سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 11:39 عصر | نظرات دیگران()

سایت "خودنویس" با اشاره به سخنان اخیر کروبی که تلاش کرده تا خود را پیرو بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران معرفی کند، نوشته است: به هر حال وقتی مامان نیست باید با زن بابا ساخت.

به گزارش شبکه ایران، یک سایت مخالف جمهوری اسلامی ایران که توسط یک طنزپرداز سابق نشریات اصلاح‌طلب تاسیس شده، مهدی کروبی را "زن بابا"ی جریان فتنه دانسته است!

سایت "خودنویس" با اشاره به سخنان اخیر کروبی که تلاش کرده تا خود را پیرو بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران معرفی کند، نوشته است: از آنجایی که ما در سیاست به جای آرمانی اندیشیدن و آرمان‌خواه بودن ناچاریم عملیاتی بیاندیشیم و هدف عملی را مرحله به مرحله تعقیب کنیم فعلاً ناچاریم با این رهبران بسازیم و خود آنها رابسازیم. به هر حال وقتی مامان نیست باید با زن بابا ساخت.

این سایت در ادامه مطلب خود هم به سایر حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی حمله کرده و آنان را به تمسخر گرفته است.

به عنوان مثال، سایت وزیر ارشاد مهاجرانی را "دماغ پینوکیو" نامیده و از نحوه نگارش معصومه قمی (مسیح علینژاد) به "یک انشای دخترانه سوم دبستان" تعبیر کرده است.

خودنویس همچنین آقای موسوی را "نخود سیاست" نامیده است


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 12:48 عصر | نظرات دیگران()

یک نویسنده و محقق مکزیکی هشدار داد که حمله احتمالی علیه ایران تمام جهان را تهدید خواهد کرد.

به گزارش نهال نیوز ، "آلفونسو هریرا فرانیوتی "، نویسنده و محقق مشهور مکزیکی، در مصاحبه با خبرگزاری "پرنسا لاتینا " گفت که حمله احتمالی علیه ایران تمام جهان را تهدید خواهد کرد و خطر جنگ هسته‌ای همچنان نهفته باقی مانده است.
وی افزود: یک محاسبه اشتباه یا افزایش فشار گرایش متمایل به جنگ در آمریکا و در اسرائیل می‌تواند باعث شعله‌ور شدن درگیری در هر زمانی باشد.
این نویسنده و محقق مکزیکی ادامه داد: "باراک اوباما " رئیس جمهور آمریکا ممکن است تسلیم این فشارها شود اما هنوز این امید وجود دارد که اوباما وضعیت را از دیدگاه انسانی و واقعی ارزیابی کند تا از حمله و انهدام و ویرانی جلوگیری کند.
فرانیوتی گفت که امپریالیسم با تبلیغات و ایجاد وحشت، چالش با ایران را درشت‌نمایی کرده تا بهانه‌ای برای توجیه این موضوع به وجود آورد که نمی‌تواند به تنهایی به مقابله با ایران بپردازد.
این کارشناس ادامه داد که امپریالیسم این احساس را ایجاد کرده است که با فشار جهانی علیه خطر هسته‌ای غیر قابل توقف، می‌تواند به عدم وقوع هولوکاستی دیگر کمک کند.
این نویسنده و محقق مکزیکی گفت که هر اندازه که آنها تلاش می‌کنند که درباره خطر برنامه هسته‌ای ایران با دیگران حرف بزنند، اما در واقع مشکل در بلند‌پروازی‌های برتری جویانه ایالات متحده ریشه دارد.

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/22 و ساعت 11:34 صبح | نظرات دیگران()

عوامل میدانی فتنه گران به بهانه کلاس های تفسیر مشغول برنامه ریزی برای ادامه فتنه گری ها ی خود می باشند.
به گزارش جوان آنلاین، چندی پیش برخی از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت اقدام به برپایی جلسه ای محفلی در حسینیه بیت الزهرا(س) در ولنجک کرده اند.
این افراد که از اعضای انجمن های اسلامی دانشگاه های تهران، علامه و امیرکبیر هستند و در آشوب های پس از انتخابات در دانشگاه های تهران نقش آفرین بودند، اخیرا به بهانه تفسیر نهج البلاغه و دعای کمیل در حسینیه بیت الزهرا گرد هم می آیند و در خصوص آخرین تحولات سیاسی جامعه رایزنی نمود .
گفته می شود این افراد قصد دارند مرحله جدیدی از فتنه را در زمان آغاز به کار دانشگاه ها برنامه ریزی نمایند.
بیشتر افراد حاصل در این جلسه از شاخه روشنگری طیف دفتر تحکیم وحدت می باشند و این برنامه بصورت هفتگی برگزار می گردد.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 11:41 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 11:31 عصر | نظرات دیگران()

چند روحانی در حال دستبوسی فرح
عمامه اینها را بردارید

کار خاصی در نظرم نیست!!! نگران نشید !

اگه متوجه باشید به جز یکی بقیه هم سید هستن ، خدا لعنتشون کنه ، این جور آدما که آبروی دین و مذهب و قبل از اون آبروی انسانیت رو میبرن باید به سینه دیوارچسبوند و خلاصشون کرد!

یکی دست فرح رو میبوسه و دیگری هم دست آمریکا و انگلیس

کسی که با دستان پرمهر علی بیعت نکند دست آخر مجبور می شود که با پاهای چرک گرفته حجاج بیعت کند!

پی نوشت :

امام خمینی : ...در روایت است که از این اشخاص بر دین بترسید؛ اینها دین شما را از بین مى‏برند. اینها را باید رسوا کرد تا اگر آبرو دارند در بین مردم رسوا شوند؛ ساقط شوند. اگر اینها در اجتماع ساقط نشوند، امام زمان را ساقط مى‏کنند؛ اسلام را ساقط می کنند

                               عمامه اینها را بردارید    


دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 11:26 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 11:23 عصر | نظرات دیگران()

مهدی کروبی در مصاحبه اخیر خود گفته است که افشاگری من در مورد کهریزک باعث شد وضعیت زندان ها خوب شود.وی همچنین گفته است که در حال حاضر سر دوستان ما را در زندان در توالت می کنند.

به گزارش جهان وی در گفت وگو با گاردین گفته است:جمهوری اسلامی اکنون منحرف شده است و توسط یک جریانی که رای مردم رابه اندازه کافی نداردقوانین زیرپاگذاشته شده است ورفتارهای بامردم وزندانیان صورت میگیردکه دررژیم گذشته به خاطرفشارهای خارجی وافکارعمومی صورت نمی گرفت ماننداین اخباری که اخیراتوسط زندانیان مبنی برفروکردن سرهاشون درتوالت به جهت اعتراف گیری منتشرشده است که به خودمن هم نامه های ارسال شده است منظور من این بود که اگرچه آنان منحرف بودند اما یکسری ملاحظات را نیز در نظر می گرفتند. چهارچوب هایی رعایت می شد که متاسفانه اینهارعایت نمی کنند.

در این گفت وگو مصاحبه گر به کروبی می گوید که مردم معتقدند شما از خاتمی و موسوی شفاف تر سخن می گوئید که کروبی هم پاسخ می دهد:مردم به من لطف دارند.
کروبی در باره رهبری جنبش سبز هم می گوید:این جنبش رهبر ندارد.البته من و آقای موسوی با هم هیچ مشکلی نداریم ولی این جنبش رهبر هم ندارد.

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 11:9 عصر | نظرات دیگران()

احمد عارفخانی ،خبرنگار اعزامی رادیو معارف در سفر به لبنان تصاویر زیبایی از مواضع نیروهای حزب الله در جنگ 33 روزه با صهیونیست ها گرفته است که رادیو معارف در صفحه اینترنتی خود اقدام به انتشار آن نموده است .
 

 

 

 

 

تونل حفر شده توسط نیروهای حزب الله که از سویی مشرف به سرزمین های لبنان واز سویی مشرف به فلسطین اشغالی است
 

 

محل شهادت شهیدی از مردان حزب الله ،در این محل با کاشت گل سرخ نشانه گذاری شده است

 


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 3:50 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 397069
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی