سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

افراطی ترین سایت ضد انقلاب:موسوی یک گوسفند تمام عیار است!

نمایش اعتصاب غذای چند نفر از آشوبگران دستگیرشده با افتضاح تمام شد اما گویا سرزنش علیه معرکه گیران سیاسی در این ماجرا تمامی ندارد.
کسانی چون موسوی و کروبی و عبدالله نوری و برخی سرکردگان نهضت آزادی و جبهه ملی تلاش کرده بودند ضمن بهره برداری از این نمایش، خود را در حاشیه نگه دارند و همین امر باعث انتقادهای گسترده در محافل ضد انقلابی شده است. نویسنده سایت خودنویس در تحلیلی با اشاره به این که «قبلا به رهبران جنبش سبز تاخته و گفته بودیم که در ماجرای اعتصاب غذای زندانیان گوسفند نباشیم»، نوشت: چند وقت که گذشت واکنش ها شروع شد، واکنش تاثیرگذار را مهندس موسوی با نوشتن بیانیه ای ایجاد کرد که در آن با تاکید بر شنیده شدن صدای اعتراض زندانیان از آنان خواسته بود اعتصاب غذای خود را بشکنند بعد از او هم واکنش های دیگر هم شروع شد و از جبهه مشارکت تا فعالان ملی- مذهبی همگی واکنش نشان داده و تمامی شان هم همان طور که پیش بینی می شد حرکت در مسیری را پیش گرفتند که مهندس موسوی در آن پیشگام شده بود. اصلی ترین مسئله در آن درخواست از زندانیان برای شکستن اعتصاب غذا بود. شخصا از این واکنش ها شگفت زده شدم. در نظر داشتم که احتمالا باید پیام ها به زندان برسد وگرنه صدور آنها بی معنا خواهد بود. شگفتی خودم را پنهان کرده بودم. اما وقتی اعتصاب غذا خاتمه یافت پرسش ها سر باز کردند. از خودم پرسیدم چرا واکنش ها در این مسیر پیش رفت؟ این برداشت درست است که معنای پیام موسوی و پیام های مشابه عدم حمایت از حرکت زندانیان بود. موسوی با درخواست خاتمه اعتصاب غذا در واقع همان حرکت را که در 22 خرداد امسال تکرار شد، ادامه داد. این بار هم موسوی زندانیان را تنها می گذاشت. وقتی دستگیر شده ها اعلام کرده بودند برای پیگیری خواست شان اعتصاب غذا را ادامه می دهند، چه طور یک دفعه پشت آنها خالی می شود و اعلام می شود اعتصاب غذا ادامه نیابد؟
 


این سایت ضد انقلابی اضافه کرد: زیان عمده حرکت آقایان و خالی کردن پشت بازداشت شدگان این بود که یکی از مهمترین حرکت های اعتراضی زندانیان را از آنها گرفت و آنها را خلع سلاح کرد. تنها سلاح زندانی که می توانست با قمار روی آن به خواسته هایش دست پیدا کند، سوخت. حالا اگر هر زندانی ای اعتصاب غذا کند مسئولان اهمیتی به آن نخواهند داد و مسئولیت جان آنان را برعهده «بزرگا ن شان» خواهند گذاشت و اعتصاب کننده نیز مجبور خواهد شد اعتصاب غذای خود را بشکند، یا اصلا اعتصاب غذا نکند؛ چه، می داند این حرکت دستاوردی نخواهد داشت. زمانی که حکومت فهمید پشت زندانیان خالی شده و می تواند اصلا منکر این موضوع شود و زندانیان که می دیدند دیگر راهی نمانده و همه با حمایتی نصفه و نیمه از حرکت شان از آنها خواسته اند اعتصاب غذا را بشکنند، اعتصاب غذای خود را شکستند، زندانیان دیدند هزینه ای که دارند از جانشان خرج می کنند بیهوده است. حالا هم برخی از آنها همچنان در وضعیت سابق خود هستند یعنی تحمل این همه سختی عملا نتیجه ای دربر نداشته است. شخصا مسئولیت این موضوع را برعهده بی تدبیری موسوی می گذاریم.

 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 8:7 عصر | نظرات دیگران()

بخش"بصیرت قرآنی" در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب در زمینه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بیگانگان، پرداخت به مفهوم بصیرت از منظر وحی، زمینه‌های ابتلاء و امتحان مومنان، فتنه و راه‌های مقابله با آن از نگاه آیات و روایات را به شکلی جالب توجه در نمایشگاه قرآن، به نمایش درآورده است.
به گزارش شبکه ایران، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که عصر امروز هفتمین روز خود را پشت سر خواهد گذاشت، برای برگزاری هرچه بهتر این دوره در کنار برگزاری 500 برنامه فرهنگی و قرآنی برای گروه‌های سنی مختلف، بخش‌های متنوعی را با توجه به اتفاقات سال گذشته کشور در دستور کار قرار داده که حداقل در چند روز گذشته به خوبی توانسته مخاطبان را مجذوب خود کند.
به خصوص آنکه اعم 9 بخش تازه افزوده شده به نمایشگاه تنها انعکاس مفاهیم قرآنی را مدنظر قرار نداده بلکه برپایی آنان نیز مرتبط با شرایط فعلی و آگاهی قشرهای جامعه از این سیر و تحولات است.
در همین رابطه بخش‌های عکس، حجاب و عفاف، صهیونیسم شناسی، بصیرت قرآنی و... می‌تواند علاوه بر تأثیر فرهنگی، اقدامی باشد در جهت دستورات تأکید شده رهبر معظم انقلاب در زمینه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بیگانگان.

 


نکته بارز این جریان را در نمایشگاه قرآن، می‌توان در بخش بصیرت قرآنی مشاهده کرد. این بخش که در دو قسمت بصیرت قرآنی(هشت سال دفاع مقدس) و بصیرت قرآنی(در آیینه تاریخ) به معرض نمایش در آمده است، سعی دارد با ارائه تصاویری مرتبط با جریان فتنه، این رویداد را از تاریخ صدر اسلام و حتی پیامبران گذشته تا حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم مورد تأکید قرار دهد. 

بر این اساس این بخش در قسمت‌هایی متنوعی همچون دشمن‌شناسی، حب دنیا، تقوا، ولایت، عبرت‌های تاریخ و به خصوص با تأکید بر فتنه، بخشی جذاب را برای مخاطبان به وجود آورده است.

 


نکته جالب توجه در این میان، عرضه تمامی آثار فرهنگی مرتبط با جنگ نرم است که به صورت یک‌جا در غرفه‌ای در کنار بخش بصیرت قرآنی به نمایش درآمده و در این چند روز برپایی نمایشگاه به مراتب مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

 


در میان این محصولات فرهنگی و علاوه بر عرضه محصولات صوتی و تصویری، حجم قابل توجهی از آثار مکتوب نیز دیده می‌شود. کتاب‌هایی همچون "جنبش سبز مخملی"، "دوئل"، مسئله بیست‌و‌دوم خرداد نبود...، "جنگ نرم"، "من رئیس‌جمهورم" و... از جمله آثار عرضه شده در این غرفه هستند.

با این حال علاوه بر این قسمت، دیگر بخش‌های "بصیرت قرآنی" خود نمود دیگری از جریان فتنه را به نمایش می‌گذارد. چنانکه در بخش "در آیینه تاریخ" و در کنار ذکر احادیث و روایات قرآنی، ماکت‌هایی در توصیف وقایع صورت گرفته با توجه به مضامین مورد اشاره به نمایش درآمده است. این بخش با طراحی جالب توجه به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

 


بخش "بصیرت قرآنی" در محوری دیگر به نحوی جالب توجه، فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری را به تصویر کشیده و در این ارتباط تصاویری قابل تأمل را به نمایش درآورده که درآن سران فتنه و همچنین اتفاقات و فتنه‌های پس از انتخابات را با ابزارهایی همچون هنرهای تجسمی، گالری عکس، کارگاه‌های منازعه حق و باطل، کلیپ تصویری و تابلوهای متنی مورد نظاره قرار داده است.

 


چنانکه در تصویری در اشاره به "تسامح و تساهل مورد دلخواه دشمن در دولت‌های سازندگی و اصلاحات" در تصاویر مرتبط ذکر شده است:
هاشمی رفسنجانی: یکی از محورهای مهم از نظر من تعدیل در برخوردهای اجتماعی بود. شاید خیلی‌ها از مسائل اجتماعی رنج می‌بردند. مثلا از همان روزهای اول(دولت سازندگی) از من می‌پرسیدند که اگر زن‌ها کت و شلوار یا کت و دامن بپوشند و یا چادر نگذارند، چه می‌شود؟ گفتم: این حکم شرعی نیست و می‌تواند کت و شلوار بپوشند و امثال این‌گونه بحث‌ها. یا معتقد بودم که رنگ لباس آزاد است.

 


محمد خاتمی: اگر این حجاب و پوشش مانع حضور و بروز شخصیت زن شود، قطعا مضر است. مشکل این نیست که زنان چگونه لباس بپوشند، مشکل این است که زنان بتوانند درعرصه‌های مختلف حضور داشته باشند(همبستگی:16/8/79)

اگرچه این امر در کنار روابط خاتمی با سران کشورهای خارجی که پیش از انتخابات صورت گرفت و در دادگاه‌های عوامل فتنه بازگو شد، به خوبی به نمایش در آمده است.

 


وموارد دیگری افزون بر این‌گونه مسائل پشت پرده که البته به شکلی بارز بارها و بارها از سوی طیف وابسته به جریان اصلاحات مورد تأکید قرار گرفته است:

*«دختر و پسر به دوستانی از جنس مخالف احتیاج دارند و جدا کردن آنان از یکدیگر اثرات نامطلوبی بر فرد و جامعه دارد و امکان پیشرفت را کم می‌کند.» (هفته‌نامه دولتی ایران جوان-دوران اصلاحات-خرداد 87)

*«دامنه تساهل،امور جنسی و هم‌جنس‌بازی را نیز فرا می‌گیرد، این امر مردود نیست ولی نباید ممنوع باشد.» (روزنامه صبح امروز- 12/8/87)

*«مظاهر دینی چون حجاب و حیای زنان، نماد عقب‌افتادگی است» (ماهنامه جامعه سالم-تیر77)

علاوه براین، در بخش"بصیرت قرآنی"، از نقش و گفته‌های قابل تأمل فائزه هاشمی و زهرا رهنورد در حرکت جریان فمینیستی نیز مباحثی به تصویر کشیده شده است. در همین رابطه به خوبی می‌توان این جملات را از زبان آنها نظاره‌گر بود:

فائزه هاشمی رفسنجانی: تعدد زوجات حتی اگر با اجازه زن هم باشد، غیر انسانی است. آیا مردها تحمل چنین چیزی را در مورد همسران خود دارند؟! پس چطور می‌شود که انتظار داشت که زنان بتوانند چنین چیزی را قبول کنند!

زهرا رهنورد: همچنین زهرا رهنورد نیز در کتاب "طلوع زن مسلمان"، تمامی جملاتی که مربوط به نهج‌البلاغه امیرالمومنین(ع) است به فارسی نوشته و بعد به عنوان تبلیغات ارتجاعیون علیه زن، آنها را کوبیده است.

 


گفتنی است که این گفته‌ها، چیزی نیست جز ادامه اقدامات افرادی چون شیرین عبادی که همواره درجملاتی این چنین "احکام دیه و طلاق در حق زنان ناعادلانه است"، با دین و احکام اسلامی به تقابل پرداخته است.

همچنین در اشاره به بی بند و باری اخلاقی جریان نفاق در یکی از تصاویر آورده شده به نقل از یکی ؟! از چند همسرمهاجرانی به دادگاه، چنین نوشته شده است:

اینجانب... در سال 1379 طرح پیشنهادی پروژه دانشگاهم را برای حمایت مرکز گفت‌و‌گوی تمدن‌ها به آن مرکز ارائه کردم و ایشان (مهاجرانی) من را به مرکز گفت‌و‌گوی تمدن‌ها دعوت نمودند تا حضورا با اینجانب در رابطه با پروژه‌ام صحبت نمایند... در مدت اشتغال در آن مرکز مورد توجه ایشان بودم که این را دلیل بر پشتکار خودم در کار می‌دیدم. بعدها متوجه شدم که توجه ایشان توجه پدری و در حالت همکاری اداری نمی‌باشد.

علاوه بر این دخالت‌های همیشگی و بیجای دشمنان نظام اسلامی که در جریان فتنه اخیر بیش از پیش نیز هویدا شد، به خوبی مورد توجه این بخش بوده است.

 




اوباما: هیچ راهی برای تأیید صحت انتخابات ایران وجود ندارد. آمریکا کسانی برای نظارت بر این اتخابات نداشته است. ما از موسوی حمایت می‌کنیم.

فرح پهلوی: موسوی بسیار شجاع است(رادیو فردا 30/3/88)

آنجلا مرکل: از مقام‌های ایرانی درخواست می‌کنیم انتخابات بازشماری شود و خشونت علیه تظاهرکنندگان را کنار بگذارند.

بنیامین نتانیاهو(نخست‌وزیر رژیم اسرائیل): تضمین صلح در خاورمیانه در گرو ایران ضعیف است. اگر ایران قوی باشد صلح نیز از ما دور خواهد شد.

با این حال شاید بیشترین تصاویر به نمایش درآمده در این بخش به حوادث پس از انتخابات و جریان فتنه مرتبط شود؛ آتش‌سوزی و تخریب اموال بیت‌المال، ماجرای ساختگی قتل ندا آقاسلطان و دلسوزی بیگانگان!، عدم موضع خواص نسبت به هنجارشکنی‌ها و... از جمله این موارد است.

 


لازم به ذکر است که بخش بصیرت قرآنی که در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب در زمینه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بیگانگان به نمایش درآمده است تا 23 ماه مبارک رمضان و در طبقه فوقانی شبستان مصلی امام خمینی(ره) دائر خواهد بود و بر این اساس پرداخت به مفهوم بصیرت از منظر وحی، زمینه های ابتلاء و امتحان مومنان، فتنه و راه های مقابله با آن از نگاه آیات و روایات را به شکلی جالب توجه، مورد اشاره قرار داده است.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 3:44 عصر | نظرات دیگران()

مهدی کروبی معتقد است که مجتهد جامع الشرایط است و برای اثبات این ادعا چند روز است که رسانه شخصی خود را با این هدف به کار گرفته است.به گزارش شبکه ایران،‌ تلویزیون ضدانقلاب جدیدالتاسیس در چند روز گذشته تلاش کرد کروبی را فردی متدین و مجتهد به احکام دینی معرفی کند.

به نوشته جهان، در همین رابطه این رسانه روز گذشته دست نوشته‌ای از آقای صانعی منتشر کرد که وی در این دست نوشته تصریح کرده است، مهدی کروبی فردی مجتهد و دارای صلاحیت تقوائی و علمی است. به گفته آقای صانعی، مهدی کروبی، مجتهد جامع الشرایط است!

لازم به ذکر است پیش از این هیچ خبر یا انتقادی در این خصوص از مهدی کروبی مطرح نشده بود و تلاش بدون مقدمه کروبی برای اثبات اجتهاد خود معلوم نیست با چه هدفی صورت می گیرد.

گرچه بعید نیست پس از کنار گذاشته شدن آقای صانعی از مرجعیت، مهدی کروبی تلاش دارد به عنوان مجتهد و بعد هم مرجع تقلید برای فتنه‌گران نقش آفرینی کند.

پیش از این اخباری مبنی بر اختلاف سران فتنه 88 مطرح شده بود.گفته می شد در این اختلافات کروبی ار رهبری جریان کنار گذاشته است و وی از سوی خاتمی و موسوی بازی گرفته نمی شود. با این توصیف بعید نیست که کروبی پس از ناامیدی از رهبری جنبش به فکر مرجعیت برای آنها باشد


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 3:43 عصر | نظرات دیگران()

گفت: چه خبر؟!
گفتم: یادت هست بعد از تصویب تحریم ها علیه ایران، هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا گفته بود ایران به زودی جای دندان های سگ تحریم را بر بدن خود احساس خواهد کرد!
گفت: آره یادم هست ولی همون موقع «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در جواب کلینتون گفته بود؛ سگ تحریم شما فقط پارس می کند و دندانی برای گاز گرفتن ندارد.
گفتم: اما حالا که می بینی از بی تاثیر بودن تحریم ها می نالند و به چین و روسیه و چند کشور آسیایی اعتراض می کنند که چرا تحریم ها را رعایت نمی کنند؟
گفت: بعضی از شرکت های آمریکایی و اروپایی هم تحریم را رعایت نمی کنند.
گفتم: یارو چلوکبابی باز کرده بود، خودش می رفت یک مغازه دیگه ناهار می خورد. پرسیدند چرا تو چلوکبابی خودت غذا نمی خوری؟ گفت؛ پدرسوخته های فلان فلان شده خیلی گرون حساب می کنند!!


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 3:42 عصر | نظرات دیگران()

 

به گزارش نهال نیوز یک وبلاگ نویس جوان (وبلاگ نویسنده) به سخنان سعید حدادیان واکنش نشان داده است و آورده است:

آقای سعید حدادیان (مداح عزیز ونورچشم ما)درجلسه شب گذشته هیئت رزمندگان اسلام ، احمدی نژاد را به بیرون رانده شدن از بهشت بیم داده و فرموده اند که :حضرت آدم با خوردن گندم از بهشت رانده شد ومن نمی دانم احمدی نژاد از کدام گندم خورده  که قرار است اینگونه از بهشت رانده شود!

ما براساس شواهد وقرائن موجود  بهشت موردنظرآقای سعید حدادیان را اینگونه مشاهده می کنیم:

1-  اصول گرایان مفت خور به تو فحش  می دهند که چرا دست آقازاده ها ومافیای سیاست و اقتصاد را درپیش چشم مردم گشودی و باعث وبانی فتنه شدی!

2-  اصولگرایان منتقد به تو فحش می دهند که چرا به آنها باج نمی دهی و دست فک و فامیل آنها را در وزارت و ...بند نمی کنی!

3-  اصول گرایان حامی به تو فحش می دهند که چرا رحیمی و مشایی را باوجود پرکاری و مثمر ثمر بودن  بیرون نمی اندازی تا دل ما خنک شود!

4-  مجلسی ها به تو فحش می دهند که چرا پیام باند وفراکسیون مارا دریافت نمی کنی و اجرائیات کشور را دربست دراختیار ما نمی گذاری!

5-  قوه قضائیه به تو فحش می دهد که چرا پا تو کفش ما می کنی و دنبال افشای مفسدین ورانت خوارها هستی و ادبیاتت پاستوریزه نیست!

6-  موسوی وکروبی و تفاله های اجنبی به تو فحش می دند که چرا دست منافین جدید لانه کرده پشت نقاب  امام را رو کردی وبیست وچهار میلیون رای از ملت  گرفتی!

7-  کارگزارن سابق به تو فحش می دهند که چرا شبانه روز کارمیکنی و با حل مشکلات ،ما را پیش چشم مردم سنگ روی یخ می کنی!

8-  آمریکا وانگلیس به تو فحش می دهند که چرا مقابل زورگویی ها ایستاده ای و حق داشتن انرژی هسته ای را  احیا کردی !

9-  سران عرب به تو فحش می دهند که چرا اینقدر محبوب دل امت اسلام شدی و با استکبار ستیزی ات خیانت آنها را بیشتر به رخشان کشیدی!

....خلاصه همه کاری ندارند جز غر زدن وفحش دادن به تو،وتو باید براساس اعتقاداتت دراین فضا  کاری کنی تا گره ای از مشکلات مردم بگشایی ....با این اوصاف باورکنید ما اگر جای احمدی نژاد بودیم عطای این بهشت را به لقایش می بخشیدیم! ....ولی باز معرفت داش محمودو عشق است !


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/23 و ساعت 4:20 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش رسالت، مهدی کروبی که در انتخابات سال گذشته کمتر از یک درصد آرای شرکت کنندگان را به دست آورد به خاطر همراهی با جریانات ضد انقلاب و طرح اتهامات بی اساس به نظام از سوی طرفداران، لقب یکی از سران فتنه را دریافت کرد در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین به دو واقعیت مهم اعتراف کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که جایگاه شما در میان مردم چگونه است با ناراحتی اعلام کرد من هر جا پا می گذارم با هواداران نظام مواجه می شوم که مرا مورد شماتت و سرزنش قرار می دهند.

کروبی در این مصاحبه همچنین در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت جنبش فتنه و علت عدم تحرک این جنبش در ماه های اخیر گفت دیگر امکان اینکه هواداران این جنبش بتوانند به خیابان ها بیایند وجود ندارد و ما باید به سمت کارهای فرهنگی و روشن کردن افکار عمومی برویم


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/23 و ساعت 4:8 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/23 و ساعت 4:1 عصر | نظرات دیگران()

 
 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 11:56 عصر | نظرات دیگران()

برگه امتحان ریاضی شیخ در دوران تحصیلش پیدا شد.

با دیدن این برگه می توانید علت رفتارهای شیخ را بهتر درک کنید


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 11:54 عصر | نظرات دیگران()

 


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 11:52 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396416
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی