سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

آگاهترین مردم به خود، بیمناکترین آنها از پروردگارش است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

سایت رسمی آقای هاشمی رفسنجانی ضمن انتشار خاطرات وی اعلام کرد میرحسین موسوی با طرح اینکه احتمال بمباران وجود دارد، خواستار تعطیلی کارخانه پلی اکریل اصفهان بود.

به گزارش شبکه ایران، این سایت با درج روزشمار خاطرات هاشمی رفسنجانی از روز 6 مرداد 1365 و در مطلبی با عنوان «موسوی به فرمانده جنگ پیشنهاد کرد: پلی اکریل اصفهان به جهت خطر بمباران هوایی تعطیل شود!»، می‌نویسد:  «سرهنگ جمالی جانشین فرمانده نیروی زمینی آمد. گزارش سمینار امنیت بین المللی ژنو را داد. انستیتوی مطالعات استراتژیک برگزار کرده بود. او خواستار تعجیل در تعیین فرمانده نیروی زمینی شد. عصر تلفنی گفتم و احتمال انتخاب شدن سرهنگ حسنی سعدی را مطرح کردم. کمی ناراحت شد و گفت در صورت آمدن آقای حسنی سعدی، نمی تواند به عنوان جانشین ایشان عمل کند. نخست وزیر و وزیر کشور پیشنهاد تعطیل شدن کارخانه پلی اکریل اصفهان را به خاطر احتمال بمباران شدن مطرح کردند. از نیروی هوایی پرسیدم، گفتند از فردا هواپیمای اف 14 در فضای اصفهان و تهران خواهند گماشت و امنیت نسبی دارد...».

بر اساس گزارش روزنامه کیهان، محسن رفیق دوست وزیر سپاه در کابینه موسوی اخیراً در مصاحبه‌ای ضمن دفاع از هاشمی رفسنجانی، انتقاداتی را متوجه عملکرد موسوی در زمان جنگ کرده و گفته بود: درست قبل از پذیرش قطعنامه ما احساس می کردیم که مملکت امکانات وسیع نداشت ولی این مهم نبود. مهم این بود که این امکانات آن طور که نظامی ها می خواستند درخدمت جنگ قرار نمی گرفت. یعنی اکثر اوقات در دولت با پیشنهادهایی که برای جنگ می شد مخالفت می کردند و دائم می گفتند شماکه می دانید نمی توانید بغداد را بگیرید چرا ول نمی کنید؟چرا جنگ را تمام نمی کنید؟ این حرف ها در درون دولت زده می شد. برای همین آقای هاشمی من را صدا کرد و گفت: برو در وزارتخانه ات بشین، من می خواهم توپ را به زمین دولت بیندازم. سپس حکم داد که میرحسین موسوی رئیس ستاد، آقای بهزاد نبوی معاونت لجستیک و آقای خاتمی معاونت تبلیغات جنگ شوند. حالا دولت خودش باید می جنگید و آقای هاشمی با این کار دولت را به وسط میدان برد که منجر شد به آن نامه ها. آقای هاشمی می گفت دولت شعار جنگ می دهد ولی تماماً در خدمت جنگ نیست باید تکلیف را روشن کنیم.

گفتنی است که طی ماههای اخیر سران فتنه میرحسین موسوی را نخست وزیر دوران دفاع مقدس می نامیدند و اکنون خاطرات آقای هاشمی نشان می دهد که او نه فقط در خدمت جنگ نبود بلکه در کار جنگ کارشکنی نیز می کرد.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:26 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش جهان، در این دیدار آرمین که به گفته دادستانی به جرم فعالیت های ضد امنیتی دستگیر شده بود، گزارشی از نحوه بازداشت خود و فرایند بازجویی ها به سید یاسر خمینی ارائه کرد.
 
گفتنی است در این نشست یاسر خمینی نیز از فعالیت های آرمین و صبر و استقامات وی و خانواده اش تقدیر کرد.

جهان پیش از این نوشت که جریان افراطی اصلاحات و فتنه تلاش دارد از خانواده امام در پیش برد اهداف خود استفاده کند.در همین رابطه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برای استفاده از برادران سید حسن خمینی برنامه ریزی محفلی در میان سران اصلاحات صورت گرفته است.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:23 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش خبرنگارسیاسی جهان،‌ کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه معتقد است که وی همکاری ویژه با جریان فتنه داشته و همچنین عناصر افراطی مشارکتی‌ به عنوان معاون در کنار وی حضور دارند.
 با این حال پی گیری های خبرنگار جهان نشان می دهد که وی در میان مردم کرمانشاه و همکاران خود در دانشگاه به مدیر اصولگرا شناخته می شود.
"ص.ن" هم‌اکنون 2 سال است که سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی یکی از شهرهای غربی کشور را بر عهده دارد و در طول این 2 سال نیز مدام در حال رفت و آمد بین تهران و شهرستان بوده است چون خانواده وی در تهران است.
یک منبع آگاه در این باره گفت : در جلسه‌ای رئیس‌جمهور دستور لازم را به وزیر بهداشت داد تا به این موضوع رسیدگی کند و وزیر بهداشت نیز در این رابطه قول پی گیری را داده است
 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:21 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران،دارا ایرانی، نویسنده سایت ضدانقلابی خودنویس که یکی از چندین رسانه اقلیت سبز محسوب می شود، در مطلب اخیر خود به انتقاد از سخنان میرحسین موسوی درباره جنگ پرداخته و آورده است: تهدید موسوی مبنی بر افشای ناگفته‌های سال‌های جنگ این پرسش را در ذهن من پیش آورد که چه زمانی آقای موسوی ناگفته‌های جنبش سبز را مطرح خواهد کرد؟
این نوشته می‌افزاید: لابد برای بیان کردن آنچه در پشت صحنه جنبش سبز اتفاق افتاد هم باید 20 سال دیگر صبر کنیم تا هر وقت آقای موسوی و شرکا مصلحت دیدند و خواستند با طرف مقابل تسویه حساب سیاسی کنند، زبان بگشایند و بگویند آنچه را که باید بگویند.
به گزارش جهان این نوشته با اعتراف به اکاذیب میرحسین موسوی می‌افزاید: کاش موسوی الان ناگفته‌های جنگ را کنار می‌گذاشت و از موضوع روز یعنی جنبش سبز و سرنوشت آن سخن می‌گفت. در آن صورت می‌توانستیم به صداقتش امیدوار باشیم، ولی نه، به نظر آدم صادقی نمی‌آید؛ لحن صحبت موسوی درست حالت یک «شانتاژ سیاسی» را دارد که می‌خواهد با تهدید و رو کردن پرونده‌ها برای طرف مقابل، از وی زهر چشم بگیرد.
نویسنده این سایت ضدانقلابی در خاتمه مطلب خود خاطرنشان کرده است: امیدوارم روزی برسد که ماهیت واقعی موسوی و اینکه چگونه برای رسیدن به قدرت مردم بی گناه را فدا کرد و جلوی گلوله فرستاد بر همگان آشکار شود؛ راستی آقای موسوی! چه موقع ناگفته‌های جنبش سبز را مطرح خواهید کرد؟ هر زمان که وقتش برسد؟


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:18 عصر | نظرات دیگران()

"بعد از اینکه چند نفر از اصولگرایان به صحنه آمدند، پسر ایشان(آقای هاشمی) به ما پیغام فرستاد که اگر شما از پدر ما حمایت کنید حاضر هستیم به شما 5 پست وزارت را بدهیم."
حسین فدائی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در جمع مداحان مشهد ناگفته هایی را در خصوص حوادث پس از انتخابات اظهار داشت.
بر اساس گزارش بولتن نیوز، فدایی در خصوص ریشه بداخلاقی‌های انتخاباتی گفت: شش سال پیش، احمدی نژاد تازه شهردار تهران شده بود و مهدی هاشمی پسر آقای رفسنجانی به ما پیغام فرستاد که شما چرا از پدر ما حمایت نمی کنید.
وی افزود: یک عده‌ای تحت عنوان شورای هماهنگی نیروهای انقلاب رفتیم با آقای هاشمی مذاکره کردیم و به ایشان مسایل انتخابات مجلس ششم و روزنامه سلام در زمان ریاست جمهوری وی را گوشزد کردیم. به او گفتیم که این جریان دوم خرداد تیشه برداشته و به ریشه های انقلاب یکی پس از دیگری حمله می‌کند حتی به عصمت انبیا و معصومین(ع)، عاشورا و کربلا هم حمله کرده است با این حال چرا با آنها برخورد نمی کنید؟!

اگر از پدرم حمایت کنید حاضریم 5 پست وزارت می دهیم
فدائی بیان داشت: بعد از اینکه چند نفر از اصولگرایان به صحنه آمدند، پسر ایشان به ما پیغام فرستاد که اگر شما از پدر ما حمایت کنید حاضر هستیم به شما 5 پست وزارت را بدهیم. اینها تاریخ هستند و مستند و تحلیلی در کار نیست. بعد دید ما مصمم هستیم از پدر ایشان حمایت نکنیم؛ پیغام دوم را فرستادند و گفتند که اگر شما همراهی نکنید ژنرالتون را می‌زنیم. یعنی چی؟! می خواهم بگویم که بداخلاقی انتخاباتی از چه زمانی شروع شده بود.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 12:39 عصر | نظرات دیگران()

 

همه مداحان گرد حاج منصور

 

ماه مبارک رمضان - هیئت موج الحسین
ایستاده وسط: حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی ، سمت چپ ایشان حاج حسین سازور و حاج حسن افشار
ردیف وسط از راست به چپ :
حاج علی حاج قربانی - سید مهدی میرداماد - حاج سعید حدادیان - حاج حسن خلج - حاج منصور ارضی - حاج محمود کریمی - حاج محمد طاهری - حاج علی آئینه چی - سید مجید بنی فاطمه
ردیف نشسته روی زمین از راست به چپ :
مجید بادکوبه - ابوالفضل بختیاری - محمد جوادی - حسین سیب سرخی - امین مقدم - روح الله بهمنی
دو نوجوان از راست به چپ :
فرزند محمود کریمی و فرزند محمد طاهری


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 11:7 صبح | نظرات دیگران()

* مهدی هاشمی کیست؟
* آغاز سفر مهدی هاشمی به انگلیس
* متهمان اغتشاشات مهدی هاشمی را از عوامل اغتشاش دانستند
* دانشگاه آزاد وارد ماجرا می‌شود؛ "مهدی هاشمی ماموریت رفته است "

* 15 آذر 88، آیت‌الله هاشمی: مهدی خیالش از پرونده‌هایش راحت است
* معاون جاسبی، دیماه 88: از ماموریت مهدی هاشمی بی‌اطلاعم

* مهدی هاشمی، اسفند88: مانند شهروند عادی برای تحصیل دکترا و ماموریت به خارج رفتم
* معاون جاسبی، فرودین 89: همچنان بی‌اطلاعم

*جاسبی هم سؤال درباره مأموریت مهدی هاشمی را بی‌‌پاسخ گذاشت
* چرا هیئت امنای دانشگاه آزاد سفر مهدی هاشمی را به گردن گرفت؟
* صدور حکم جلب مهدی هاشمی؛ آیا ماموریت دانشگاه آزاد پایان می‌یابد؟
* خروج خانواده مهدی هاشمی از کشور
* کشف برخی قراردادهای نفت و گاز در ساختمان هیئت امنای دانشگاه آزاد


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 11:5 صبح | نظرات دیگران()

 

به گزارش «جوان آنلاین»، جریان های مختلفی که در پی سراب قدرت سران فتنه ، بهم پیوسته و خود را در زیر لوای پرچم سبز متحد نموده بودند ، با کنار رفتن ابرهای تیره ای که از سیاه کاری این جریانات فضای این کشور پوشانده بود با واقعیاتی مواجه شده اند که علاوه بر آسیب های امنیتی و برملا شدن پوشش و اختفاء ، به نوعی قدرت تحرک های بعدی و فعالیت های پنهان نیز از آنها گرفته شده است .
این جریانات که هرکدام آبشخور و تشکیلات مستقل و خط و ربط مربوط به خودشان داشته اند ، بستر سازیهای اغتشاشگرانه بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری را بهترین فرصت برای اجرای نقشه های خود یافته بودند ، که با تدبیر صحیح نظام و وحدت بی نظیر مردم مسلمان و ولایتمدار و قدرت نمایی محافظان نظام به جایی رسید که حتی عناصر تشکیلاتی و قدم به مزدها نیز به عافیت طلبی روی آوردند .گزارش «جوان آنلاین»  حاکی از آن است که  ، این جریانات در روزهای اخیر در رسانه های خود اقدام به نقد و متهم نمودن سران فتنه نموده ودلایل بسیاری را برای ریزش نیرو وشکست برنامه ها و قدرت گرفتن نظام اسلامی ذکر می نمایند و البته در این میان هتاکی هم نثار یکدیگر می کنند که بواسطه عصبانیت و یاس از این جریان می باشد ، نمونه هایی از این انتقادات بصورت خلاصه آورده می شود تا دلایل شکست را از استدلال این عوامل  دریابیم :
سلطنت طلبان : اشکال کار این بود که ما باورکرده بودیم رئیس جمهور ، نخست وزیر ورئیس مجلس حکومت  دارند برای ما می جنگند . اینها مارا دور زده بودند و بیشتر بازی می کردند تا مبارزه ، این پتانسیل اگر در اختیار شاه زاده قرار می گرفت ، در همان ماه های اول کار یکسره می شد ، مشکل ما بی لیاقتی و کوچک بودن این آقایان بود .
منافقین : سازمان  مجاهدین خلق ، تمام بستر های لازم را برای جنبش نوپای سبز فراهم آورد و در عرصه های بین المللی نیز با بسیج هواداران وبرگذاری تظاهرات ومیتینگ ها همه گونه حمایت مادی ومعنوی را بعمل آورد وانتظار می رفت با تداوم خشم انقلابی توده ها ، رژیم ... به.... تاریخ بپیوندد .سازشکاریها ، ضعفهای شخصیتی و بی برنامگی و کشمکش های قدرت موجب فرصت سوزی و احاطه رژیم بر اوضاع گردید . سازمان مجاهدین خلق همواره اعلام کرده است سرنگونی رژیم .... اولویت وهدف نهایی ما می باشد و دست تمام مبارزان راه آزادی را می فشاریم .
لیبرالها : اشتباه این آقایان خلط دین وسیاست در مبارزات می باشد ، مبارزه در شکل بیانیه و تعیین چهار چوب برای هواداران و تعیین مبصر وناظم و گذاشتن شرط وشروط و نصیحت وارشاد ، روشهای جدیدی بود که ما تاکنون سبقه ای از آن نداشته ایم و شاید دلیل آن هم رهبری سه گانه جنبش بوده باشد که در امتداد خود مضحک وشکل کمدی به خود گرفته بود .
کمونیستها : این شکست حاصل بی درایتی رهبران جنبش در عدم استفاده از اقشار مختلف وبخصوص طبقات محروم و پر مایه جامعه همچون کارگران بوده است ، اتکا به هواداران بورژوا و مرفه و بها ندادن به مردم و خوداتکایی دلیل مهمی برای عقب نشینی اپوزسیون می باشد . و بدتر اینکه ظرفیتهای بسیاری سوخت رفته است .
اپوزسیون خارج از کشور : ما شخص موسوی را مسئول این وضعییت می دانیم ، اتکاء بیش از حد ایشان به ..... و سوق دادن جنبش به سمتی که تابعی از رهنمودها و سیاستهای وی باشد ، وغفلت از زمانی که به سرعت از کف می رود و جنگ های کلامی و نامشخص بودن تمرکزدر رهبری جنبش  این شرایط را بوجود آورده است واعاده آن شاید غیر ممکن باشد .
جریانات لائیک : اینها هم در نهایت می خواستند یک جمهوری شبیه قبلی درست کنند ، کلا از بیانیه های اینها مشخص بود که بعد از بدست گرفتن قدرت چه کار می خواهند بکنند ولی بهر صورت کار تمام شده است و آمریکایی ها هم دارند کوتاه می آیند . 
گفتنی است موارد فوق بخش هایی از دیدگاه جریانات شناخته شده می باشد و البته نظرات جسته وگریخته ای از دیگر متحدین فتنه سبز همچون بهایی ها ، دراویش ، انجمنی ها ،رقاصه هاو همجنس بازان ، اشرار ، گروهک های محارب و... هم در دست می باشد که روح کلی تمام آنها پذیرش شکست و نقد یکدیگر می باشد .


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 10:56 صبح | نظرات دیگران()

شیخ اصلاحات که به دلیل موضع گیری علیه جمهوری اسلامی از سوی بسیاری از محافل داخلی و خارجی به عنوان یکی از "سران مخالف جمهوری اسلامی" شناخته می شود، در ادامه مصاحبه‌هایش با رسانه‌های ضدایرانی، به گپ‌وگفت با رسانه دولتی انگلیس نشست.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی در گفت وگو با "بی بی سی" ضمن حمله شدید به سپاه پاسداران و بسیج، ادعای واهی تقلب را درباره انتخابات مجلس هشتم هم بکار برد.

وی پیش تر مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم هم شده است اما نتوانست حتی یک برگ سند برای ادعایش ارائه کند.

کروبی در پاسخ هایی که خبرنگار بی بی سی را سر ذوق آورده بود، حتی نمایندگان منتخب مردم را هم "دست نشانده" خواند: در مرحله اول تعداد بسیاری از داوطلبان که در میان آنان نمایندگان چند دوره مجلس از جمله مجلس هفتم حضور داشتند رد صلاحیت شدند و در مرحله بعدی در شمارش آرا بطور عجیبی دخل و تصرف صورت گرفت تا تعداد قابل توجهی از نمایندگان مورد نظر جریان حاکم بطور دوپینگی وارد مجلس شوند.

شیخ اصلاحات که در ادامه نمایندگان مجلس را متهم کرد که "وظائف دیکته شده را دنبال می کنند نه وظائف نمایندگی شان و نظر مردم را." البته وی بدون اسم بردن، "تعدادی" از نمایندگان را از اکثریت منتخبان ملت جدا کرد.

وی هفته گذشته هم در دفاع از رژیم طاغوت گفت که حتی "نظام شاه" هم با "خانواده ها" مانند جمهوری اسلامی برخورد نمی کرد.

این نوع موضع گیری های کروبی علیه جمهوری اسلامی همواره تحسین عوامل سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

چندی روز پیش علیرضا نوری زاده، همکار دوجانبه موساد و سیا، با اشاره به ادعاهای مهدی کروبی علیه سپاه پاسداران به تمجید از شیخ اصلاحات پرداخت و وی را فردی "شجاع" توصیف کرد.

گفتنی است که مهره های سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی با "شجاعانه" خوانده مواضع مهدی کروبی وی را به اتخاذ رویکردی افراطی تر ترغیب می کنند؛ کروبی هم تاکنون به درخواست های آنان پاسخ مثبت داده است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 10:47 صبح | نظرات دیگران()

طرح/آسانترین نوع آرایش خانم ها!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:28 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396932
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی