سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

رسول خدا فرمود : «نزد خداوند، هیچ چیز دشمن تر از خانه ای که بر اثرطلاق ویران شود، نیست» . سپس امام صادق علیه السلام فرمود:«خداوند ـ عزّوجلّ ـ، به سبب دشمنی ای که با جدایی داشت، درباره طلاق تأکید ورزید و سخن را در آن باب، بارها بازگفت. [صفوان بن مهران ـ از امام صادق علیه السلام نقل می کند ـ]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 23

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سران فتنه از جنس بنی صدر هستند، گفت: فتنه 88 از قبل طراحی شده بود اما مقاصد شوم جریان نفاق با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کاملاً خنثی شد.
سیدعلیرضا مرندی به روند استحاله و دگرگونی سران فتنه اشاره کرد و افزود: هادیان اصلی اغتشاشات سال 88 شخصیت هایی بودند که از سلامت انتخابات مطمئن بوده ولی قصد ایجاد آشوب و فتنه در کشور را داشتند.
وی در ادامه تصریح کرد: اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از پیش طراحی شده بود و آنها قصد آشوب در جامعه را داشتند که هوشیاری و بصیرت مردم سناریوهای آنها را در نطفه خفه کرد.
مرندی با بیان اینکه سران نفاق به دنبال تغییر نظام بودند اظهار داشت: هر چه زمان از برگزاری انتخابات می گذشت بر همگان ثابت می گشت که فتنه ها و آشوب ها از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود. مرندی فریب خوردگان نفاق 88 را از سران فتنه جدا دانسته و اذعان داشت: سران فتنه با تحریک احساسات جوانان و استفاده از دستگاه های تبلیغاتی غربی قصد القای توهم تقلب در میان جوانان را داشتند اما به هدف اصلی خود دست نیافتند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: موسوی در مصاحبه با مجله تایم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت حضور در کسوت ریاست جمهوری ایران در مقابل اختیارات مقام رهبری در حوزه سیاست خارجی و نیروهای مسلح چگونه عمل خواهید کرد؟ اظهار داشت: با تظاهرات و راهپیمایی در خیابان های تهران، رهبری را وادار به تقسیم قدرت خواهیم کرد.
وی، با اشاره به سؤال خبرنگار مجله تایم از موسوی مبنی بر اینکه در صورت شکست در انتخابات چه رویه ای را در پیش خواهی گرفت؟ تصریح کرد: موسوی با پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه انتخابات جزئی از طرح گسترده و برنامه کلان اصلاح طلبان برای دستیابی به قدرت بوده و راه بازگشت ندارد، عملاً پرده از توطئه شوم فتنه گران داخلی و خارجی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برداشت.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 5:15 عصر | نظرات دیگران()

گفت: بعد از انتشار خبر راه اندازی شبکه ماهواره ای «رسا» توسط سران فتنه، صدای اعتراض برخی از گروه های ضد انقلاب بلند شده است.
گفتم: چرا؟! آنها باید از این که یک شبکه ماهواره ای دیگر علیه نظام اسلامی راه اندازی می شود خوشحال باشند؟
گفت: خوشحال هستند ولی می گویند با وجود این که سران فتنه علیه اسلام و امام و انقلاب حرکت کرده اند چرا دوباره اسم اسلام را در شبکه خود مطرح می کنند!
گفتم: خب! همه منافقین اینطوری هستند کار موسوی و کروبی و خاتمی تنها نیست!
گفت: البته سایت صهیونیستی بالاترین متعلق به منوشه امیر به آنها تذکر داده است که سران فتنه با رجوی و رضا پهلوی فرقی ندارند ولی فعلا مصلحت نیست که درون خود را خیلی آشکار کنند.
گفتم: مگر هنوز هم کسی وجود دارد که ماهیت واقعی سران فتنه را نشناخته باشد؟!
گفت: خودشان هم قبول دارند که هویت سران فتنه لو رفته و دچار مرگ سیاسی شده اند ولی می گویند از دکه ای که آنها باز کرده بودند باید استفاده شود!
گفتم: شخصی که عاشق پول و پله بود، سکته کرده و در بستر مرگ افتاده بود. بچه هاش رو صدا کرد و گفت روی سنگ قبرم بنویسید «فلانی مرده اما مغازه اش بازه»!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()

موضوع کمک یک میلیارد دلاری آمریکا به جریان فتنه به صحنه تقابل های جدی میان سران این جریان تبدیل شده است.
ماجرا از آن جا شروع شد که پس از اظهارات آیت الله جنتی مبنی برکمک یک میلیارد دلاری آمریکا به جریان فتنه، دو تن از کاندیداهای شکست خورده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین جلسه خود به بررسی این موضوع پرداختند.
در این جلسه مهدی کروبی با بیان اینکه سران فتنه تنها وی و موسوی نیستند و خاتمی و یک چهره سیاسی دیگر نیز این جمع را تشکیل می دهند ،گفته بود «این پولها را که ما نگرفته‌ایم؛ پس حتما «خاتمی » و«...» گرفته‌اند.
در همین رابطه گفته می شود مهدی کروبی این موضوع را بهانه ای برای تسویه حساب با خاتمی قرار داده و با بیان اینکه وی حتما باید این موضوع را پی گیری نماید گفته است: « من نمی دانستم بعضی ها یک همچنین پول هایی را گرفته اند».
در همین حال شنیده شده است خاتمی با اطلاع از تصمیم کروبی ،برخی افراد را به دیدار کروبی فرستاده و به وی پیغام داده که از پیگیری این موضع صرفنظر کند.
اختلافات میان مهدی کروبی و محمد خاتمی اخیرا به شدت رشد کرده و تلاش های برخی از چهره های موثر سیاسی متمایل به این جریان نیز برای کاهش این اختلافات سودمند نبوده است. کروبی عقیده دارد خاتمی هیچ هزینه ای نپرداخته ولی می خواهد خود را رهبر جریان نشان بدهد.
به گفته منابع آگاه ،خاتمی امکان طرح اسناد جدید علیه اصلاح طلبان را دلیل اصلی خواسته خود ذکر کرده و گفته است اصلاح طلبان بیش از این توان تحمل ضربات جدید را ندارند.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

 
آیت الله خزعلی با رد درخواست کروبی برای دیدار با وی که به بهانه رفع کدورت ها مطرح شده بود گفت: من اگر بیایم، به کروبی سیلی می زنم.
به گزارش جهان ، مهدی خزعلی، فرزند آیت الله خزعلی که مدتی پیش به دلیل همراهی با جریان فتنه از سوی بیت آیت الله خزعلی طرد شده است، از پاسخ قاطع پدر برای دیدار با مهدی کروبی خبر داده است.

چندی پیش قرار بود با نقشه مهدی خزعلی ، مهدی کروبی با آیت الله خزعلی دیداری داشته باشند و درخصوص وقایع پس از انتخابات صحبت کنند تا رفع کدورت! شود که آیت الله خزعلی پس از اطلاع از نقشه فرزندش، ضمن رد درخواست کروبی و مهدی خزعلی گفت من اگر در این مجلس حاضر شوم به کروبی سیلی خواهم زد

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 5:6 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9      
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 397100
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی