سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

به گزارش شبکه ایران، سایت ضد انقلابی خودنویس در مطلبی با عنوان "همه فرزندان هاشمی" به معرفی فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر هاشمی پرداخت.

این سایت دختر بزرگ آقای هاشمی را چون یک مشاور در کنار پدر می داند که نمی‌توان او را آنقدرها دور از سیاست دانست.

به نوشته سایت مذکور "محسن اگر چه فرزند دوم است اما سومین فرزند سیاسی هاشمی است و شبیه‌ترین چهره را به پدر دارد."

سایت ضد انقلابی خودنویس فائزه هاشمی را گل سرسبد دموکراسی‌خواهی در خاندان هاشمی خوانده و عنوان کرده است که او سیاسی ترین و جسورترین فرزند آقای هاشمی هم هست.

این سایت در تعریف از فائزه هاشمی وی را رک‌ترین سیاستمدار دهه اخیر هم نامیده است.

سایت مذکور در ادامه با بیان اینکه مهدی هاشمی قائم مقام حسین مرعشی در کمیته راهبردی ستاد حامیان میرحسین بوده است، او را گرداننده سایت جمهوریت دانست.

این سایت ضد انقلابی در ادامه تلویحا تعقیب و دستگیری مهدی هاشمی را "امری محال" دانسته و نوشته است: وی پس از انتخابات بارها از سوی قوه قضاییه فراخوانده شده است و پیکان حملات جناح افراطی او را نشان گرفته است، اما چه کسی است که توان تعقیب او را داشته باشد؟

سایت مذکور در پایان یاسرهاشمی، فرزند کوچک آقای هاشمی را غیر سیاسی ترین فرزند این خاندان دانسته و وی را به جستجوگری عتیقه متهم کرده است


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 9:49 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، یک شرکت مخابراتی بین‌المللی هم اظهارات یکی از مجرمان آشوب‎های خیابانی سال گذشته در ایران را به تمسخر گرفت و آن را ناشی از اشتباهات متعدد دانست.

چند روز پیش "عیسی سحرخیز" که چندی پیش خبر تمارض او به بیماری برای خروج از زندان و فرار به آمریکا از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد، طی دادخواستی از شرکت "نوکیا زیمنس" و دیگر شرکت‌های مرتبط، به دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرد.

با این حال، شرکت نوکیا روز جمعه این شکایت را رد کرد و اعلام کرد: دعوی سحرخیز در جایی اشتباه، علیه طرف اشتباه و بر اساس فرض‌های اشتباه اقامه شده‌است.

این شرکت مخابراتی می‌افزاید: سحرخیز و پسرش به دنبال این هستند تا شبکه نوکیا زیمنس را به خاطر اقدامات اطلاعاتی و امنیتی مقام‌های ایرانی مقصر اعلام کنند، آن هم از طریق اقامه دعوی در ایالات متحده؛ یعنی کشوری که مطلقاً هیچ ارتباطی با موضوع دادخواهی آن‌ها ندارد.

گفتنی است فعالان سیاسی معتقدند جریان فتنه پس از اینکه متوجه شده اخبار جلسات محفلی و برنامه‌ریزی‌های سازمانی آن‌ها برای به اغتشاش کشیدن کشور، افشا شده است، تلاش می‌کند تا دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی کشور را به خاطر انجام وظایف قانونی خود مورد سرزنش قرار دهد


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 9:47 عصر | نظرات دیگران()

حاج منصور ارضی در جمع مناجات کنندگان در مسجد ارک تهران گفت: تا آخرین لحظه عمرمان هرگز با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و هرکس که بگوید می خواهد با آنها مذاکره کند مورد تمسخر قرار می گیرد.
 

به گزارش جهان وی ادامه داد: همایش ایرانیان خارج از کشور که در روزهای اخیر تشکیل شده بود تنها به این دلیل بود که بیایند این مسئله مذاکره با آمریکا را برای مردم جا بیاندازند اما خداوند آنها را ضایع کرد. 

این مداح مشهور خاطرنشان کرد: عده ای از منافقان اکنون در سایت های خبری خود آورده اند که باید روز قدس شعار استیضاح مقام معظم رهبری را سر دهند و از اکنون برنامه ریزی خود را برای اهانت به مقام عظمای ولایت را آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر موضع گیری آنها را از ابتدا به دقت نگاه کنیم اصلا با برنامه هسته ای ما کاری نداشتند، آنها می خواستند که مقام معظم رهبری را نشانه بگیرند. 

حاج منصور ارضی با اشاره به اتفاقاتی که در روز اول ماه رمضان (در ماجرای تعرض به محسن رضائی)در مسجد ارک تهران رخ داد گفت: آن دسته از افرادی که به دنبال این امر بودند که چرا من به ظاهر به آن آقا احترام گذاشتم بدانند که رادیو فردا که برای ضد انقلاب است در یک برنامه که حدود 3 ساعت طول کشید به این موضوع پرداخت و گفت که لباس شخصی های منصوب به من به فلان شخص که از سرداران جنگ بوده است حمله کردند.
وی ادامه داد: من باید بگویم ببینید این کار های غلط شما به کجا ها که نرسید.
وی با اشاره به حرکت هایی که اکنون رئیس دفتر رئیس جمهور انجام می دهد تصریح کرد: این آقا اکنون در حال کار کردن برروی کارخانه ها است تا بتواند بچه های متعهد را از آنجا خارج کند ونیروهایی که خودش می خواهد  برآنجا مستقر کند که خداوند نخواهد گذاشت این آقا به مقاصد خود برسد.
حاج منصور در گوشه ای دیگر از سخناناش گفت: مبلغ 9 میلیارد تومان بابت همایش ایرانیان خارج از کشور خرج شد و آنها اکنون برگشته اند و دیگر کاری به ایران ندارند اما عده ای از همین همسایه های نزدیک ما شب ها گرسنه می خوابند که ما به آنها دقت نمی کنیم.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:52 عصر | نظرات دیگران()

وزیر دفاع با اشاره به خودکفایی نیروهای مسلح گفت: اکنون بیش از هر زمان دیگری مقتدرانه در مقابل رژیم استکبار ایستاده‌ایم.
وحیدی در ادامه به تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: ما صداهایی را می‌شنویم که می‌گویند طرح نظامی در دست داریم و ما به آنها می‌گوییم ما همان ملتی هستیم که برای اینکه یک وجب از خاک ایران به‌دست دشمن نیفتد هشت سال جنگیدیم و حدود 200 هزار شهید دادیم؛ آیا شما هم آماده‌اید که سال‌ها بجنگید و ده‌ها هزار بلکه صدها هزار کشته به خانه ببرید؟ ما آماده‌ایم.
وزیر دفاع با اشاره به پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی اظهار داشت: در آن زمان همه ناراحت بودند؛ زیرا می‌گفتند: ما حاضریم همه چیز خود را بدهیم. امام چرا جام زهر را بنوشد. ناراحتی به این دلیل بود و گرنه ما در همان زمان هم پیروز بودیم.
وحیدی با بیان اینکه تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم، گفت: ما فکر باطل دشمنان اسلام را به گور می‌فرستیم. خفاشانی که شب پروازند نمی‌توانند عقابان تیزپرواز را مستأصل کنند. آنها فکر می‌کنند با این تسلیحات نظامی‌شان می‌توانند ملت ما را بترسانند؛ درحالی‌که ملت ما بر فراز قله‌ها پرواز می‌کند و رهبرمان دشمنان را به‌ذلت کشانده است


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:49 عصر | نظرات دیگران()

کروبی که چندی پیش گفته بود حتی سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم! این بار با واکنش از سوی امت حزب الله شهرری روبرو شد و مجبور به فرار از این شهر شد. به گزارش جوان آنلاین روز گذشته نفر پنجم انتخابات سال گذشته بدون قرار قبلی در مراسم ختم مرحو حجت الاسلام سید تقی موسوی درچه ای از اعضای مجمع روحانیون مبارزحاضر شده بود که با واکنش مردم متدین شهرری روبرو شد و در نهایت با اعتراض مردم که شعار می دادند "  حرم عبدالعظیم جای منافقین نیست" مجبور شد با اعوان و انصارش شهرری را ترک کند.
لازم به ذکر است اعتراض مردم شهرری محدود به کروبی نبود و با شعار دادن علیه مجید انصاری و محتشمی پور که از افراد بسیار موثر در ایجاد توهم تقلب در سران فتنه بود این دو را نیز مجبور به خروج فوری از مراسم ختم و خارج شدن از شهرری کرد.البته برخی رسانه های همسو با این جریان خبر کذب برخورد فیزیکی با این دو را نیز منتشر کرده اند.
گفتنی است قرار بود خاتمی نیز در این مراسم شرکت کند اما به دلیل احتمال برخورد مردمی با خود از شرکت در مراسم ختم آن مرحوم خودداری کرد.
 


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:46 عصر | نظرات دیگران()

صراط - رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد فتنه گران قادر به برنامه ریزی دوباره برای ادامه جنبش نیستند.

کروبی در دیداری که مخاطبان آن «گروهی از جوانان اصلاح طلب» عنوان شده اند، تصریح کرد ادامه جنبش به برنامه ریزی نیاز دارد اما در شرایط کنونی، نمی توانیم یکجا جمع شویم و برنامه ریزی کنیم.
وی البته در توجیه بی کفایتی برای احیای دوباره فتنه و آشوب، سرکوب را بهانه کرده اما متعرض این حقیقت نشده که برنامه ریزی فتنه گران در طول 14ماهه پس از انتخابات، علی الدوام حالت کاهنده و نقض غرض داشته به نحوی که در22بهمن و سپس روز کارگر و سالگرد انتخابات، با امحای مطلق فتنه و آشوب مواجه شدند.

کروبی در عین حال توضیح نداده که چرا نظام باید برای براندازی و آشوب طلبی- به نیابت از آمریکا و اسرائیل- اجازه فعالیت و گردهمایی بدهد.

این نامزد سرمایه باخته در انتخابات، برای روحیه دادن به افراد سرخورده گفته است «اصولگرایان در میان خود دچار اختلاف شدیدی شده اند.» او همچنین درباره اختلافات شدید خود با دیگر فتنه گران، منکر ماجرا شده و می گوید «اختلافی وجود ندارد حتی برعکس، در این دوران سخت تلاش می کنیم با همدلی و همراهی امور را پیش ببریم.»

شایان ذکر است کروبی اگرچه ماهها قبل از انتخابات از سوی خاتمی و موسوی و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و کارگزاران دور خورده بود و در انتخابات نیز نتوانست اعتماد بیش از 330هزار نفر (کمتر از یک درصد 40میلیون شرکت کننده) را کسب کند اما بلافاصله پس از انتخابات و با مشاهده برنامه ریزی سران فتنه برای القای تقلب و ایجاد آشوب، فرصت را برای موج سواری و پوشاندن بی اعتمادی مطلق مردم به شخص خود مناسب یافت و تلاش کرد با رفتارهای انتحاری، آب رفته را به جوی بازگرداند. با این اوصاف، دم زدن او از برنامه ریزی- در حالی که اغلب به حلقه های اصلی برنامه ریزی افراطیون راه داده نشده- نوعی کلام مطایبه آمیز است و چه نظام اجازه تجمع برای برنامه ریزی بدهد و چه این اجازه را ندهد، کروبی جزو تصمیم گیران و سناریست ها قلمداد نمی شود بلکه اغلب در جلسات مذکور، نقش سیاهی لشکر یا بدلکاری که باید خود را به در و دیوار بکوبد، به او واگذار می کنند.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:37 عصر | نظرات دیگران()

«یان لی اندرسون» خبرنگار نیویورکر پس از بازگشت از ایران، در مصاحبه با خبرگزاری بی‌بی‌سی، از شکست جریان فتنه و اقتدار ایران در مسیر پیشرفت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران «یان اندرسون» خبرنگار «نیویورکر»،بعد از سفر اخیر خود به ایران در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا اعلام کرد: من در این سفر با جمعی از سران و اعضای فتنه و همچنین محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران دیدار کردم و شکست این جریان و اعتماد به نفس بالای احمدی نژاد و اقتدار دولت را به چشم دیدم.

وی در این مصاحبه تصریح کرد: من در این سفر اعتماد به نفس بالایی را در احمدی نژاد دیدم که تاکنون هیچ گاه آن‌را احساس نکرده بودم؛ وی بسیار آرام و متین رفتار کرد.

اندرسون افزود: جریان فتنه دیگر هیچ حضور سیاسی در ایران ندارد و کاملاً سرکوب شده است.

گفتنی است، اندرسون که یکبار دیگر نیز شش ماه پیش از انتخابات در دسامبر 2008 به ایران سفر کرده بود در این مصاحبه تأکید کرد: دیگر خبری از جریان شکل گرفته شده پس از انتخابات در ایران نیست


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:36 عصر | نظرات دیگران()




 

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 3:50 عصر | نظرات دیگران()

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه هر چقدر ما از فتنه سال گذشته فاصله می‌گیریم عمق آن برای ما روشن‌تر می‌شود، اظهار داشت: اگر موضع استکبار را تا قبل از 9 دی سال قبل و پس از مقایسه کنید، می‌بینیم که تا قبل از 9 دی دائم حمایت از سران فتنه و اغتشاشگران را در دستور کار داشتند ولی پس از آنکه سیل خروشان ملت در این روز به میدان آمدند، لحن آنها عوض شد و از همان موقع زمزمه تحریم‌های جدید علیه ایران به گوش رسید و اینها نشان می‌دهد دشمنان کشور امیدهای زیادی به فتنه سال قبل بسته بودند.
خاتمی افزود: چند روز پس از انتخابات 22 خرداد، حضرت آقا یک جمله خصوصی فرمودند و گفتند من تاسف می‌خورم که چرا عده‌ای نمی‌خواهند بفهمند که قصه، قصه انتخابات نیست بلکه آنها به دنبال براندازی هستند و من با تمام توان در مقابل آن می‌ایستم.
وی با بیان اینکه به لطف خدا آن گمراهی که پیامبر را نگران کرده بود در بین ملت ما اتفاق نیفتاد، گفت: به همین دلیل بود که رهبر انقلاب فرمودند عموم مردم ما در این فتنه از نخبگان و خواص جلوتر رفتند و من می‌خواهم بگویم مردم حتی از برخی نخبگان حوزوی و دانشگاهی نیز پیشی گرفتند

اما دو فتنه از فتنه‌های تاریخ انقلاب جزو مضلات‌الفتن یا همان فتنه‌های لغزنده بود که یکی از این فتنه‌ها، فتنه باند مهدی هاشمی بود که در متن آن شخصی قرار داشت که پیش از انقلاب به عنوان یکی از رهبران مبارزات محسوب می‌شد و تا مدت‌ها نیز مردم او را "قائم مقام رهبری و آیت حق " صدا می‌کردند اما دیدیم که خط خود را از امام(ره) جدا کرد، مایه دلخوشی بیگانگان شد و در آخرین موضع‌گیری‌هایش حتی نظام اسلامی را نامشروع اعلام کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان ادامه داد: او کسی بود که در همین مجلس خبرگان قانون اساسی اعلام کرد لازم نیست رئیس‌جمهور را مردم انتخاب کنند بلکه باید رئیس‌جمهور با انتخاب ولی فقیه و تحت نظر او کار کند اما شاهد بودیم که همین شخص در آخر عمر حتی تشریفاتی‌ترین نقش را هم برای ولی فقیه قائل نبود.
خاتمی فتنه سال گذشته را یکی دیگر از فتنه‌های لغزنده تاریخ انقلاب دانست و گفت:‌در این فتنه کسانی به مبارزه با نظام اسلامی پرداختند که تمام آبرو وحیثیت‌شان را از امام(ره) داشتند و در انتخابات هم با القابی مانند "نخست‌وزیر امام(ره) " تا توانستند از ایشان خرج کردند. اما دیدیم که برای آرمان‌های امام(ره) که همان نظام اسلامی است، شمشیر را از رو بستند.
وی ادامه داد: کسانی که فریاد امام امام‌شان گوش فلک را کر می‌کرد، امروز به امیدی برای آمریکا، ‌اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی درجهت براندازی نظام اسلامی تبدیل شدند اما به برکت وجود ولی فقیه بصیر این حرکت هم نتوانست مردم را به دنبال خود کشیده و از خط انقلاب منحرف کند


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()

وزیردفاع از تست موفقیت‌آمیز جدیدترین موشک ساخته شده در داخل به نام قیام 1 با ویژگی‌های منحصر به فرد خبر داد.

به گزارش فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دقایقی پیش درسخنان پیش از خطبه امروز نماز جمعه که به مناسبت 31 مرداد، روز صنعت دفاعی ایراد کرد، از تست موفقیت‌آمیز جدیدترین موشک زمین به زمین ساخت صنایع دفاعی کشور به نام قیام خبر داد و گفت: ‌این موشک از کلاس جدید موشک‌های ایرانی است که دارای ویژگی‌های فنی جدید و قدرت تاکتیکی منحصر به فرد است.

وحیدی نداشتن بالک را جزو ویژگی‌های موشک قیام دانست و تصریح کرد:‌ کمتر موشک‌هایی این قابلیت را دارند و از آنجا که قیام یک موشک زمین به زمین است این موضوع قدرت تاکتیکی فراوانی را به آن می‌دهد.

وی به سیستم هوشمند هدایت موشک قیام اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های دیگر این موشک این است که احتمال اصابت موشک‌های دیگر به آن به شدت کاهش یافته است


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 1:55 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396452
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی