سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ تفاوتی بین تفکر و حرکت بنی‌صدر و سران فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری وجود ندارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سنندج اظهار داشت: ریشه تزلزل سران فتنه سال گذشته و بنی‌صدر و حتی شاه فراری نیز حب نفس و حب جاه است و هیچ تفاوتی در بین مسیر حرکتی آنان دیده نمی‌شود.
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) همواره کسانی را که به مسئولیت، قدرت و شهرت می‌رسیدند، مورد تذکر واقع قرار می‌دادند که تسلیم نفس و خواهش‌های نفسانی نشوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امام(ره) همیشه به این افراد تاکید داشتند که اسیر شهرت، نام‌آوری و فرصت‌های قدرتی خویش نشوند.
به گفته سردار نقدی، کسانی که قبل از اینکه خود را ساخته باشند و یا اینکه نتوانند خود را با آن مسند و جایگاه بسازند، وارد عرصه‌های مدیریتی و اجتماعی شوند در معرض لغزش قرار می‌گیرند.
وی یادآوری کرد: این افراد در هر دوره‌ای به اشکال مختلف، ایستادگی در برابر مردم با پوشش ملی‌گرایانه و یا با پوشش جمهوری‌طلبی مثل وهابیت، اسیر هوای نفس شده و مسیر لغزش خود را هموار می‌سازند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ریشه تمام این حرکات در عدم آمادگی پذیرش مسئولیت‌ها و مدیریت‌های سنگین این افراد است و آنان که به عنوان خواص مشهور هستند، تنها هدف آنها از وجود در اجتماع، خود و برتری خود است و خدمت به مردم و جامعه و پیشبرد نظام را نادیده می‌گیرند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه هیچ کدام از موارد فوق‌الذکر از منظر آن خواص هدف اصلی نیستند، گفت: پس نتیجه مسئولیت‌پذیری آنان ایستادگی در برابر حق می‌شود و در مواقعی به شیوه بنی‌صدر، زمانی به شکل حرکت سران فتنه و دوره‌ای نیز به به شیوه رضاخان ظهور می‌کنند


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:26 عصر | نظرات دیگران()

اظهارات آیت الله جنتی مبنی بر کمک آمریکایی ها به سران فتنه، با سکوت این عده و در عین حال واکنش سؤال برانگیز مهدی کروبی مواجه شد. آیت الله جنتی اخیرا اعلام کرد که آمریکایی ها برای براندازی، یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی به «سران فتنه» پرداخت کردند.

کیهان نوشت: با وجود سکوت سران اصلی فتنه، مهدی کروبی که بیشتر به عنوان بازیچه فتنه گران شناخته می شود ضمن حمله به آیت الله جنتی کوشید خود را جزو سران این جریان نشان دهد و در عین حال بدین ترتیب پس از مدت ها بی تحرکی ابراز وجود کند.
 
رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات سال 88 خطاب به آیت الله جنتی می نویسد: به اتهام بهتانی که به سران به قول خودتان فتنه زده اید از شما شکایت می کنم آن هم در محاکم جمهوری اسلامی اگرچه امیدی به رسیدگی ندارم.
 
هرچند که دلایل کروبی برای این واکنش شتابزده روشن است اما باید توجه داشت که او از نگاه سرویس های جاسوسی بیگانه، فردی دم دستی که به سادگی بازی می خورد و به اعتبار جاه طلبی و ناکامی ها و سرخوردگی هایش آماده همه گونه لجاجت و عداوت با جمهوری اسلامی است ارزیابی می شود و از این جهت وی در جایگاهی نیست که برای برنامه ریزی فتنه حتی در حد چند صد دلار- چه رسد به میلیون ها دلار- به او کمک مالی شود بلکه کمک های مالی به کروبی که قابل توجه نیز بوده است صرفا برای حرکت های ساختارشکنانه وی علیه اسلام و انقلاب و امام به وی پرداخت می شده است. این در حالی است که برخی عناصر بدنام و آلوده در انتخابات گذشته دور کروبی را در ستاد و روزنامه وی گرفته بودند و دارای ارتباطات وسیع با بیگانگان بودند.
 
بنابراین خوب است آقای کروبی به جای تحویل گرفتن خود به عنوان یکی از سران فتنه- به مثابه نرخ تعیین کردن وسط دعوا!- یا ترش کردن در قبال خبر کمک مالی آمریکا به فتنه گران، از برخی «رفقای از سر ناچاری» در فتنه سبز بپرسد که دلارهای بی زبان را گرفته و چه بلایی سرش آورده اند. البته کروبی با ماجرای شهرام جزایری نشان داد که اگر آب باشد شناگر قابلی است و به 300 میلیون تومان «نه» نمی گوید چه رسد به اینکه دلار هم باشد. وی 5 سال پیش با برخی حمایت ها، دنبال راه اندازی شبکه ماهواره ای در دوبی به همراه افخمی بود و حتی کمک مالی کلانی را نیز از دولت خاتمی دریافت کرده بود که آن پروژه در میانه راه متوقف شد اما معلوم نشد پول دریافتی چه سرانجامی پیدا کرد. مبلغ این کمک 400 هزار دلار (400 میلیون تومان) بود که کروبی هنوز درباره سرانجام آن توضیحی نداده است.
 
کروبی در انتخابات ریاست جمهوری هم ریخت و پاش های فراوانی انجام داد که نهایتا به جذب 330هزار رای- حدود 150هزار برگه رای کمتر از آرای باطله- منجر شد. در واقع گردانندگان اصلی فتنه، از کروبی صرفا به عنوان ایجاد حاشیه امنیت برای موسوی و خاتمی بهره می بردند و اگر هر خرجی برای وی شده صرفا در راستای تحریک او برای فعالیت های انتحاری شهرت طلبانه بوده است.

 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:25 عصر | نظرات دیگران()

گفت: علی افشاری عضو سابق گروهک تحکیم وحدت که 11 سال قبل و بعد از آشوب های تیرماه 78 به آمریکا پناهنده شده است در سایت گویانیوز-سیانیوز-به گزارش دانشگاه ییل آمریکا درباره خصوصیات پناهندگان جاسوس اشاره کرده است.
گفتم: خب! دیگه چی؟
گفت: به نقل از گزارش این دانشگاه آمریکایی نوشته است؛ پناهندگان جاسوس افرادی سرخورده، فاقد درک عمیق سیاسی، فاقد تعادل روحی روانی و شکست خورده در کسب موقعیت اجتماعی و... هستند.
گفتم: حیوونکی کدیور بعد از لو رفتن اولین سفرش به تل آویو از ایران فرار کرد، مهاجرانی بعد از شکایت های متعدد از وی به خاطر... به انگلیس پناهنده شد و... راستی افشاری درباره خودش چه گفته است.
گفت: وقتی خودش می گوید هرایرانی که به آمریکا پناهنده می شود باید برای سازمان سیا جاسوسی کند خب! معلومه که...
گفتم: یارو می گفت؛ چند نفر بودیم که در قبیله آدمخوارها گیر افتادیم، آنها هر کس را که حاضر نمی شد با زبانش دستشویی آنها را تمیز کند، می خوردند. پرسیدند خودت چی؟ و یارو که فهمید بدجوری دستش رو شده، گفت؛ البته بنده را خوردند!


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:21 عصر | نظرات دیگران()

حکم اعدام یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین و فعال در آشوب های خیابانی سال گذشته قطعی شده است.
«جعفر-ک» که شهریور سال گذشته حین فعالیت در اغتشاش دستگیر شد پیش از این در دهه 60 به خاطر همراهی با سازمان منافقین 10 سال در زندان به سر برده و سال 1370 آزاد شده بود. پسر وی هم اکنون در مقر نظامی اشرف -واقع در عراق- با تروریست ها همکاری می کند و خود وی نیز پیش از این به مقر منافقین رفته و مجدداً به کشور بازگشته است.
نامبرده طی 11 ماه گذشته ابتدا در شعبه 28 دادگاه انقلاب محاکمه و به اتهام محاربه، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام محکوم به اعدام شد و پس از اعتراض توسط وکیل، پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت. دادگاه تجدیدنظر هم پس از رسیدگی حکم اعدام این عضو گروهک منافقین را تأیید کرد. بنابه گزارش رسانه های ضد انقلاب شعبه 31 دیوان عالی حکم نامبرده را تأیید کرده است. گفته می شود 6 تن از وابستگان گروهک تروریستی منافقین که در حین آشوبگری و خرابکاری در حوادث سال گذشته دستگیر شده اند، در انتظار اجرای حکم اعدام به سر می برند


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:20 عصر | نظرات دیگران()

جابر از امام باقر (ع)روایت می کند: ((یخرج شاب من بنی هاشم بکفه الیمنی و باتی من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح یقاتل اصحاب السفیانی فیهز مهم)) الملاحم و الفتن ص52 باب97

جوانی از بنی هاشم (سید) از خراسان با پرچم های سیاه قیام می کندکه در کف دست راست او خالی(علامتی)  و سستی است و پیشاپیش او مردی بنام شعیب بن صالح است که با لشکریان سفیانی می جنگد و آنها را شکست می دهد. پرچمهای سیاهی از مشرق به اهتراز در می آیند که با مردی از اولاد ابو سفیان می جنگد و زمینه فرمانبرداری از مهدی (عج) را فراهم می آورد. پرچمهای سیاهی که از خراسان در می آید در کوفه فرود می آید. هنگامی که مهدی(ع)ظهور کند این پرچم ها برای بیعت به حضور آن حضرت گسیل می شود. بحار الانوارج 52 ص 267....

خروج سفیانی،یمانی و خراسانی در روز واحد از ماه رجب یکسال خواهد بود.( الحاوی للفتاوی ج 2 ص 126)

پرچم های سیاهی از خراسان به اهتراز در می آید که چیزی نمی تواند از پیشروی آنها جلوگیری به عمل آورد تا در بیت المقدس فرود آید و استقرار یابد (ملاحم و الفت ص 43 - روزگار رهاتی ص 1036)

ظاهر شدن سید خراسانی . شعیب بن صالح در ایران:
روایات بیانگر آن است که این دو از یاران مهدی (عج)خواهند بود و مقارن ظهور آن حضرت ازایران ظهور خواهند کرد.و در نهضت ظهورش شرکت می کنند.
بطور خلاصه نقش آن دو چناچه از منابع اهل سنت و بر خی از روایات شیعی این است که در آن زمان ایرانیان درگیر جنگی نابرابر با دشمنان خویشند و در اثر طولانی شدن آن جنگ سید خراسانی را به عنوان سرپرستی امورشان انتخاب می کنند.گر چه وی به این امر چندان رغبتی نشان نمی دهد اما با اصرار زیاد آنرا می پزیرد.

زمانی که رهبری ایرانیان را می پزیرد با ایجاد وحدت کلمه در صفوف نیرو های مسلح،سردار رشید خود شعیب بن صالح را به فرماندهی نیروهای مسلح خود تعیین می کند. بدین ترتیب خراسانی و شعیب جنگ را در مرزهای ایران،ترکیه ،عراق هدایت و اداره می نماید و نیروهای مستقر خود شام را به پیش رانده و در همان زمان ،آماده پیشروی بزرگ بسوی فلسطین و قدس عزیز می شود. و......



منبع: کتاب عصر ظهور-علی کورانی-ص269

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/8 و ساعت 9:13 عصر | نظرات دیگران()

وزیر اطلاعات با اشاره به این که در دوران دولت اصلاح طلبان مسیر انقلاب دچار مشکل شد، گفت: انقلاب اسلامی در آن دوران در بخشی از موارد دچار انحراف شد که بخش عمده ای از توطئه های آن دوران از سوی آمریکایی‌ها هدایت می شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات کشورمان، در سومین یادواره 28 شهید سرافراز منطقه لایی و یادمان آیت الله محمدی لائینی‌(ره) با بیان این که مردم یک ‌بار فریب شعار اصلاحات را خوردند و به بهانه این که برخی‌ها از نزدیکان امام راحل بودند به آنها اعتماد کرده و رأی دادند؛ تصریح کرد: اکنون همان گروه با نفاق در کنار فتنه‌گران قرار گرفته‌اند و وابسته به آمریکا شده اند. وی با بیان این که ریزش، خیزش و افزایش در مسیر انقلاب و همه‌ دوران‌ها وجود داشت، افزود: اما در دوران اصلاحات دیدگاه‌های مادی، دنیا‌طلبی، پست، مقام و بهره‌برداری فردی رواج بسیاری پیدا کرده بود و افراد تنها به دنبال این مسائل بودند.
مصلحی با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کسانی که در مسیر انقلاب بودند دو دیدگاه متفاوت داشتند، خاطر‌نشان کرد: عده‌ای ادعای طلب‌کاری از نظام و مصرف بیت‌المال را داشتند و احساس می‌کردند نظام از آن آنها است و باید بیت‌المال را در خدمت خود قرار می‌دادند و در این مسیر هم سیر نمی‌شدند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: گروهی دیگر نیز خود را بدهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند و با صبر، مقاومت و پایداری با مشکلات و سختی‌ها کنار آمدند و از خود نیز مایه گذاشتند و همواره در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب بودند و هستند که دولت نهم و دهم نمونه‌ای بارز از این ادعا است.
وی در ادامه سخنانش با بیان این که در حادثه 18 تیرماه نفاق اصلاح طلبان آمریکایی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بودند، خاطر‌نشان کرد: عملکرد چندین ساله اصلاح طلبان در این خصوص بیانگر نفاق آنها در مقابل نظام اسلامی است.
مصلحی با حساس خواندن موقعیت کنونی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر سو با تهدید و تحریم به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند و تحریم‌ها را هر روز‌ علیه جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر می‌کنند؛ این در حالی است که دشمنان باید بدانند ملت ایران طعم تلخ تحریم ها را بیش از سی سال است که دارند می چشند و هر روز نیز علیرغم این تحریم ها قدرتمند‌تر می‌شود و این تحریم‌ها نمی‌تواند ما را از زانو در بیاورد


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/8 و ساعت 9:12 عصر | نظرات دیگران()

عزت‌الله دهقان نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین تحرکات آمریکا در منطقه که تهدید همراه با اعلام آمادگی برای گفت‌وگو با ایران است، اظهار داشت: تحرکات امروز آمریکا نشان می‌دهد که سران کاخ سفید به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها اثری در اقتصاد ایران ندارد و بر همین اساس است که بعد از هر تحریم تهدید نظامی‌ را دستور کار خود قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه تهدیدهای نظامی آمریکا بارها از زبان سران کاخ سفید تکرار شده است، گفت: آمریکا می‌داند که تهدید نظامی دیگر در دنیا رنگ باخته است و جمهوری اسلامی ایران توان دفاع یکپارچه از خاک خود را دارد؛ آمریکا با تمام قدرت خود به عراق و افغانستان حمله کرد اما امروز در باتلاق خاورمیانه گرفتار شده است و نمی‌تواند حریف یک کشوری که نیروی نظامی ندارد بشود.
به گزارش فارس، دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با بیان اینکه هرگونه حمله رژیم صهیونیستی را به کشورمان بعید می‌داند گفت: رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که در صورت شلیک به سمت ایران، هزاران موشک به تل آویو اصابت خواهد کرد و نابود این رژیم را را رقم خواهد زد و بر همین اساس به نظر نمی‌رسد این رژیم تمایلی برای نابودی زود هنگام داشته باشد.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با تمام ارتش خود به لبنان حمله کرد اما رزمندگان حزب‌الله پاسخی دندان‌شکن به این رژیم دادند و این در حالیست که ایران اسلامی میلیون‌ها برابر لبنان رزمنده حزب‌الهی دارد.
دهقان با اشاره به صدور مجوز آمریکا به رژیم صهیونیستی جهت حمله به ایران، گفت: این اقدام آمریکا نشان می‌دهد که نزدیکترین کشور به رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی زود هنگام اسرائیل است


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/8 و ساعت 9:10 عصر | نظرات دیگران()

آیت الله هاشمی اخیرا در جلسه ای که با حضور محقق داماد و موسوی بجنوردی و موسوی اردبیلی و برخی دیگر از سران اصلاحات برای بررسی آخرین وضعیت دانشگاه آزاد تشکیل شده بود گفت: با شناختی که از دیدگاه فقهی آقاصادق (آیت الله لاریجانی) دارم ماجرای وقف دانشگاه آزاد از حالا تکلیفش روشن است و بعید است وقف انجام شود.
به گزارش جهان نیوز در این جلسه در خصوص پیگیری وقف دانشگاه آزاد تقسیم کاری صورت گرفت و هر یک از اعضا مقرر شد در بخش های مختلف و مرتبط با تخصص شان همکاری کنند. در همین رابطه گفته شده است که محقق داماد قرار شد بحث های نظری وقف را دنبال کند. در این جلسه پیشنهاد شد آقای صانعی هم در این موضوع وارد شود که پس از رای گیری مورد مخالفت اعضا قرار گرفت


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:35 عصر | نظرات دیگران()

گفت: یادت هست گروههای ضدانقلاب و اصلاح طلبان و رسانه های بیگانه در جریان فتنه چقدر قربون صدقه همدیگر می رفتند و برای سران فتنه تشتک پپسی می پراندند؟!
گفتم: مگه ممکنه که قربون صدقه رفتن خاتمی و کروبی و موسوی برای بهایی ها و منافقین و سلطنت طلب ها و تقدیر و تمجید اسرائیل و آمریکا و انگلیس از سران فتنه فراموش بشه؟!
گفت: ولی حالا بعد از شکست فتنه و رسوایی سران فتنه، همه آنها به جان یکدیگر افتاده و تناقض گویی ها و دروغ بافی های همدیگر را فاش می کنند.
گفتم: سلمونی ها که بیکار میشن سر همدیگر رو می تراشند.
گفت: یکی از همین گروههای ضد انقلاب که حامی سران فتنه بود خطاب به موسوی و خاتمی و کروبی نوشته؛ اگر شما مسلمان بودید چرا در مقابل اهانت به امام حسین]ع[ ساکت نشستید. اگر طرفدار جمهوری اسلامی بودید، چرا زیربار قانون اساسی نرفتید، اگر پیرو امام بودید، اگر دنبال استقلال بودید چرا با آمریکا و اسرائیل همکاسه شدید، اگر دموکرات بودید چرا به رأی مردم تن ندادید و...
گفتم: یارو که خیلی قاطی کرده بود یک هسته خرما به دستش گرفته بود و می گفت؛ تو سیب کدوم درخت پرتقالی که هر دونه انارت به سرخی گیلاس درخت موزه، ای گلابی درخت نارگیل روئیده از بوته کدوی باغچه من؟!


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:32 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش سرویس سیاسی جهان، آیت الله احمد جنتی در مراسم جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقام جمکران، اظهار داشت: بعد از آن که امام نهم، دهم و یازدهم در سنین جوانین به شهادت رسیدند، معلوم شد که انسان‌ها لیاقت حضور داشتن امام معصوم(ع) را در جمع خود ندارند و به همین دلیل امام زمان(عج) باید غیبت می کرد تا همان ظالمانی که امامان دیگر را به جرم آن که در راستای عدالت گام برمی داشتند، کشتند، نتوانند با ایجاد فتنه به او آسیبی برسانند. 
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با تأکید بر این که خداوند محافظ انقلاب اسلامی است، گفت: واقعه صحرای طبس که یک مدد الهی بزرگ بود، نشان داد که خداوند خودش محافظ انقلاب است و این امدادهای غیبی همواره در طول تاریخ انقلاب سابقه داشته است. 
به گزارش ایلنا، وی با یادآوری حادثه انفجار مسجد ابوذر تهران و حادثه ای که برای رهبر معظم انقلاب در آن حادثه پیش آمد، گفت: در این حادثه که تمام دکترها از رهبر معظم انقلاب قطع امید کرده بودند و حتی خود رهبر معظم انقلاب باورشان نمی شد زنده بمانند، اما خداوند با مددهای خاص و همیشگی اش، ایشان را ذخیره ای برای روز مبادا قرار داد. 
جنتی افزود: به همین دلیل در زمانی که امام خمینی(ره) رحلت کرد، خداوند متعال سمت رهبری انقلاب را بر مقام معظم رهبری محول کرد و ایشان مأمور شد از طرف خداوند که این انقلاب را و این نظام را و این راه علی(ع) را حفظ کند و ادامه دهد. 
وی با یادآوری مجدد مانع تراشی های دشمن در آغاز انقلاب اسلامی گفت: در مورد مقام معظم رهبری هم از آغاز 21سال رهبری ایشان، فتنه‌های داخلی و خارجی فراوانی شروع شد که رذیلانه ترین و خبیثانه ترین آن ها فتنه88 بود. 
امام جمعه موقت تهران افزود: من می‌گویم خدایا به حق صاحب الزمان(عج)، انتقام بچه های مسلمانی که این ها(سران فتنه) یا کشتند و یا بلا به سرشان آوردند، یا فریب دادند، خدایا انتقام این ها را از سران فتنه بگیر. 
وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر فتنه عظیم88، در طول رهبری آیت الله العظمی خامنه ای، فتنه های دیگری هم ایجاد شد که حتی چندین بار تا حد سقوط نظام رفتیم، اما همان خدایی که نگاهبان انقلاب در واقعه صحرای طبس بود، باز هم انقلاب را حفظ کرد. 
آیت الله جنتی گفت: در فتنه اخیر، سران فتنه با کمک آمریکایی ها فتنه ای را برپا کردند و مطمئن بودند که با کمک آمریکا دیگر کار انقلاب تمام می شود و چیزی برای نظام باقی نمی ماند، چرا که جنگ نرم است و این گونه مردم از نظام می برند و نظام وقتی مردم را نداشت، خود به خود سقوط می کند. 
وی با بیان این که در سوی دیگر جریان فتنه، خدا چیز دیگری می خواست، گفت: خدا می خواست تا کار به دست بندگان صالح خدا بیافتد و این انقلابی که مقدمه ظهور است باقی بماند و به همین دلیل خداوند این سران فتنه را رسوا کرد. 
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی با بیان این که من سندی را به دست آوردم گفت: آمریکایی ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می کردند، گفتند اگر توانستید نظام را منقرض کنید تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد. 

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:30 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396946
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی