئول هیئت تحقیق و تفحص از آموزش عالی کشور در مجلس هفتم نیز نسبت به عدم همکاری دانشگاه آزاد با این هیئت به شدت انتقاد و گزارشی افشاگرانه را در خصوص این دانشگاه منتشر کرد که با واکنش شدید مسئولان این دانشگاه روبرو شد


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()

اخیراً رئیس جمهور سابق کشورمان با گروه‌هایی از دوستانش دیدار و درمیان آنها سخنانی می‌فرمایند که برخی جملات آن در رسانه‌ها منعکس می‌شود.
 یکی از این جملات اخیر ایشان که با استقبال شدید رسانه‌های مدعی اصلاحات و همچنین بی بی سی و صدای آمریکا و ... روبرو شده، چنین است: «در حکومت‌های خودکامه انتقاد یعنی براندازی»
خاتمی جان !گفته شد باسوروس ملاقات کردی !گفتیم شاید خواستی هدایتش کنی !گفتند یک میلیارد پول گرفتی گفتیم حتما زدی توی کار خیر!

تا اینکه انتخابات شد اونهم به این عظمت!یک دفعه اعلام کردی تقلب شده مردم عادی ومردم خداجو به هیجان اومدن ومملکت به آشوب کشیده شد! کشته های زیادی ببار آورد! تخم اختلاف ودشمنی بین مردم پاشیده شد آبروی ایران رفت آمریکا جری شد وبعد ایران رو تحریم کرد ! آنقدر هیزم ریختی تا مملکت به آستانه جنگ داخلی پیش رفت تمام ارکان نظام رو زیر سوال بردی به حدی که آمریکا- اسراییل- کمله- ضد انقلاب -رقاص ومطرب ...به وجد اومدن وبرای تو سوت وکف زدنند وبرای سرنگونی نظام نذر کردنند...

واما بعد ...با تدبیر رهبر و تلاش سربازان گمنام و بانشان و مخلص نظام غبار خوابید...بعد معلوم شد تقلبی در کار نبود!!بله واقعا تقلبی در کار نبود!!تعجت نکنید "دروغ ممنوع"دروغ بود!

آقای خاتمی ما که ....نیستیم لابد خودتو ...فرض کردی! الان معلوم میشه توی ملاقات سوروس چی گفتی با پول چه کردی! پس معنی براندازی چیه اخوی؟

مجید م


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 11:1 عصر | نظرات دیگران()

 
 
 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 10:55 عصر | نظرات دیگران()

اخیراً رئیس جمهور سابق کشورمان با گروه‌هایی از دوستانش دیدار و درمیان آنها سخنانی می‌فرمایند که برخی جملات آن در رسانه‌ها منعکس می‌شود.
 
یکی از این جملات اخیر ایشان که با استقبال شدید رسانه‌های مدعی اصلاحات و همچنین بی بی سی و صدای آمریکا و ... روبرو شده، چنین است: «در حکومت‌های خودکامه انتقاد یعنی براندازی»
 
رئیس جمهور سابق کشورمان در این جمله ایهام‌دار و کنایه‌آمیز مشخص نکرده‌اند که منظورشان از «حکومت‌های خودکامه» دقیقاً کدام حکومت در جهان امروز است و چه کشوری مصداق این جمله ایشان بوده است اما اگر برخی مخاطبان این سخن، تصور کنند این جمله کنایه‌آمیز به جمهوری اسلامی ایران برمی‌گردد، محض اطلاع شان باید یادآوری شود در ایران امروز، انتقاد با براندازی تفاوت کاملاً روشن و شفافی دارد.
 
ما در پایگاه اینترنتی الف با شدیدترین الفاظ به مسوولان اجرایی طراز اول کشور انتقاد می‌کنیم. ما به عنوان یک رسانه، با تمام توان جلوی تصمیمات و رفتارهای غیرقانونی آقای احمدی نژاد می ایستیم و با صریح ترین بیان ممکن دروغگوها و منافقان رسوخ کرده در حکومت را رسوا می کنیم، اما کسی از انتقادهای ما تلقی براندازی ندارد چرا که در چارچوب قانون و مستند به قانون انتقاد می کنیم.
 
برخلاف جمله اخیر غیرشفاف و ایهام دار آقای خاتمی، «براندازی»؛ تعریف و مصداق مشخص دارد. براندازی یعنی «طراحی و اجرای برنامه‌ای برای تغییر حکومت از روش‌های غیرقانونی» این برنامه می‌تواند از مسیر اقدام مسلحانه و یا از طریق نرم باشد. منظور از براندازی نرم یا کودتای نرم، استفاده از انواع رسانه‌ها برای فضا سازی دروغ، ایجاد شایعه و فریب گسترده افکار عمومی برای اقدام به نافرمانی مدنی و اعمال انواع فشارها بر نهادهای رسمی و قانونی برای اجرای خواسته‌های طراحان براندازی یا کودتای نرم است.
 
براندازی با انتقاد تفاوت روشن دارد. اکنون چند نمونه اقدام به براندازی اعم از سخت یا نرم را یادآوری می‌کنیم شاید حافظه‌ آقای خاتمی بخاطرشان بیاورد که سال گذشته چه در چه فاجعه‌ خیانت باری نقش آفرینی کرده‌اند:
 
*ایجاد شایعه درباره پیروزی قطعی مهندس موسوی و ارسال گسترده شایعه فوق به موبایل‌های شهروندان، مصداقی از یک عملیات براندازی نرم است.
 
*اینکه یک نامزد انتخابات ساعت 23 روز انتخابات خود را در جمع خبرنگاران پیروز قطعی؛ «پیروز قطعی» انتخابات معرفی کند، در شرایطی که در اکثر شهرهای بزرگ هنوز صندوق‌ها بازنشده بود، مصداقی از یک عملیات براندازی نرم است.
 
*اینکه نامزد معترض به نتیجه انتخابات بجای شکایت به ناظر رسمی و قانونی انتخابات و ارائه سند برای ادعای تقلب، هواداران خود را به اعتراض خیابانی دعوت کند، مصداقی از یک عملیات براندازی است.
 
*وقتی عده‌ای اوباش درون یک تجمع اعتراضی (25 خرداد- خیابان آزادی) نفوذ می‌کنند و به شکلی سازماندهی شده به یک مرکز نظامی حاوی اسلحه حمله می‌کنند، این تدارک برای عملیات براندازی مسلحانه است...
 
آقای خاتمی، تفاوت انتقاد و براندازی را متوجه شدید؟
 
ظاهراً تعلل دستگاه قضایی در محاکمه سران کودتای سال 88 آنها را گستاخ و طلبکار هم کرده است.
 
نخیر آقای خاتمی، حتی اگر این دنیا هم بخاطر همکاری‌تان با سران کودتا محاکمه نشوید، ننگ همکاری با براندازان و ننگ بازیگری به عنوان مهره‌ای از کودتای انگلیسی آمریکایی سال 88 تا قیام قیامت و تا پل صراط بر پیشانی شما حک شده‌است و این دنیا و دنیا باید جوابگوی کارهایتان باشید.
 
نظام جمهوری اسلامی خیلی نجابت کرد که عملکرد دوستان شما در سال 88 را «فتنه» نامید چرا که آن کارها و مصداق‌هایی که اشاره شد، چیزی بیش از فتنه و دقیقاً مصادیق یک عملیات کودتا و براندازی بود.
 
آقای خاتمی، درست است که برخی مسوولان سینه گشاده‌ای در برابر انتقاد ندارند و بعضاً منتقد را منکوب می‌کنند- روشی که امروز دولت با منتقدان باند مشایی و رحیمی پیش گرفته است- اما انتقاد با براندازی کاملاً فرق دارد. لطفاً مغالطه نفرمایید.
منبع:الف

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 10:41 عصر | نظرات دیگران()

چهره سال تایم

بعد از انتشار رسوایی اخیر جنبش سبز در خصوص تقلب وسیع در مورد چهره سال نمودن موسوی در نظرسنجی مجله تایم موسوی اعلام کرد که در تایم نیز تقلب شده و او چهره سال تایم است، در این ماجرا ما نیز نتوانستیم ساکت بنشینیم و از حق ملت سبز دفاع نکنیم که طرح پیش نهادی ما برای روی جلد این مجله به دفتر مجله تایم ارسال شد.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 9:26 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396429
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی