سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

رئیس جمهور هنگام ورود به محل مراسم افطار با کودکان یتیم و بی سرپرست
" بزن قدش رئیس جمهور "
 
 
مراسم افطار رئیس جمهور با کودکان یتیم و بی سرپرست
 

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 1:50 عصر | نظرات دیگران()

فرقه سبز از طریق برخی عوامل خود در مجلس شورای اسلامی به دنبال پیاده سازی راهبرد خود برای نزدیک ساختن برخی از سران فتنه به نظام می باشند.
به گزارش«جوان آنلاین»،سید محمد خاتمی که دراقدامی تاکتیکی سعی درمصادره نقش تعریف شده برای خود و بازی جدید جهت مصون ماندن خویش دارد،مجموعه اقداماتی را برای نزدیکی به برخی از چهره های موثر نظام و جریان های سیاسی انجام داده است.
گفتنی است بخشی ازاین اقدامات از طریق برخی نمایندگان اقلیت مجلس پی گیری می شود.این نمایندگان ابتدا سعی دارند به ملاقات شخصیت ها رفته و آرام آرام زمینه های پذیرش و ملاقات این بزرگان اصولگرا را با خاتمی فراهم سازند.
شنیده شده تلاش برای ملاقات با آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی و ...همچنین نامه نگاری به آن ها بخشی از این تلاش ها می باشد.
درهمین زمینه گفته می شود افرادی که به آنان نامه نگاری شده و از آنان درخواست ملاقات شده است از برگزاری این دیدارها امتناع کرده و از آنان نیز خواسته اند تکلیف خود را با فتنه و فتنه گران مشخص سازند.
بنا بر این گزارش در پشت این نامه نگاریها و درخواست دیدارها شخص رئیس اصلاحات قرار داشته و وی تلاش می کند تا بتواند حساب خود و اصلاحات را از فتنه سبز و دیگر سران فتنه جدا نماید. پس از وقوع اغتشاشات پس از انتخابات و روشدن دست سران اصلاحات و احزابی همچون مشارکت و مجاهدین در ایجاد این وقایع برخی از سران اصلاح طلبان و سیدمحمدخاتمی به فکر افتاده تا بتواند اصلاحات را از سقوط نجات دهند.
لازم به ذکر است فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی نه تنها تاکنون از فتنه گران اعلام برائت نکرده بلکه در ابتدای سال جاری یا هریک از سران فتنه نیز به طور جداگانه دیدار نموده اند.


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 11:10 صبح | نظرات دیگران()

 

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 12:58 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 12:57 صبح | نظرات دیگران()

 
 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 12:54 صبح | نظرات دیگران()

 

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 12:51 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، مهدی خزعلی که به دلیل همراهی با فتنه 88 از سوی پدرش، آیت الله خزعلی، "منحرف" خوانده شده، اخیرا مهدی کروبی را به منزل خود دعوت کرد تا او و دوستانش سوالات خود را از شیخ اصلاحات بپرسند. دوستان خزعلی سوالات خود را از طریق اینترنت پرسیدند.

کروبی که اخیرا گفته است تلویزیون ضد انقلاب "رسا" را هواداران من راه انداخته اند، در پاسخ به سوالی در این باره گفت: اکنون به تمام بچه ها تبریک میگویم که در حال تاسیس تلویزیونی بر مبنای عرف جامعه اند به امید خدا فعالیت میکنند و بنده هم تذکراتی به آنان داده ام.

وی درباره تامین هزینه های کلان این شبکه ماهواره ای هم اظهار داشت: هر گونه کمکی چه معنوی چه مالی، خود دوستان بهتر می دانند، باید هر طور که میتوان مسیر این کمک ها را پیدا کرد من جای خاصی را در داخل و خارج ندارم که بگویم به آنجا مراجعه کنید اگر خودتان جویا شوید راه های کمک رسانی را پیدا خواهید کرد.

مخالفت با امام

اما شاید جدیدترین سخنان کروبی که نشانگر کذب بودن ادعاهای وی درباره امام راحل و انقلاب است، در پاسخ به این سوال عنوان شد:  آقای کروبی آیا شما با یک حکومت سکولار که اسلام و هر دینی در آن محترم باشد اما در سیاست جایگاهی نداشته باشد موافق هستید؟ یا اینکه به سخنان آقایان (امام) خمینی و (آیت الله) خامنه ای که میگویند سیاست ما عین دیانت ماست معتقدید؟

کروبی گرچه صریحا به این سوال پاسخ نداد اما تلویحا از مخالف با امام راحل سخن گفت و نظر خود را درباره وجود حکومت دیگری در ایران مثبت دانست. او در جمله ای شعاری عنوان کرد "مردم می توانند هرگونه حکومتی را که برای خود مناسب می دانند تعیین کنند."

شیخ اصلاحات که به دلیل موضع گیری علیه جمهوری اسلامی از سوی محافل غربی به "شیخ شجاع" معروف شده، با حمله مجدد به جمهوری اسلامی افزود: این حکومتی که امروزه مشاهده می کنیم نه بر پایه جمهوریت است نه بر پایه دیانت این حکومت آن حکومتی نیست که رهبران به مردم وعده داده بودند. باید جمهوریت نیرومند تر باشد. سایر حکومت ها را نفی نمیکنم مردم هرچه را بخواهند خواهم پذیرفت.

کروبی در حالی به این مهمانی رفته است که پیش تر قرار بود با نقشه مهدی خزعلی، آیت الله خزعلی هم در این دیدار حاضر باشد تا در خصوص وقایع پس از انتخابات صحبت کنند و رفع کدورت! شود اما آیت الله خزعلی پس از اطلاع از نقشه فرزندش، ضمن رد درخواست کروبی و مهدی خزعلی گفت من اگر در این مجلس حاضر شوم به کروبی سیلی خواهم زد


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 12:3 صبح | نظرات دیگران()

روزنامه واشنگتن تایمز در سرمقاله شماره اخیر خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی نهایتاً تا دو روز دیگر به تأسیسات هسته‌‌ای ایران حمله خواهد کرد.
به گزارش مشرق، روزنامه واشنگتن تایمز با استناد به اظهارات اخیر "جان بولتون" مدعی شد که اسرائیل تنها تا دو روز دیگر مهلت دارد تا به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.
بولتون پیش از این مدعی شده بود که اسرائیل تنها تا زمان سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر زمان دارد تا آن را هدف موشک‌باران خود قرار دهد.
این روزنامه در ادامه با رد تلویحی این ادعای خود در همراهی آمریکا با هر اقدامی در این راستا ابراز تردید کرد و به سخنان اخیر "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا اشاره نمود که گفته بود آمریکا آماده گفتگو با ایران است.
در حالی که تمام رسانه‌های غربی اذعان دارند که فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای بوشهر کاملا صلح‌آمیز و برای تولید برق است، این روزنامه آمریکایی در ادامه ادعاهای مضحک خود می‌افزاید که اسرائیل تنها "کشوری" است که می‌تواند این حمله نظامی را انجام دهد.
این در حالی است که روزنامه آمریکایی "کریستین ساینس مانیتور" بتازگی در گزارشی این حمله را بعید دانسته و بعد مسافت از سرزمین‌های اشغالی تا ایران و نگرانی از واکنش تهران به این حملات را از مهم‌ترین عوامل بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران دانسته است.
این روزنامه آمریکایی اعلام کرده است که اصلا هیچ تأکید یا تضمینی برای موفقیت حملات احتمالی جنگنده‌های صهیونیستی برای بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران وجود ندارد.
به نوشته کریستین ساینس مانیتور این عملیات به صد فروند جنگنده اف15 و اف16 نیاز دارد و جنگنده‌های صهیونیستی برای حمله به ایران باید از آسمان عربستان، عراق و ترکیه عبور کنند و برای این حمله باید از این کشورها اجازه بگیرند که به نظر نمی‌رسد این اقدام قابل دستیابی باشد.
این در حالی است که این روزنامه در پایان مقاله خود تصریح کرده است که احتمال اسارت خلبانان اسرائیل به دست نیروهای ایرانی کابوسی دردناک برای تل‌آویو است.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 8:1 عصر | نظرات دیگران()

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمسک به منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و اطاعت محض از ولی فقیه و تکیه بر توانمندی های قدرتمند دفاعی خود و اشراف اطلاعاتی کامل بر وضعیت پیرامونی کشور به درجه ای از آمادگی رسیده است که می تواند هر گونه تهدید عملی و حماقت احتمالی دشمنان بزرگ و کوچک را با پاسخ قاطع و جدی مواجه ساخته و با بهره گیری از ظرفیت بسیج جهان اسلام، منافع آنان را در هر نقطه دلخواه مورد هدف قرار دهد و در نبردی سرنوشت ساز، شکست قطعی را به دشمنان تحمیل کند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای، بر آمادگی همه جانبه پاسداران انقلاب اسلامی برای رویارویی سخت با حماقت های احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید و اعلام کرد: در صورت تهدید عملی و حماقت احتمالی دشمنان، منافع آنان در هر نقطه دلخواه را هدف قرار می‌دهیم.
ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 7:59 عصر | نظرات دیگران()

فرزند 23 ساله‌ی فائزه هاشمی رفسنجانی قصد دارد از کشور به مقصد انگلستان خارج شود.

به گزارش رجانیوز، حسن لاهوتی به دنبال اخذ ویزا برای سفر به انگلستان است و بنا بر اخبار رسیده، فائزه هاشمی قرار است با سایمون گس سفیر انگلیس در تهران نیز ملاقات و گفت‌وگو کند.

حسن لاهوتی در نوروز سال جاری هنگام بازگشت به ایران در ارتباط با جریان فتنه دستگیر شد و روز بعد از آن، با تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

همزمان با آزادی وی، دادستان تهران گفت: حسن لاهوتی ضمن ابراز ندامت از اقدامات ارتکابی و با پذیرش تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرده بود که لاهوتی بامداد روز اول فروردین به موجب دستور قضایی و به اتهام ارتکاب برخی جرائم امنیتی در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شده بود که عصر روز دوم فروردین پس از انجام پاره‌ای تحقیقات توسط بازپرس، ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات ارتکابی و با پذیرش تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی به دستور بازپرس و تأیید دادستان تهران از زندان آزاد شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است پرونده اتهامی حسن لاهوتی با تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال شده و کماکان در نزد مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

هنوز از انگیزه فرزند فائزه هاشمی برای خروج از کشور و سفر به انگلیس اطلاعی در دست نیست.

مهدی هاشمی رفسنجانی نیز سال گذشته تهران را به مقصد لندن ترک کرد و با وجود گذشت یک سال و علی‌رغم احضارهای مکرر قضایی برای پاسخگویی به اتهاماتش هنوز به کشور بازنگشته است. این در حالی است که مشخص نیست پس از این احضارهای مکرر و حضور نیافتن متهم در مرجع قضایی، چرا به‌طور غیابی به پرونده اتهامی وی رسیدگی نمی‌شود.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 4:46 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396439
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی