سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اگر آن که خواهى نیستى بارى بدان ننگر که کیستى . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

رسا: حجت الاسلام علی ربانی گلپایگانی از اساتید حوزه علمیه قم، در جمع مردم گلپایگان،‌ به تحلیل و بررسی حوادث و فتنه بعد از انتخابات پرداخت و با انتقاد از عملکرد برخی از کاندیداهای انتخابات و دلبستن آنها به بیگانگان گفت: در اینکه آمریکا،‌ صهیونیسم،‌ بی‌بی‌سی و رادیو اسرائیل دشمن ما هستند هیچ گونه شک و شبهه‌ای نیست و اگر فردی آنقدر درک و شعور نداشته باشد که اینها دشمن ما هستند و بخواهد از این طریق به اهداف و نقشه‌های خود برسد،‌ شایستگی کدخدایی در یک محله و روستا را هم ندارد، چه رسد به ریاست جمهوری.

حجت الاسلام ربانی گلپایگانی، از مدیریت‌های داهیانه مقام معظم رهبری تجلیل و از معظم له به عنوان شخصیتی کم‌نظیر در انقلاب اسلامی یاد کرد و ابراز داشت: خداوند تبارک و تعالی بعد از ارتحال امام راحل، شخصیت بزرگواری همچون حضرت آیت الله خامنه‌ای را به ملت ایران عنایت کرده است.

 

 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/12 و ساعت 8:28 عصر | نظرات دیگران()

علیرضا نوری زاده جاسوس دوجانبه در اظهاراتی جدید در حمایت از کروبی و موسوی گفته است اینکه فردی مثل مهدی کروبی در مقابل ولایت فقیه ایستاده است از افتخارات ما محسوب می شود.

به گزارش«جوان آنلاین»،این جاسوس در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه صدای آمریکا پخش می گردید با طرح سوالی از بینندگان می گوید: « آیا ما بیشتر به نظام ضربه زدیم یا شخصی مثل مهدی کروبی ؟ سپس اظهار می کند وقتی شخصی مثل مهدی کروبی آنچنان به ضد انقلاب خدمت می کند نباید اجازه تخریب وی را بدهیم و باید حمایت نماییم. ما باید کروبی را بیشتر تشویق نماییم تا در مقابل ولایت فقیه نیز بایستد و آن را زیر سئوال ببرد.»

این در حالی است که برخی از رهبران فتنه از جمله شخص مهدی کروبی هنوز ادعا دارد که راه ما راه امام خمینی است. سوال اینست که ایا راه امام اینست که انچنان رفتار کنیم که دشمنان واقعیی امام و اسلام و دین وجود ما را موجب خدمت معرفی کنند؟

کسانی که ادعای راه امام خمینی را دارند باید بدانند اصلی ترین شعار حضرت امام مبارزه با استکبار جهانی بخصوص امریکا و اسرائیل جنایتکار بوده است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/12 و ساعت 12:7 صبح | نظرات دیگران()

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: فتنه اخیر شکست خورده اما فتنه‌گران می‌خواهند به چهره‌ای دیگر درآیند و در انتخابات آینده مجلس به‌دنبال وارد کردن عناصر خاکستری خود هستند.

به گزارش روابط‌عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در اجلاس مسئولان تبلیغات و روابط‌عمومی استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت، وظیفه تبلیغات اسلامی را تبلیغ رسالات الهی دانست و اظهار داشت: وظیفه تبلیغات، وظیفه‌ای مهم و سنگین است. اگر می‌خواهیم تبلیغ در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ولایی را انجام دهیم باید تبلیغ در مسیر رسالت خدایی باشد و این موضوع وظیفه همگانی است و از فرد و جامعه و احزاب همه در آن مسیر باید کار کنند.

وی با بیان اینکه اولین مانع اصلی در تبلیغ در مسیر رسالت الله، شیطان است، افزود: در قدم برداشتن برای تبلیغ با نیت خدایی با منافقین و کفار و امثال آنها مواجه می‌شویم، در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که باید بدون بیم از دشمنان حق، با اعتقادی راسخ در این مسیر حرکت کرده موانع را از سر راه برداشت.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: شیطان در تبلیغ شیوه اغوا دارد و صریح و شفاف به صحنه نمی‌آید و به همین دلیل است که غربی‌ها از توطئه، حربه‌های فریب‌کارانه‌ و نشر اکاذیب برای تبلیغ و معرفی خود در جهان استفاده می‌کنند تا به‌ اهدافشان دست یابند.

وی ادامه داد: در تبلیغ اسلامی گاه تبلیغ‌گران دچار نگرانی، دلهره، و ترس می‌شوند آنها نباید نگرانی داشته باشند که دشمن چه کسی باشد بلکه باید با اطمینان به خدای متعال در مسیر خدای تبارک و تعالی وظایف و تکالیف خود را انجام دهند.

بادامچیان فهم تبلیغات صحیح را از وظایف تبلیغ‌گران اسلامی دانست و تاکید کرد: اصحاب تبلیغ باید زمان، مکان و شرایط مخاطبان را شناخته و پس از آن تبلیغ خود را به صورت هدفمند انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: باید خطوط و روش‌های تبلیغات دشمنان و راه‌های آنان و شیوه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را که علیه ما انجام می‌دهند شناخت و با حفظ اخلاص، تقوا، تدبیر و ابتکارهای نو همراه استمداد از حضرت حجت (عج) وظیفه خود را انجام دهیم.

وی در ادامه فتنه‌شناسی را وظیفه‌ای خطیر برای مسئولان تبلیغات و روابط‌عمومی دانست و گفت: در فتنه‌هایی که به وقوع می‌پیوندد باید فتنه شناس بود و دانست که فتنه چیست و از کجا شروع شده و خواسته‌اش چیست و با شناخت طرح‌های پشت صحنه فتنه به شکل صحیح با آن مقابله کنیم.

بادامچیان تاکید کرد: محور فعالیت‌های ما ولایت‌فقیه است و نباید از رهبری جلوتر برویم یا عقب بمانیم. آهنگ ولایت برای ما حجت است.

وی ادامه داد: فتنه اخیر شکست خورده اما فتنه‌گران می‌خواهند به چهره‌ای دیگر درآیند و در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به دنبال وارد کردن عناصر خاکستری خود هستند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات‌های آینده برای فتنه‌گران که دارای حمایت استکبار هستند بسیار سرنوشت ساز و مهم است که باید تحرکات آنها را رصد کرده هوشیار و بیدار باشیم.
بادامچیان با تاکید بر اینکه انصار ولی‌فقیه باید حضور جدی در صحنه کشور داشته باشند، در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی صحیح، تبلیغ خط اصلی نظام و انقلاب، پرهیز از خطوط فرعی، شناسایی نیروها و پرهیز از شتابزدگی، وظایف ما برای خنثی کردن تبلیغات منفی است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/12 و ساعت 12:6 صبح | نظرات دیگران()

یکی از محکومان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری با مهدی کروبی دیدار کرده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،فرد یاد شده در این دیدار ضمن انتقاد ازرفتارهای کروبی خواستار پایان دادن وی به رفتارهایش شده و بر بازگشت وی به دامن نظام تاکید کرده است.
گفته می شود کروبی نیز در پاسخ گفته است:"من مسیری را رفته ام که راه بازگشت ندارم.همه پل های پشت سرم را هم خراب کرده ام.اگر این فعالیت ها راهم نکنم باید منتظر مرگ باشم چون هیچ روزنه ای برای من وجود ندارد.در ضمن کسی هم نیست که مرا تحویل بگیرد".
در ادامه این دیدار میهمان کروبی از اظهارات کروبی باردیگر انتقاد کرده و گفته است،شما بازهم دارید اشتباه می کنید ،این رفتارهای تند فقط سقوط شما را سریع تر می کند.
گفته می شود این دیدار با تاکید کروبی بر ادامه مسیر خود پایان یافته است


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/10 و ساعت 8:14 عصر | نظرات دیگران()

در ماه های اخیر توهمات مختلفی گریبان سایت جرس را گرفته است اما مطلبی که امروز این سایت منتشر کرده، حاکی از اوج توهم گردانندگان آن است.
به گزارش شبکه ایران، سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات، استفاده رئیس‌جمهور از پیراهن سفید رنگ را نشانه اعتقادات خرافی او درباره امام زمان (عج) دانسته و به تایید سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی رفسنجانی پرداخته است.

این سایت با اشاره به این مطلب که احمدی‌نژاد اصولا به جز در مراسم عزاداری، لباس سفید برتن می‌کند، نوشته است: اکنون پنج سال است که محمود احمدی‌نژاد فقط سفید می‌پوشد. قضیه جدی‌تر از این حرف هاست و آنگونه که فائزه هاشمی گفته بود، امر بر او مشتبه شده که امام زمان است!

اشاره این سایت به سخنان دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در میتینگ انتخاباتی یکی از کاندیداها در سال گذشته است که اظهارات توهین‌آمیزی را نسبت به رئیس‌جمهور مطرح کرد.

سایت مهاجرانی البته به دعای فرج که در ابتدای سخنان احمدی‌نژاد هم خوانده می‌شود، ایراد گرفته و نوشته است: بی‌دلیل نیست که او مدام "دعای فرج" می‌خواند."

البته بامزه بودن این ادعا در آنجا است که چگونه فردی ادعای امام زمان بودن دارد و در عین حال برای ظهور امام زمان دعا می‌کند؟!

فعالان سیاسی معتقدند ناکامی این جریان در هدایت جریان آشوب در سال جاری باعث شده تا مطالبی که حتی با عقل و منطق هم سازگاری ندارند، از سوی رسانه‌های فتنه منتشر شود؛ اقدامی که حتی با تمسخر کاربران این سایت‌ها روبرو شده است
 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/10 و ساعت 8:12 عصر | نظرات دیگران()

زهرا رهنورد که از سوی همسرش لقب روشنفکرترین زن ایرانی را گرفته است روز گذشته پیشنهاد کرد که برای اینکه مردم لذت اعیاد این ماه را بچشند،انتخابات آزاد برگزار شود.
به گزارش جهان وی با بیان اینکه ماه شعبان متعلق به همه افراد و جنبش سبز است ادامه داد:حاکمیت فعلی در ماه شعبان فرصت های بزرگی را برای رضایت مردم از دست داده است.

رهنورد با بیان اینکه روزهای آتی این ماه فرصتی است برای اینکه حاکمیت چند اقدام مناسب انجام دهد، گفت: برگزاری انتخابات آزاد بدون نظارت استصوابی،حذف نظارت استصوابی به طور کلی از قاموس سیاسی ملت،آزادی مطبوعات،آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی.این اقدامات می تواند باعث شود که مردم مزه اعیاد را بچشند.

رهنورد پیشنهاد داد که کلید آزادی بدون قید و شرط ، با آزادی زنان و زندانیان گمنام زده شود. رهنورد در انتها از شورای نگهبان نیز انتقاد کرد و سخنان اخیر آیت الله جنتی را به ضرر این شورا دانست

 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/10 و ساعت 5:51 عصر | نظرات دیگران()

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به امیدواری دشمن به برخی از عناصر داخل کشور گفت: اگر فتنه‌ و توطئه سبز نبود، قطعاً تحریم‌ها و محاصره اقتصادی اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران شکل نمی‌گرفت.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در جمع دانشجویان برگزیده استان کرمانشاه در تالار مجتمع بعثت کرمانشاه اظهار داشت: تنها عاملی که به دشمن جرأت می‌دهد چنین اقداماتی انجام دهد این است که در داخل نظام کسانی هستند که مایه امید دشمنان هستند و به صورت پنهانی به آنان چراغ سبز نشان می‌دهند و دشمن نیز از حضور این افراد آگاه است و چنین اقداماتی را با حمایت این افراد انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر چنین افرادی داخل نظام نبودند نه تنها علیه ما قطعنامه صادر نمی‌شد بلکه آنان مجبور بودند برای مذاکره با ما چندین امتیاز به ما بدهند و اگر همین فتنه‌های سبز اخیر نبود این تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی اخیر نیز مطمئناً شکل نمی‌گرفت اما باز هم مقام معظم رهبری با سعه صدر به این فتنه‌گران فرصت می‌دهند که شاید هدایت شوند.

حجت‌الاسلام پناهیان تاکید کرد: در همین فتنه سبز رشد بسیار بالایی در جامعه صورت گرفت و بینش و بصیرت مردم بالا رفت و در این بین نیز افرادی ریزش کردند که باید گفت در رویش‌های آخرالزمان ریزش‌هایی هم صورت می‌گیرد.

وی با تشریح ولایت و رهبری امام و مقام معظم رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده امام خمینی (ره)این بود که ایشان یک استراتژیست بودند و بعد از امام (ره) نیز استراتژیک‌ترین فرد در بین تمام شخصیت‌های سیاسی و معنوی در جمهوری اسلامی ایران شخص مقام معظم رهبری هستند.

این روحانی سرشناس با تببین این موضوع که امام از نظر استراتژیکی در زمان خود فوق‌العاده بودند اظهار داشت: امام راحل(ره) در بررسی و تعیین اولویت‌ها در همه مباحث و همه دوران بسیار دقیق و حساب شده عمل نمودند و این نشأت گرفته از تفکر استراتژیک ایشان بود.

وی تاکید کرد: امام (ره) بعضی اوقات از طرف مومنین به بی‌دینی متهم می‌شدند و در این بین به امام تهمت‌های زیادی می‌زدند که در اثر چنین اقداماتی، برخی از علمای انقلابی نیز از انقلاب بریدند.

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: برخی در زمان امام هم بصیرت نداشتند و در همان زمان امام هم درست عمل نکردند و به بیراهه رفتند که آقای منتظری یکی از این افراد بود و یکی از افرادی که در زمان امام از امام فاصله گرفت و شایسته برخوردهای زیادی بود، شخص آقای منتظری بود و حرف‌هایی می‌زد که ضدانقلاب وقتی می‌خواست صحبتی انجام دهد به حرف‌های منتظری استناد می‌کرد.

وی افزود: حرف‌هایی که آقای منتظری می‌زد به دلیل اینکه از بینش استراتژیک برخوردار نبود، بسیار به ضرر انقلاب و حکومت بود و ایشان مصاحبه‌هایی انجام می‌داد که حضرت امام(ره) به‌خاطر این مصاحبه‌ها آرزوی مرگ کرد تا جایی که فرمودند: که آقای منتظری به‌خاطر اینکه از قعر جهنم نجات یابد، باید توبه کند که وی تا پایان عمر نیز چنین توبه‌ای نکرد.

پناهیان تاکید کرد: درست است این شخص مجاهدت‌های زیادی داشته و حتی در این مجاهدت‌ها، شکنجه‌هایی هم متحمل شده بود اما یک‌دفعه به دلیل مخالفت با امام به فردی ضدانقلاب تبدیل شد و با دست خود، خود را به مسیر دیگری برد.

وی افزود: امام در آن زمان دارای بینش استراتژیک بسیار بالایی بود اما این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که امام به دلیل داشتن سعه صدر در بحث انتخاب آقای منتظری فرمودند: من از همان اول نیز با انتخاب آقای منتظری به این سمت مخالف بودم و ایشان را فردی مناسب برای این کار نمی‌دانستم و در جریان انتخاب آقای منتظری می‌توان فهمید که این انتخاب، تحمیلی از سوی برخی افراد بود اما باز هم امام با سعه صدر با این شخص برخورد کرد.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از رفتارهای استراتژیک مقام معظم رهبری، به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: راهبرد هوشمندانه مقام معظم رهبری در بازی‌های سیاسی دوم خردادی‌ها این بود که ایشان در اوج آن بازی‌های سیاسی بر نهضت نرم افزاری و تولید علم تاکید کردند و نتایج آن را ما امروز به صورت عینی حس می‌کنیم و آمارها نشان می‌دهد که ما از نظر سرعت پیشرفت علمی نخستین کشور در جهان هستیم.

پناهیان تاکید کرد: در آن زمان کسانی بودند که در آموزش عالی کشور در مقابل این راهبرد مقام معظم رهبری صریحاً موضع گرفتند و مخالفت کردند که در این بین می‌توان به اظهارات معین که وزیر علوم دولت آنان بود، اشاره کرد که می‌گفت "برای رشد علمی کشور باید ارتباط دانشگاه با رهبری قطع شود " درحالی‌که تا اکنون ما مشاهده کرده‌ایم هر جا که مقام معظم رهبری کار علمی را حمایت فرموده‌اند، این کار رونق پیدا کرده است.

وی سعه صدر مقام معظم رهبری را از خصوصیات بارز ایشان دانست و با اشاره به خاطره یکی از شخصیت‌های کشور از زمان نخست وزیری موسوی گفت: یکی از شخصیت‌های برجسته حال حاضر کشور در زمان نخست وزیری موسوی قصد تصدی یکی از وزارتخانه‌های حساس را داشته و زمانی‌که می‌خواست به مجلس معرفی شود، شخص موسوی از ایشان می‌پرسد در صورت اختلاف بین من و شخص آقای خامنه‌ای شما طرف چه کسی را خواهی گرفت که فرد مورد نظر در جواب می‌گوید طرف رئیس جمهور را و زمانی که موسوی این پاسخ را می‌شنود، عذر شخص مورد نظر را می‌خواهد و او را معرفی نمی‌کند.

وی ادامه داد: دکتر ولایتی نیز نقل می‌کند وقتی مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری‌شان قصد سفر رسمی به یکی از کشورها را داشتند و ضرورت داشت حضور پیدا کنند، شخص موسوی تا ماه‌ها بعد از این سفر حتی پول هواپیمای ایشان را نمی‌دادند یا در موردی که دکتر مرندی نقل می‌کند: اگر ما دچار مشکلی می‌شدیم و به مسئله‌ای بر می‌خوردیم آقای موسوی اجازه رجوع به رئیس جمهور را نمی‌داد و این در حالی‌ بود که موسوی خودش نیز زیر نظر رئیس جمهور بود.

حجت‌الاسلام پناهیان تاکید کرد: با همه این دشمنی‌هایی که موسوی در زمان نخست وزیری خویش در حق مقام معظم رهبری کرد، حضرت آیت الله خامنه‌‌ای بعد از اینکه به رهبری انتخاب شدند برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام از اولین افرادی که منصوب می‌کنند همین شخص موسوی است که نشان از سعه صدر ایشان دارد.
وی در پایان بر تلاش برای ارتقای بصیرت به ویژه در نسل جوان و دانشجو تاکید کرد.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 10:11 عصر | نظرات دیگران()

آیت الله حاج سیدعبدالله شیرازی از جمله علمای بزرگ نجف اشرف بود که پس از تصمیم به مهاجرت به مشهد مقدس با استقبال گسترده مردم متدین مشهد مواجه شد.

چندین سال بعد و در سالهای ابتدایی انقلاب اما رفتارها و مواضع خانواده این عالم دینی سبب اعتراضها و انتفادات بعضا تند مردم انقلابی مشهد شد.
در پی گسترش دامنه این انتقادها آیت الله شیرازی نامه ای به امام خمینی(ره) نگاشت و طی آن نزد ایشان گلایه کرد و درخواست دستوری برای خاموش شدن این اعتراضها کرد.

پاسخ امام به این مرقومه که در تاریخ ششم دی ماه سال 61 نگاشته شده، اما حاوی نکات آموزنده ای است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله آقای شیرازی - دامت برکاته - مشهد مقدس
مرقوم شریف که حاکی از سلامت مزاج محترم و حاوی مسائلی بود، واصل و موجب تشکر گردید. سلامت و سعادت جنابعالی را از خداوند تعالی خواستار است.
شما شاید مطلع باشید که اینجانب در این نحو مسائل ناگوار سفارش‌هایی نموده‌ام؛ وهیچ گاه میل نداشته و ندارم که این نحو امور پیش آید یا رفتارهایی شود که پیش آید. و شما خوب مطلع هستید که یک ملت انقلابی را نمی‌توان کنترل کرد و تحمل بعضی رفتارها را، از هر که باشد، ندارند. من چون به جنابعالی علاقه دارم، میل ندارم از بعض بستگان بیت شریف مطالبی صادر شود که خدای نخواسته قابل تحمل حزب‌الله نباشد و به بعض اشخاص که [فریاد] شکایت را سر می‌دهند بفرمایید: فی الصیف ضیعت اللبن (تو شیر را در تابستان خراب کردی. معادل این ضرب المثل که خود کرده را تدبیر نیست). از جنابعالی در کنار مرقد مطهر آستان قدس امید دعای خیر دارم.
والسلام علیکم و رحمه الله.
روح الله الموسوی الخمینی"


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 10:9 عصر | نظرات دیگران()

رزمایش فشرده ارتش رژیم صهیونیستی در رومانی با هدف تمرین چگونگی حمله به ایران با سقوط یک فروند هلی کوپتر این رژیم در جریان رزمایش لو رفت.

به گزارش آخرین نیوز هدف از تمرین های فشرده اسراییل که هنوز هم ادامه داردو پیشتر در ترکیه برگزار می‌شد حمله به اهدافی است که در مناطق دور دست و دارای کوه های بلند قرار دارند و اب و هوای ان مناطق سرد و ناپایدار است. اما اسراییل از این هدف سخن نمی‌گوید تا برای متوقف کردن این تمرین ها رومانی در معرض فشار قرار نگیرد.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن فرماندهی ارتش اسراییل درخواست ها را برای توقف تمرین های نظامی در رومانی رد کرد و گفت.. این تمرین ها برای منافع امنیتی اسراییل به خصوص بعد از تنش پیش امده با انکارا و ممنوعیت تمرین های ارتش اسراییل در خاک ترکیه ضروری و حیاتی است.

شرگا یعری از افسران تمرین دهنده در نیروهای احتیاط ارتش اسراییل درباره این تمرین ها گفت.. تمرین ها در رومانی امتیازهایی دارد که مهمترین انها بعد مسافت است و هواپیماهای اسراییل به تمرین پرواز در مسافت های دور نیاز دارند علاوه بر این پستی و بلندی ها در خاک رومانی شبیه پستی و بلندی های کشورهای دشمن است که شاید اسراییل با انها وارد جنگ شود.

به نوشته الشرق الاوسط منظور از کشورهای دشمن ایران بود. پیشتر وزارت دفاع رومانی از سقوط یک فروند بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی در جریان رزمایش‌های مشترک رومانی و این رژیم در منطقه‌ کوهستانی در مرکز رومانی خبر داده بود. بر اثر سقوط این بالگرد نظامی اسراییل که حامل هفت سرباز بود شش سرباز اسراییلی کشته شدند.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:34 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:28 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 50
مجموع بازدیدها: 396963
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی