سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

 

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 9:22 عصر | نظرات دیگران()

 
زهرا رهنورد در اظهاراتی توهین‌آمیز، نظام جمهوری اسلامی ایران را با حکومت "صدام حسین" مقایسه کرده و صدام را بهتر از مسئولان ایران دانسته است!

به گزارش شبکه ایران، همسر میرحسین موسوی که سابقه ارائه تئوری‌های جالبی را در کارنامه خود دارد، جدیدترین نظریه خود را خطاب به هفت نفر از مجرمان حوادث سال گذشته عنوان کرده است.

زهرا رهنورد که از سوی شوهرش به عنوان روشنفکرترین زن ایران معرفی شده، اعضای محکوم شده احزاب توقیف شده "مشارکت" و "مجاهدین" را به سبب نوشتن نامه ای به قوه قضاییه علیه سپاه پاسداران، "هفت دلاور" نامیده است.

همسر مصطفی تاج‌زاده هم صبح امروز شوهر خود و دیگر نویسندگان این نامه را "قهرمانان ملی" نامیده است.

خانم رهنورد همچنین در سخنانی جالب این نامه را ندای حق‌طلبی مردم دانسته که از "حلقوم" این افراد بلند شده است!

وی چندی پیش هم با استفاده از همین ادبیات جالب، خواستار آزادی زنان از "هلفدونی" شده بود!

البته زهرا رهنورد در پایان این سخنانش، در اظهاراتی توهین‌آمیز، نظام جمهوری اسلامی ایران را با حکومت "صدام حسین" مقایسه کرده و دیکتاتور سابق عراق را بهتر از مسئولان ایران دانسته است.

حمایت سران جریان فتنه از اعضای "مشارکت" و "مجاهدین" در راستای کاهش فشار افکار عمومی بر نویسندگان نامه مذکور ارزیابی شده است.

سران مجاهدین و مشارکت پس از نگارش نامه خود به قوه قضاییه، با اعتراض شدید فعالان سیاسی مواجه شده اند.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()

 

معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد:
یک پاسخ قاطع به تهدید نظامی آمریکا
سردار جزایری با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا گفت: در صورت حماقت آمریکا از هر نقطه‌ای که آسیب ببینیم آنجا را ویران و با هر اقدامی مقابله به مثل خواهیم کرد و اگر واشنگتن آغازگر جنگ باشد مطمنئا توان پایان دادن بدان را نخواهد داشت.

به گزارش شبکه ایران، سردار سید مسعود جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم با بیان اینکه آمریکا با مشکلات داخلی و بین المللی مختلفی مواجه است لذا قادر نیست اقدام نظامی جدیدی را صورت دهد، گفت: در صورتیکه آمریکا مرتکب این اشتباه تاریخی و بزرگ شود و جنگ را آغاز کند مدیریت این جنگ با آن نخواهد بود.

از هر نقطه‌ای آسیب ببینیم مقابله به مثل می‌کنیم
بر اساس گزارش فارس، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درباره احتمال حمله هوایی آمریکا تصریح کرد: دوران زدن از طریق حمله هوایی و فرار کردن تمام شده و خود آمریکایی ها نیز این مساله را خوب می‌دانند که مدل دفاعی ایران در برابر آنها صفر و صد است یعنی ما بر اساس آموزه‌های دینی شروع کننده نخواهیم بود و صد نیز یعنی دفاع ما، دفاعی ویرانگر، گسترده، عمیق و پیچیده خواهد بود.
جزایری اظهار داشت: در صورت حماقت آمریکا از هر نقطه‌ای که آسیب ببینیم آنجا را ویران و با هر اقدامی مقابله به مثل خواهیم کرد و اگر واشنگتن آغازگر جنگ باشد مطمئناً توان پایان دادن بدان را نخواهد داشت.

تهدید‌های نظامی غرب با هدف تصویب قطعنامه 1929
وی با بیان اینکه ما باید همواره در برابر کشورها و رژیم‌هایی مانند آمریکا و اسراییل آمادگی دفاعی و نظامی داشته باشیم، افزود: تهدیدهای نظامی با هدف ایجاد عملیات روانی برای تصویب قطعنامه 1929 بوده است زیرا آمریکا و همپیمانانش بر این تصورهستند که با این قطعنامه می‌توانند ایران را به تسلیم وادارند.

حقیقت ایران هراسی در تقابل دو دیدگاه اسلام ناب محمدی و ایران هراسی
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حقیقت ایران هراسی را باید در تقابل دو دیدگاه و دو ایدئولوژی دید؛ مکتب اسلام ناب محمدی در برابر لیبرال دموکراسی آمریکایی قرار گرفته و به نظرمن ریشه اصلی این برخورد و تقابل و دشمنی آمریکا و استکبار جهانی را باید در این مطلب اساسی جست‎وجو کرد.
جزایری افزود: آمریکا تلاش می‌کند از یک طرف ایران را در حیطه خودش قرار دهد و از طرفی مانع شود که اقتدار ایران و تلاش های صلح جویانه برای بسط عدالت در منطقه جاری و ساری شود.

<>
function openNewsPrint(id) {
_winName = "IRNN";
_info = "toolbar=yes,location=no,directories=no,status=yes,menubar=no,center=yes,scrollbars,resizable=yes,dependent,height=600,width=680, title=NewsPrint";
urlLoc = "NewsPrint.aspx?id=" + id;
(urlLoc,_winName,_info);
} // MM_openBrWindow function

function openEmailNews(id) {
_winName = "IRNN";
_info = "toolbar=yes,location=no,directories=no,status=yes,menubar=no,center=yes,scrollbars,resizable=yes,dependent,height=500,width=450,title=NewsPrint";
urlLoc = "EmailNews.aspx?id=" + id;
(urlLoc,_winName,_info);
} // MM_openBrWindow function
 

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 7:54 عصر | نظرات دیگران()

اصلاح طلبان مخالف با اقدام گروه 7 مبنی بر شکایت از سربازان گمنام امام زمان(عج)،اقدام این گروه را« اشتباه استراتژیک» خواندند.
به گزارش«جوان آنلاین»،پیش از این اخباری مبنی بر اعتراض و انتقاد شدید برخی اعضای تشکل های تعلیق شده سازمان مجاهدین انقلاب وحزب مشارکت منتشر گردید که در آن مخالفان این اقدام خطاب به محسن امین زاده ،عبدالله رمضان زاده،فیض الله عرب سرخی و محسن میردامادی گفته اند در حالی که هیچ نامی از شما در سخنرانی مورد اشاره نشده، شما در این میان چه می گوئید و چرا شکایت کرده ائید؟.
در همین راستا جدیدترین اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که موج اعتراض های درونی دراین دو تشکل افزایش یافته است.
گفته می شود مخالفین اقدام این 7 نفر خطاب به این افراد گفته اند،ما درجریان انتخابات ریاست جمهوری و در حوادث بعد از آن اشتباه استراتژیک کردیم و در مقابل نظام بدون هیچ دستاوری ایستادیم.الان هم با این شکایت بازهم اشتباه استراتژیکی کرده و ضمن تکرار اشتباه انتخابات به روی نظام چنگ کشیدیم.
همچنین شنیده شده این افراد خطاب به این افراد بویژه بهزاد نبوی و عرب سرخی تصریح کرده اند که آنان این بازی بی فایده و پرهزینه را با تحریک خاتمی انجام داده و آتش به خرمن نیمه نابوده شده اصلا طلبان زده اند


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 3:50 عصر | نظرات دیگران()

رسالت:درخواست دو تن از مشاوران میرحسین برای بازگشت به دانشگاه در دیوان عدالت اداری رد شد. در پی اقدامات قانونی دانشگاه تربیت مدرس در لغو عضویت هیئت علمی و ممنوعیت تدریس علیرضا بهشتی و قربان بهزادیان نژاد، شکایتی از سوی این دو نفر به دیوان عدالت اداری ارائه شد که پس از بررسی و رسیدگی در دیوان رد شد اما وکیل این دو عضو موثر جنبش فتنه با اعتراض به رسیدگی های قانونی تهدید کرده است اگر درخواست بازگشت به محل تدریس این دو عنصر نزدیک به میرحسین در مرحله تجدید نظر تائید نشود به مجامع جهانی شکایت خواهند کرد.
معلوم نیست تهدید و تحت فشار قرار دادن قوه قضائیه برای تائید یک حکم چه تناسبی با ادعاهای جناب میرحسین مبنی بر پایبندی به قانون دارد؟!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 3:49 عصر | نظرات دیگران()

رسالت:سر کرده گروهک تروریستی کومله از مذاکره با نمایندگان میرحسین و کروبی در اروپا خبر داد.
عبدالله مهتدی سر کرده گروهک تروریستی کومله که در اروپا به صورت فراری زندگی می کند در مصاحبه ای با یک نشریه اروپایی اعلام کرد برای کمک به جنبش سبز اخیرا مذاکراتی را با نمایندگان کروبی و موسوی در اروپا انجام داده ایم.
وی اشاره ای به محل مذاکره و موضوعات مورد بحث نکرد. سر کرده گروهک کومله در این مصاحبه ایستادگی و احساس مسئولیت کروبی و موسوی در هدایت جنبش سبز را تحسین کرد و اعتراف کرد طی یک سال گذشته هر نوع حمایتی که برای جنبش سبز لازم بود انجام دادیم!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 3:42 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش عصر ایران به نقل از سایت خبری تیک دبکا اسرائیل ، پس از معلوم شدن نزدیکی زمان آغاز به کار رسمی نیروگاه اتمی بوشهر، چند تن از مقامات ارشد اسرائیلی به طور مخفیانه به کاخ سفید رفته و با مقامات آمریکایی دیدار کرده اند.

هدف از این دیدارها، متقاعد کردن مقامات روسی به توقف راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر از طریق مقامات آمریکایی بود.

کاخ سفید نیز تماس هایی را با مسکو داشته که دیمتری مدودف و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه نیز گفته اند که کشورشان، ایران را برای افتتاح این نیروگاه کمک نخواهد کرد.

این سایت خبری اضافه می کند: پس از گذشت چند روز سخنگوی آژانس اتمی روسیه (روس اتم) اعلام کرد که مسکو در 21 اوت سال جاری نخستین نیروگاه اتمی ایران را در بوشهر با کار گذاشتن سوخت، راه اندازی می کند.

این یعنی اینکه روسیه سعی کرد تا آمریکا را گمراه کند به ویژه آن که به نظر می رسد میان راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر و استقرار موشک های اس 300 روسیه در منطقه ابخازیا با هدف بستن مسیر احتمالی جنگنده های اسرائیلی برای حمله احتمالی به ایران ارتباط وجود دارد.

این رسانه اسرائیلی همچنین اظهارات جان بولتون سفیر پیشین آمریکا را در سازمان ملل متحد منتشر کرده که به شبکه فکس نیوز آمریکا گفته است : اسرائیل می بایست حمله نظامی به نیروگاه را در روز 21 اوت جاری یعنی روز راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر انجام دهد.

وی اضافه کرده بود: برای اسرائیل تنها یک هفته زمان باقی مانده تا تاسیسات هسته ای بوشهر را هدف قرار دهد تا قبل از اینکه زمان به طور نسبی بگذرد و دیر شود و حمله هم سخت شود.

اسرائیل سال هاست که دم از حمله نظامی به ایران می زند ولی مقامات نظامی و سیاسی آن با علم به این که هرگونه حمله ای به ایران ، با واکنش نظامی متقابل مواجه خواهد شد ، صرفاً به تبلیغات حمله بسنده می کنند.

آنها در موارد متعددی حتی تاریخ دقیق حمله را نیز از طریق رسانه های جمعی خود منتشر کرده بودند!

ایران تهدید کرده است که در صورت تجاوز اسرائیل ، بارانی از موشک بر شهرها و مراکز استراتژیک اسرائیل باریدن خواهد گرفت و منافع اسرائیل نیز در هیچ جای دنیا ، در امان نخواهد بود.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 3:41 عصر | نظرات دیگران()

گفت: بالاخره متوجه نشدیم که ماجرای شکایت 7 نفر از اعضای حزب مشارکت و سازمان مجاهدین علیه یکی از سرداران سپاه چه بوده است؟!
گفتم: به افشاگری سردار مشفق درباره پشت صحنه فتنه گران و روابط آنها با بیگانگان اعتراض داشته اند.
گفت: یعنی می گویند اطلاعاتی که سردار مشفق ارائه کرده واقعیت ندارد؟
گفتم: با وجود آنهمه اسناد و مدارک موجود، معلوم است که کاسه لیسی خود و سران فتنه برای بیگانگان را نفی نمی کنند.
گفت: پس علت اصلی شکایتشان چیست؟
گفتم: اینگونه شکایت کردن ها یکی از دستورالعمل های «جین شارپ» به عوامل کودتای مخملی است(دستورالعمل بند 140).
گفت: پس چرا حالا که فتنه شکست خورده به فکر استفاده از این دستورالعمل افتاده اند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! بدجوری دچار توهم شده اند.... از دیوانه ای پرسیدند برای مقابله با گرمی هوا چه دستورالعملی دارید؟ گفت؛ باید دستجمعی به طرف خورشید فوت کنیم!!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 3:37 عصر | نظرات دیگران()

چند روز پیش هم اردشیر امیر ارجمندی، مسئول حقوقی ستاد موسوی به خارج گریخت.

به گزارش شبکه ایران، حمزه غالبی، رئیس شاخه جوانان ستاد میرحسین موسوی، از کشور خارج و به فرانسه رفته است. این خبر را مشرق منتشر کرد.

غالبی در آخرین مطلبی که در وبلاگش قرار داده، نوشته است: «یاران گمنام» کسانی هستند که بدون اینکه کسی متوجه فعالیت آنها باشد? به صورت کاملا نا محسوس در هر جایی که هستند? در حد وسعشان? در جهت جنبش گام بر می دارند.

چند روز پیش هم اردشیر امیر ارجمندی، مسئول حقوقی ستاد موسوی به خارج گریخت.

وی نویسنده بیانیه‌های 1 تا 8 موسوی بود و با منافقین نیز در ارتباط داشت


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 11:35 عصر | نظرات دیگران()

برخی اطرافیان وی در مخالفت با این اقدام گفته‌اند یک سال حبس چیزی نیست مقاومت کن!

به گزارش مشرق، حسین مرعشی که در بند350 اوین به سر می‌برد در تلاش است توبه نامه‌ای را بنویسد تا پس از گذراندن 6 ماه حبس آزاد شود.

برخی اطرافیان وی در مخالفت با این اقدام گفته‌اند یک سال حبس چیزی نیست مقاومت کن!

مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی است و بواسطه رابطه فامیلی اش با رئیس مجمع تشخیص مصلحت، از شخصیت های نزدیک و همسو با آقای هاشمی رفسنجانی شناخته می شود.

آقای مرعشی که در جریان حوادث پس از انتخابات سال گذشته و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت و به یک ساله زندان محکوم شده است، در رویدادی خبرساز، در فاصله کمتر از 2 روز از آغاز اجرای حکم محکومیتش به یک مرخصی 15 روزه رفت.
 


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 11:34 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396444
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی