سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

از شهوت پنهان بپرهیزید : دانشمند دوست دارد که کنارش بنشینند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

میرحسین موسوی و همسر ایشان بعدازظهر روز یکشنبه با حضور در منزل محسن آرمین با وی که به تازگی با سپردن وثیقه آزاد شده است، دیدار کردند.







 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:24 عصر | نظرات دیگران()

روزنامه استقلال جوان نوشت: رئیس جمهور از رواج خرافه پرستی در جام جهانی انتقاد کرده است.

رئیس جمهور در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره جوان ایرانی در ارتباط با جام جهانی فوتبال گفت: «در مسابقات جام جهانی دیدید که مدعیان با خرافات و اختاپوس و اینگونه مسائل می خواستند ذهن مردم را سامان دهند با مسائلی مانند رمالی.» 
 
وی این جملات را در پی به کار بردن عبارت :« ایران را باید بسازیم.» به کار برد و تاکید کرد مردم ایران زمین، همواره مردی مومن، موحد و سختکوش بوده اند.

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:21 عصر | نظرات دیگران()

روزنامه رسالت نوشت:پس از کسب عنوان افتخار آمیز و غرور آفرین "بزرگ‌‌ترین مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه" که با تلاش یک گروه خاص از زنان کشورمان حاصل شد، به تازگی عده ای از زنان تهرانی(البته بانوان برخی از مناطق شمال شهر) که استفاده از این حجم لوازم آرایشی نیز نتوانسته آنان را به زیبایی مطلوب خود برساند! اقدام به استخدام آرایشگران مرد کرده اند تا شاید با سپردن اصلاح سر و صورت خود به دست این افراد بتوانند به آرزوی دیرینه خود برسند.

بدین ترتیب آرایشگران مرد در برخی نقاط شمالی شهر علاوه بر اصلاح موی مردان، به آرایش موی سر زنان نیز می پردازند.

البته این آرایشگران عمدتا در داخل منازل پذیرای مشتریان زن هستند که برای هر بار اصلاح نیز مبلغ ناقابلی در حدود یکصدهزار تومان دریافت می کنند


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:19 عصر | نظرات دیگران()

شبکه ایران: هادی منافی، وزیر اسبق بهداشت و درمان به نمایندگی از آقای هاشمی رفسنجانی روز سوم مردادماه با حمزه کرمی، یکی از متهمان فتنه 88 دیدار کرد. این خبر را سایت ضد انقلابی جرس هم منتشر کرد.

کرمی، مدیر کل سیاسی دفتر رییس جمهوری در دوران سازندگی و اصلاحات بوده است.

وی در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری در ستاد میرحسین موسوی فعالیت می کرد و مدیریت سایت جمهوریت بود که به جرم اقدام علیه امنیت ملی و نقش آفرینی بارز در فتنه 88 بازداشت و به ?? سال حبس تعزیری محکوم شد.

مدیر کل سیاسی دفتر آقای هاشمی در دوران سازندگی چند روز پیش برای آنچه "معالجه" عنوان شده، به مرخصی آمده است.

اما رئیس مجمع تشخیص مصلحت در حالی نماینده خود را به دیدار این زندانی فرستاده، که وی در جریان دادگاه چهارم متهمان فتنه پس از انتخابات، اعترافات تکان دهنده ای را علیه پسر دوم آقای هاشمی مطرح کرده است.

درست چند روز پس از این دادگاه بود که مهدی هاشمی ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد و با وجود صدور حکم بازداشتش تاکنون حاضر به بازگشت به ایران نشده است.

به همین دلیل برخی فعالان سیاسی معتقدند که دیدار نماینده آقای هاشمی با شخصیتی که مهدی هاشمی را یکی از متهمان اصلی وقایع پس از انتخابات لقب داده، می تواند با اهداف سیاسی همراه باشد؛ از جمله اینکه حمزه کرمی آنچه را درباره پسر دوم آقای هاشمی افشا کرده است، پس بگیرد یا دست کم آن ها را تکرار نکند.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()

وابستگی یکی از نزدیکان و مشاورین موسوی به سازمان جاسوسی سیا و ارتباط با منافقین اثبات شد.
به گزارش جهان،اخیرا الف یکی از اعضای ستاد موسوی در جریان حوادث پس از انتخابات دستگیر شده است که پس از بررسی های بعمل آمده ارتباط وی با سازمان جاسوسی آمریکا محرز شناخته شد.
گفته می شود وی نقش فعالی در رهبری ستاد موسوی در ایام قبل از انتخابات و حوادث پس از آن داشته است


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:14 عصر | نظرات دیگران()

عوامل و سران فتنه برای کشانیدن یکی دیگر ازنوادگان حضرت‌امام(ره) به صحنه مجادلات سیاسی، رایزنی‌هایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
به گزارش جهان، سران و عوامل فتنه درپی ناامیدی از سوء‌استفاده از حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نشست ویژه‌ای را با حضور "م.الف" ،‌"‌خ" ،‌ "‌ک" تشکیل داده و درباره چگونگی جذب برادر وی به بحث و تبادل نظر پرداخته اند.
برپایه این گزارش اخباری مبنی بر واکنش‌های برادر سیدحسن خمینی نسبت به برخی رفتارها و گفتارها در جریان شکل‌گیری حوادث پس از انتخابات منتشر شد.
سران و عوامل فتنه در این نشست مأموریت ویژه‌ای را به "‌م.الف" محول کرده‌اند تا وی دیداری با برادر سید حسن داشته باشد


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، ایران را یک کشور قدرتمند و مقتدر دانست و گفت: عقبه‌های استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا عمق ایالت متحده آمریکا امتداد دارد.
مسعود جزایری در گفتگو با فارس، با اشاره به قدرت ایران در عرصه‌های استراتژیک، نظامی و دفاعی اظهار داشت: کشوری مثل ایران هیچ واهمه‌ای از قدرت‌های رو به افول ندارد.

تحرکات اخیر آمریکایی‌ها بلوف سیاسی است

وی با بیان اینکه ایران با دقت تحرکات دشمن در منطقه را زیرنظر دارد، افزود: اینگونه تحرکات نظامی آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی در آب‌های منطقه چیز جدیدی نیست و به دفعات شاهد آن بوده‌ایم.
جزایری در ادامه گفت: دشمن به توانمندی و اقتدار نظامی و سیاسی ایران به خوبی واقف است و از عقبه‌های استراتژیک ما تا حدودی مطلع است لذا قادر نیست به اقدام عجولانه و شتاب‌زده‌ای علیه جمهوری اسلامی دست بزند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مشکلات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و ظرفیت سیاسی، اقتصادی و نظامی آنها در حدی نیست که بتوانند بحران جدیدی را در منطقه مدیریت کنند.

اگر آمریکا نخستین شلیک را انجام دهد، قطعا آخرین شلیک کننده نخواهد بود

وی اظهارات و تحرکات اخیر آمریکایی‌ها را بلوف سیاسی دانست و در ادامه افزود: قطعا آینده برای دشمن، آینده روشنی نخواهد بود.
جزایری خاطرنشان کرد: دشمن سناریوهای زیادی را طراحی کرده است ولی قادر به اجرای موفق آنها نیست، ایران نیز طرح‌های دقیق مقابله با تهدیدهای احتمالی را با دقت پیش‌بینی کرده است و با جرأت می‌توان گفت با قدرت از مرزهای کشور و انقلاب اسلامی حراست خواهد کرد.
وی در پایان گفت: آمریکا فقط می‌تواند نخستین شلیک را انجام دهد اما قطعا آخرین شلیک کننده نخواهد بود و دورنمای این موضوع برای تهران کاملا روشن است.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:12 عصر | نظرات دیگران()

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هر حرکت نا بخردانه رژیم صهیونیستی به صدا درآوردن زنگ شروع نابودی کامل این رژیم است.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ احمد وحیدی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تحرکات جدید رژیم صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: این رژیم مشکلات فراوانی را در حل مشکلات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی خود دارد و امروز تلاش می کند تا با فرافکنی این فشار سنگین را از خود بر طرف کند.
وزیر دفاع خاطر نشان کرد که سران این رژیم برای کاهش فشارهای مردمی و دولتی از خود ممکن است افکار نادرست و توهماتی را در ذهن خود بپروراند.
وحیدی تاکید کرد: هر حرکت نابخردانه رژیم صهیونیستی، به صدا درآوردن زنگ شروع نابودی کامل این رژیم است


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:10 عصر | نظرات دیگران()

کیهان نوشت: سایت وابسته به یکی از سران فتنه در سیاه بازی تازه ای اقدام به سر هم بندی و جعل نظرسنجی کرد. معلوم نیست این نظرسازی از سر بیکاری و سرخوردگی شخص موسوی انجام گرفته یا اینکه برخی اطرافیان وی با مشاهده اوضاع روحی نابسامان موسوی، کوشیده اند از این طریق به بازسازی روانی وی کمک کنند. این نظرسنجی ادعا می کند 36درصد از افراد معتقدند بر محبوبیت موسوی افزوده شده است. از سوی دیگر نظرسنجی مدعی است که محبوبیت کروبی 48 درصدکم شده است. از سوی دیگر ادعا شده 76 درصد خواستار تغییرات اساسی هستند.

کروبی زمانی در واکنش به نظرسنجی های جعلی حزب مشارکت گفته بود آنها می روند سر کوچه خود نظرسازی می کنند و اسمش را نظرسنجی می گذارند. اما گویا این بار نظرسازی کذایی در منزل موسوی یا اتاق همکاران «کلمه» انجام گرفته است وگرنه خود موسوی بهتر از همه می داند که حتی بسیاری از اصلاح طلبان نیز به چشم دردسر و فردی خودخواه و جاه طلب که اعتبار و آبروی اصلاح طلبان را به باد داده است به او نگاه می کنند. مشابه این انتقادها حتی از سوی خاتمی هم به موسوی منتقل شده است. از طرف دیگر با وجود اشتیاق وافر موسوی به تداوم آشوب های خیابانی، از تعداد جمعیت حاضر در تشنجات خیابانی به طور مرتب کاسته شد به نحوی که در روز 22بهمن فراخوان موسوی با بی اقبالی مطلق مواجه شد. شبیه این ماجرا در روز کارگر نیز اتفاق افتاد
شایان ذکر است که سایت قلم نیوز وابسته به ستاد موسوی، در روز انتخابات مرتباً از قول کسانی چون فرشاد مومنی، خاتمی، فاتح و حتی خود موسوی ادعا می کرد موسوی براساس آرای ریخته شده در صندوق ها پیروز شده، 30میلیون رای آورده ، در 26 استان برنده شده و.... اما هنگامی که کار به بازشماری همان صندوق ها کشید، موسوی که می دانست اوضاع از چه قرار است دبه درآورد و اصطلاحاً تلاش کرد میز بازی را به هم بزند که البته نتیجه اش همین سرخوردگی و سردرگمی فعلی و طعنه شنیدن حتی از ضدانقلابی است که تا پیش از این برای او کف و سوت می کشیدند. این آشفتگی روحی شدید را یقیناً با نظرسازی نمی توان به سامان رساند، همچنان که کار سلطنت طلب ها و منافقین و نظایر آنها در خیال بافی های 30 ساله به جایی نرسیده است.

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 9:42 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، در حالی که پس از صدور حکم جلب پسر دوم آقای هاشمی، انتظار فعالان دانشگاهی و سیاسی از خانواده هاشمی رفسنجانی، بازگرداندن مهدی هاشمی به ایران برای رسیدگی به اتهامات وی است، اعضای این خانواده خود عازم دوبی شده‌اند تا با پسرشان دیدار کنند.

در همین راستا حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: نحوه برخورد خانواده هاشمی در مورد مهدی هاشمی، در نزد افکار عمومی میزان پایبندی آنها به قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

به گفته وی متاسفانه برخوردهایی که در حال حاضر خانواده هاشمی انجام می‌دهند، باعث می‌شود برخی شایعاتی که در مورد خانواده هاشمی در مورد مسائل مالی و اداری از گذشته مطرح بوده در افکار عمومی تصدیق شود.

رسایی با اشاره به اینکه افکار عمومی از دخالت مهدی هاشمی در فتنه‌انگیزی‌های سال گذشته و از هماهنگی وی با فتنه‌گران و ارتباطش با سرویس‌های جاسوسی آگاه است، تصریح کرد: بهترین اقدامی که خانواده هاشمی می تواند در این زمینه انجام دهد این است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت به وعده خود در جهت بازگشت فرزندش به ایران عمل نمایند


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/2 و ساعت 5:24 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 50
مجموع بازدیدها: 396969
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی